Se fuld version : Laursen overvejer FCK
Thierry Henry
06-04-07, 10:24
Martin Laursen skulle tilsyneladende overveje et skifte til FC København.
Læs mere her. (http://www.viasatsport.com/index.php?option=com_content&task=view&id=70380&Itemid=1484&lang=dk)
Ville da være en god spiller at få. Et midterforsvar bestående af ham og Gravgaard ville være frygtindgydende. Hangeland er god, men Laursen er bedre.
For Laursen selv, synes jeg ikke at det er så god en idé. Han har alligevel styrken til at tage en fast plads hos Aston Villa, men selvfølgelig hvis han ikke kan klare Premier Leagues fysisk hårde spil, så er FCK da en mulighed.
KaptajnKjaer
06-04-07, 12:03
Håber sgu ikke ha nskifter, han har et niveau meget meget højere end Sas ligaen. Jeg drømmer om at se et Laursen - Agger forsvar for landsholdet, og kan han for en gangs skyld holde sig skadesfri. Tror jeg på det.
Måske skulle have skifte klub, for at starte på en frisk. Men mest af alt skal han bare tilbage og se om han kan undgå de skader igen. VIlle være vidunderligt.
set fra en okjektiv synsvinkel ville det måske ikke være så skidt. Bergdølmo er jo væk og Hangeland har ikke imponeret mig og så der Dan Thomassen (som Ståle ikke ser ud til at rate særlig højt)
Der er ingen tvivl om at han er en dygtig forsvarsspiller, og hvis han er skadesfri, er han en glimrende erstaning for enten Gravgaard eller Hangeland i forsvaret.
Jeg er dog lidt skepisk overfor ham, da jeg mener han er lidt af en lotteriseddel. Han har været skadet i LANG tid, og har virkelig vist "glasben", og det er altså ikke noget vi kan bruge i FCK. Han er sikkert dyr nok, så hvis han er skadet halvdelen af tiden, så duer det sgu ikke. Jeg mener simpelthen det er for usikkert at satse på ham.
Hvis han da endelig skulle komme til FCK, mener jeg han bør have en lidt 'speciel' kontrakt, hvor en del af lønnen gives efter antal spillede kampe.
Men jeg synes sgu det vigtigste for FCK er at holde på Gravgaard og Hangeland - og evt. Thomassen også.
Men fedt er det da at spillere af den kaliber overvejer FCK som en mulighed. Specielt det at de efterhånden ikke selv bringer Brøndby på banen længere, hygger jeg mig ved :)
Der er ingen tvivl om at han er en dygtig forsvarsspiller, og hvis han er skadesfri, er han en glimrende erstaning for enten Gravgaard eller Hangeland i forsvaret.
Glimrende erstatning? Han er klasser over dem begge. En sikker starter på det danske landshold hvis han ikke var skadet konstant (det er åbenbart kun MilanLab) der kan holde ham på banen.
Men hvad sker der for tendensen, hvor danskere i udlandet 'tigger' fck om at hente dem hjem? Lidt succes og så er fck bare stedet at være?
(Selvfølgelig kan man ikke andet end være en smule misundelig når folk som Martin Laursen åbner for et skifte)
Glimrende erstatning? Han er klasser over dem begge. En sikker starter på det danske landshold hvis han ikke var skadet konstant (det er åbenbart kun MilanLab) der kan holde ham på banen.
Men hvad sker der for tendensen, hvor danskere i udlandet 'tigger' fck om at hente dem hjem? Lidt succes og så er fck bare stedet at være?
(Selvfølgelig kan man ikke andet end være en smule misundelig når folk som Martin Laursen åbner for et skifte)
Det er muligt du mener han er klasser over dem begge, men han har ikke været skadesfri længe nok til at jeg kan vurdere ham ordentligt.
Jeg mener derimod - vurderet ud fra hans karriere i almindelighed, og i Villa i særdeleshed - at han er definitionen af en lotteriseddel, hvorfor han aldrig skal eller vil komme til FCK. Godt nok er klubben temmelig velkonsolideret, men han er vist en lidt for dyr herre at have på skadeslisten 10 ud af 12 måneder om året.
Så med det skadeshelvede han har været igennem de seneste år, så mener jeg at det er for usikkert at satse på ham.
Thierry Henry
07-04-07, 8:00
Det er muligt du mener han er klasser over dem begge, men han har ikke været skadesfri længe nok til at jeg kan vurdere ham ordentligt.
Jeg mener derimod - vurderet ud fra hans karriere i almindelighed, og i Villa i særdeleshed - at han er definitionen af en lotteriseddel, hvorfor han aldrig skal eller vil komme til FCK. Godt nok er klubben temmelig velkonsolideret, men han er vist en lidt for dyr herre at have på skadeslisten 10 ud af 12 måneder om året.
Så med det skadeshelvede han har været igennem de seneste år, så mener jeg at det er for usikkert at satse på ham.
Det er måske et lille sats, men han er bedre end både Gravgaard og Hangeland. Det ville måske være et sats, men det er jo så en vurdering man må tage.
blablabla........elkommen hjem laursen! du flopper på sverige da også!!!
EDIT: piv piv, tømmermænd! sorry jeg fuckede jeres tråd drenge!
Hvis han kan holde sig skadesfri ville han være en KÆMPE gevinst for FCK. Men sandsynligheden for at han kan det er nærmest lig 0..
Har lige hørt at han skal skilles, måske derfor han overvejer at komme hjem.
Det er måske et lille sats, men han er bedre end både Gravgaard og Hangeland. Det ville måske være et sats, men det er jo så en vurdering man må tage.
Hvad hjælper det han er bedre, hvis han er skadet 90 % af tiden?
blablabla........elkommen hjem laursen! du flopper på sverige da også!!!
Hva'?
Hans glas ben kan jo ikke holde til Premier league, så det ville være fint og få ham hjem. Men Agger og Gravgaard slår han sgu aldrig af på det danske landshold. Agger siger jo sig selv. Og synes gravgaard er lidt bedre end Laursen i hovede spillet.
Thierry Henry
07-04-07, 12:45
Hvad hjælper det han er bedre, hvis han er skadet 90 % af tiden?
Det kan give noget mere konkurrence til Gravgaard og Hangeland. Tomassen ser ikke ud til på nogen måde rigtigt at kunne presse de to. Det er en ting. Noget andet er, at kan man holde manden skadesfri, hvilket trods alt ikke er umuligt, så er holdet endnu stærkere. Det er måske en lottokuppon, men igen det er så en vurdering som man må tage, om man er villig til at løbe risikoen.
Thierry Henry
07-04-07, 12:47
Hans glas ben kan jo ikke holde til Premier league, så det ville være fint og få ham hjem. Men Agger og Gravgaard slår han sgu aldrig af på det danske landshold. Agger siger jo sig selv. Og synes gravgaard er lidt bedre end Laursen i hovede spillet.
Der er jeg nu ikke enig. Gravgaard er måske lidt stækere i hovedspillet, men han har ikke samme internationale erfaring som Laursen. Han er altså heller ikke fejlfri. Gravgaard har lavet nogle dumme fejl i den rød-hvide dragt. Laursen er for mig at se bedre i alle andre facetter end lige hovedspillet.
Det kan give noget mere konkurrence til Gravgaard og Hangeland. Tomassen ser ikke ud til på nogen måde rigtigt at kunne presse de to. Det er en ting. Noget andet er, at kan man holde manden skadesfri, hvilket trods alt ikke er umuligt, så er holdet endnu stærkere. Det er måske en lottokuppon, men igen det er så en vurdering som man må tage, om man er villig til at løbe risikoen.
Hangeland og Gravgaard får den konkurrence de skal have. Thomassen er en fin konkurrent.
Det er måske ikke umuligt at holde ham skadesfri, men han har selv udtalt at han med alle hans skader o.l ikke holder til mere end 1 kamp i ugen.
Det er en ALT for dyr lottokuppen efter min mening.
Og er han så meget bedre? Ikke ifølge ich.. :skål:
Og er han så meget bedre? Ikke ifølge ich.. :skål:
Velkommen til :) Men du må nu gerne argumentere hvorfor du ikke synes han er bedre...
Danke,
Jeg mener bare ikke at han har niveauet til SAS-Ligaen, og slet ikke til landsholdet.
Det vil også tage for lang tid at spille ham ind på holdet. Gravgaard og Hangeland gør det sgu skide godt, og de kender også hinanden.
Det skal lige siges - Jeg er FCK-fan.
Syntes helt bestemt han har niveauet.. Det er klart at det falder når man har været skadet så længe som han har, men er slet ikke i tvivl om at han er bedre end Gravgaard og Hangeland, som gør det skide godt..
Ja, må indrømme at jeg er heller ikke et sekund i tvivl om at hvis Laursen kunne holdes skadesfri, så ville han uden tvivl kunne pille Hangeland af holdet i FCK.
Vi må ikke glemme hvor stor international erfaring han har. Manden har altså trillet bold i AC Milan, hvilket siger en del om Laursens kvaliteter. Han er selvfølgelig faldet i niveau siden da, men mener helt klart at han ville kunne gå ind på holdet i FCK.
Der er jeg nu ikke enig. Gravgaard er måske lidt stækere i hovedspillet, men han har ikke samme internationale erfaring som Laursen. Han er altså heller ikke fejlfri. Gravgaard har lavet nogle dumme fejl i den rød-hvide dragt. Laursen er for mig at se bedre i alle andre facetter end lige hovedspillet.
Ved jeg nu ik. Synes det danske midter forsvar er noget af det bedste vi har haft mange år, og Agger og Gravgaard passer godt sammen. Så det synes jeg ikke man skal pille ved. Desuden synes jeg Gravgaard er mere fysisk og har et bedre overblik end Laursen. Dertil er han en kæmpe trussel på dødbolde. Hvis vi endlig skulle have en anden på Gravgaards plads vil jeg fortrække Krøldrup frem for Laursen.
Thierry Henry
08-04-07, 9:44
Ved jeg nu ik. Synes det danske midter forsvar er noget af det bedste vi har haft mange år, og Agger og Gravgaard passer godt sammen. Så det synes jeg ikke man skal pille ved. Desuden synes jeg Gravgaard er mere fysisk og har et bedre overblik end Laursen. Dertil er han en kæmpe trussel på dødbolde. Hvis vi endlig skulle have en anden på Gravgaards plads vil jeg fortrække Krøldrup frem for Laursen.
Den rutine Laursen har, kan Gravgaard langt fra hamle op med. Jeg synes nu også at Laursen er ret god fysisk. Han markerer også godt. Overblikket synes jeg nu, at Laursen følger fint med. Jeg synes også at Laursen er bedre med bolden. Gravgaard og Agger passer måske fint sammen, men det tror jeg nu også, at Agger og Laursen ville.
Den rutine Laursen har, kan Gravgaard langt fra hamle op med. Jeg synes nu også at Laursen er ret god fysisk. Han markerer også godt. Overblikket synes jeg nu, at Laursen følger fint med. Jeg synes også at Laursen er bedre med bolden. Gravgaard og Agger passer måske fint sammen, men det tror jeg nu også, at Agger og Laursen ville.
Nej, nej, nej! Martin Laursen har teknik som en sæk kartofler..
Jeg kan slet ikke finde den klasseforsvarer i ham, som mange af jer sidder og siger han er.. Han er ekstremt usikker teknisk når han har bolden.. Og Hr. Laursen har dælme også lavet fejl på landsholdet, jeg kan ikke huske nogle bestemte kampe, men ved bare jeg har bandet ham langt væk i flere situationer..
Jeg synes bestemt ikke at han er værd at smide mange penge efter, især ikke når han ikke har spillet de sidste par år..
Thierry Henry
09-04-07, 8:58
Nej, nej, nej! Martin Laursen har teknik som en sæk kartofler..
Jeg kan slet ikke finde den klasseforsvarer i ham, som mange af jer sidder og siger han er.. Han er ekstremt usikker teknisk når han har bolden.. Og Hr. Laursen har dælme også lavet fejl på landsholdet, jeg kan ikke huske nogle bestemte kampe, men ved bare jeg har bandet ham langt væk i flere situationer..
Jeg synes bestemt ikke at han er værd at smide mange penge efter, især ikke når han ikke har spillet de sidste par år..
De sidste par års vaklende spil, skyldes jo nok de mange skader. Ja, han har også lavet fejl, men han er stadig mere sikker end Gravgaard. Hans teknik er er måske ikke verdensklasse, men synes nu at du gør den en del ringere end den er og Gravgaard er heller ikke ligefrem Ronaldinho.