PDA

Se fuld version : Vieri til Milan :D

MadsK
05-07-05, 19:14
Nu er det officielt. Milan har købt Christian Vieri på en fri transfer fra Inter. Vieri har undeskrevet en 2-årig kontrakt med Milan. Dette køb har selvfølgelig skabt en enorm omtale i den italienske presse...

Jeg synes selv, det er et godt køb, da chancerne for at se Crespo i Milan bliver mindre og mindre...

Nu mangler vi bare Gilardino, men dette køb er nok på plads inden søndag... :banana:

Traoré
06-07-05, 1:54
Dette betyder nok at Crespo er ryger til Juventus i en bytte handel for Trez..! Hvilket jeg er pænt tilfreds med.! :)

Et ret kontroversielt skifte for bobogol i øvrigt, da han jo skifter til en Inters største rival Milan! Så det bliver derfor ekstremt spændende og se hvordan de to holds fans vil reagere på hans skifte!!

MadsK
12-07-05, 15:56
Jeg synes det et godt køb af Milan, måske skete det lidt hurtigt, men vi kender alle Vieris kvaliteter...

Chelseafc78
12-07-05, 20:41
kom godt nok bag på mig at de gav han en fri transfer.... inter inter :wall:

Ohmeyer
13-07-05, 12:13
ved i hva han får i løn?

Chelseafc78
13-07-05, 12:52
sikker til vejen og til dagen.... + lidt mere... :D

Stoichkov
13-07-05, 17:54
Når jeg ser Vieri, kan jeg altså ikke lade være med at tænke klubluder.. Manden har spillet for: Torino, Juventus, Milan, Inter, Lazio, Atl. Madrid og Atalanta..

MadsK
13-07-05, 19:47
Og hvad ligger du i ordet klubluder?

Chelseafc78
14-07-05, 1:41
jamen det er siger jo om hans kærelighed til han's klubber... blev godt udvenner med træner.... han var desuden sur i noget af tiden inter...