Se fuld version : Spillere på vej til Brøndby IF
Hejza :hide:
Jeg vil gerne bare lide vide om hvilke spillere der er på vej til Brøndby IF
Hilsen BimBam:compsmash :sleeping: :doh: :sad:
Ingen. Per og Anders har gamblet og tabt. At tro at man kan levere med lottokuponer af værste skuffe er simpelthen for naivt. Per bør gå af og overlade posten til en type som Kim Vilfort. Anders kan passende tage sin far i hånden.
Indtil for få uger siden:
Jan Kristiansen (Nürnberg vil nu beholde ham efter pokalmålet)
Dennis Rommedahl (Intet afvist, intet bekræftet. Jeg har svært ved at se hvad han skulle i en klub uden ambitioner)
Patrice Bernier (vil nu spille CL på trods af at han var klar til at spille for AaB for 1-1½ måned siden)
Tore Reginiussen (10-20 mio. og interesse fra Monaco og Marseille. Hvorfor skulle han vælge Brøndby - og hvorfor skulle vi bruge så mange penge på ham?)
Andreas_88
30-05-07, 11:15
Jeg er selv usikker på om Tore Reginiussen er klar til noget mere end Tromsø lige nu.
Jeg kender ikke ham så godt, men Tromsøs forsvarsspil har været ustabilt til nu (senest 4 mål ind mod Lyn, og Lyn er ikke et hold der scorer mange mål... :P ).
Nu var jeg så inde på VGs spillerbørs og han har fået pene karekterer i alle 7 kampe, 5,13 i snit, 41. plads på spillerbørsen.
Men... Hvis Brøndby er et tophold, så er det jo kun de aller bedste, der kan spille for Brøndby, og der tror jeg ikke han er (ennu).
Thierry Henry
30-05-07, 15:18
Tror klubben får svært ved at lokke udlændinge til ihvertfald. De, som Brøndby skal bruge, vil ikke lade sig imponere af den placering og eftersom deres kendskab til Brøndby ikke er så stort, så fravælger de simpelthen vestegnen.
Så skal man hente spillere hjem igen, men der er heller ingen der virker så oplagte, så det bliver svært.
Brøndby skal nok komme igen...
Nu har man jo hentet Peter Madsen, og tro mig.. Han bliver et scoop for suppen...
Men udover PM mangler BIF vel en klasse spiller i hver kæde...
Brøndby skal nok komme igen...
Nu har man jo hentet Peter Madsen, og tro mig.. Han bliver et scoop for suppen...
Men udover PM mangler BIF vel en klasse spiller i hver kæde...
Nærmest en klassespiller til hver position. Det nytter simpelthen ikke at vente så lang tid - AB og PB skyder sig selv i foden med den nuværende politik.
Jeg tror desværre ikke på, at vi bliver styrket yderligere med "store" navne. At PM så bliver en succes (hvad jeg også tror) er i og for sig ikke så væsentligt, når resten af holdet i endnu højere grad har brug for kvalitetsløft.
Øv...