Se fuld version : Bedste serie a spiller
Kaká junior
14-01-07, 11:26
:banana2: Ingen tvivl
KAKÀ!!!! Han er oss bedre end ronaldinho:pepper::banana2:
Jamen okay.
Det ville være rart hvis du gad uddybe den noget bombastiske kommentar. Og så lige fra morgenstunden af.
Thierry Henry
14-01-07, 11:50
Lidt "tomt" indlæg. Men vil give dig ret i, at Kaká er om ikke den bedste, så blandt dem. Der er flere "bud": Kaká, Pirlo, Totti, Toni osv. Men hvem der er bedst er svært at sige. Synes det er svært at sammenligne forskellige spillere på forskellige positioner med forskellig stil. Men vil nok sige Pirlo. Han er god i pasningsspillet og har et rigtig godt skud. Så træder han ofte frem, når der virkelig er brug for ham. Hans overblik er fantastisk og så viste han rigtig godt spil ved VM.
*lol* pænt loaded spørgsmål du kommer med der, når man ser dit nick ;)
Jeg er nu ikke helt enig, der er flere om budet og pt står Totti forest IMO. Han har løftet Roma holdet meget, er topscorer og har en stor andel i Roma stadig hænger på i serie A. Selvfølgelig er det ikke kun hans fortjeneste, men han har gået forest og virkelig overstrålet alle andre i denne sæson.
Kaka er en fantastisk spiller og selv om han er vigtig for Milan, har han jo slet ikke formået at løfte Milan holdet, på samme måde?!
Amauri var også fantastisk inden hans skade efter hvad jeg kan forstå?
Det er en del spillere lige under: Toni, Mutu, Pirlo, De Rossi, Mancini (vi så hvad han kan sidste år!) Stankovic, Cambiasso, Oddo, etc.
Selvom jeg er milan mand, så vil jeg nok også sige totti.. han har virkelig spillet fantastisk i år, som man jo også kan se på hvor Roma ligger.. Totti er jo den slags spiller som kun løber når han har bolden (for det meste) Måske sniger der sig lige et Rom derby ind hvor han løber tilbage!! men det er jo det der gør ham såå god, for så har han en masse energi til sine geniale løb frem ad løb.. Ikke nok med han lægger op til mange mål, så laver han også en hel del selv. Især på straffe plejer han og være rigtig sikker! :D
:banana2: Ingen tvivl
KAKÀ!!!! Han er oss bedre end ronaldinho:pepper::banana2:
Velkommen til Kaka junior :vink2:
Ser frem til at du komme med nogle argumentationer over for denne påstand. Håber du har mere og bidrage med.
filipsimonsen
14-01-07, 13:36
....så vil jeg nok også sige totti.... Jeg bliver nok nødt til at erkende mig enig. Der har været mange gode spillere at vælge imellem nu hvor Juve er i Serie B. Synes Totti har været ufattelig vigtig for Roma i denne sæson. Han er også ufattelig loyal... Cool spiller. Thoms up
Samlet set er det svært at give et bud, da Serie A har så mange fantastiske spillere. Men når en spiller skal kåres, så bliver det primært for individuelle kvaliteter.
Spalletti har virkelig fået gang i Roma, og håber stadig de nupper mesterskabet. Totti har været super i denne sæson, måske den vigtigste spiller for noget hold overhovedet.
Zlatan har været Inters overaltskyggende spiller. Når han spiller som nu, så er der ikke mange over ham. Han er bestemt en af Serie A's bedste spillere i denne sæson.
Milans Kaká har været den eneste spiller over hele sæsonen, der har holdt et acceptabelt niveau. Han kommer frem til utrolig mange chancer i løbet af én kamp, og burde vel egentlig nok score flere mål.
Det er de tre bedste i Serie A, vil jeg mene. Alle spillere, der kan gøre en forskel på egen hånd, og vel nok er sit holds vigtigste spiller. Zlatan og Totti mener jeg så, har haft den fordel, at de spiller for hold, hvor det kører. Sådan har Kaká ikke haft de samme betingelser, da Milan har spillet langt under niveau.
Først lige til brugeren " Sporting". Du siger at du er Milan mand, men så har du TOTTI på dit billed ? Ja, du skal da ikke straffes for at være i loyal over dor din klub !
Men nu til topic:
Synes at det er et spørgsmål som meget vil komme til at indeholde subjektive synspunkter da man jo gerne synes at det er en spilelr fra ens egen klub som er den bedste. Og min mening er ikke en undtagelse af dette.
Jeg synes helt sikkert at Totti er den bedste spiller i Serie A. Han er topscore i ligaen lige nu( hvilket ikke siger så lidt ! ) + han også lægger op til en hel del mål.
Udover det er hans overblik for spillet, hans eminente passningsspil, hans vidunderlige skud og hans alt over skyggende lederevner og loyalitet jo helt igennem fantastisk !
(selvfølgelig har manden jo også nogle svagheder, men dem vil jeg ikke nævne her )
Nogle tætte opfølger som kunne nævnes er: zlatan,kaka,pirlo,mancini,de rossi,adriano(selvom han har været inde i en dårlig periode, men er nu ved at komme igang igen)