Se fuld version : Vieri til Milan :D
Nu er det officielt. Milan har købt Christian Vieri på en fri transfer fra Inter. Vieri har undeskrevet en 2-årig kontrakt med Milan. Dette køb har selvfølgelig skabt en enorm omtale i den italienske presse...
Jeg synes selv, det er et godt køb, da chancerne for at se Crespo i Milan bliver mindre og mindre...
Nu mangler vi bare Gilardino, men dette køb er nok på plads inden søndag... :banana:
Dette betyder nok at Crespo er ryger til Juventus i en bytte handel for Trez..! Hvilket jeg er pænt tilfreds med.! :)
Et ret kontroversielt skifte for bobogol i øvrigt, da han jo skifter til en Inters største rival Milan! Så det bliver derfor ekstremt spændende og se hvordan de to holds fans vil reagere på hans skifte!!
Jeg synes det et godt køb af Milan, måske skete det lidt hurtigt, men vi kender alle Vieris kvaliteter...
Chelseafc78
12-07-05, 20:41
kom godt nok bag på mig at de gav han en fri transfer.... inter inter :wall:
Chelseafc78
13-07-05, 12:52
sikker til vejen og til dagen.... + lidt mere... :D
Når jeg ser Vieri, kan jeg altså ikke lade være med at tænke klubluder.. Manden har spillet for: Torino, Juventus, Milan, Inter, Lazio, Atl. Madrid og Atalanta..
Og hvad ligger du i ordet klubluder?
Chelseafc78
14-07-05, 1:41
jamen det er siger jo om hans kærelighed til han's klubber... blev godt udvenner med træner.... han var desuden sur i noget af tiden inter...