PDA

Se fuld version : FF Tipsligaen: 2006-2007

Hekkem
24-11-06, 19:03
Efter afstemningstråden (her) (http://www.fodboldforum.dk/showthread.php?t=3387) fandt vi ud af hvorledes tipsligaen for resten af denne sæson skulle forme sig. Afstemningen blev 25% for en tips 13, og 75% på alle kampe for de større ligaer. Der blev debattere lidt frem og tilbage, hvor hovedparten mente at en blanding mellem tips 13 og en 'alle kampe fra de større ligaer' ville være at foretrække.

Reglerne er således:

Point:
- 1 point for at gætte rigtigt på 1 X 2.
- 2 point ekstra for at gætte resultatet.
- 2 point for ekstrakampen på 1 X 2.
- 5 point for at gætte ekstrakampens resultat.
--------------------------------
Kampene:
Der er 13 kampe på ugens kupon.
- 3 kampe fra Premier League
- 2 kampe fra Primera Division
- 2 kampe fra Serie A
- 2 kampe fra La Championat
- 2 kampe fra Bundelsligaen
- 2 kampe fra SAS ligaen (hvis den spilles, ellers kampe fra Royal League med dansk repræsentation indtræder)

Kampene der vælges vil hovedsageligt være TV kampe.

Det er tilladt at tippe på den enkelte kamp, indtil den enkelte kamps start tidspunkt.
Men isåfald skal de resterende kampe også tippes på.
Hvis der bliver ændret herefter, vil alle ens tip for denne runde være ugyldige.

Alstå, hvis man først kommer til fra kamp6, der spilles lørdag kl. 20.00, så skal de resterende kampe (7-13 plus ekstrakampen - med mindre ekstra kampen blev spillet før lørdag kl. 20.00) i runden også falde, ellers vil runden bliver talt for ugyldig.

Vælger man at tippe nogle af kampene før kamp1 starter, kan man det. Men hvis man ikke har udfyldt resten af kampene inden kamp1 er startet, vil hele runden tælle for ugyldig, hvis man senere har været inde og ændre sit indlæg efter kamp1 er startet.
Vinterpause:
fra den 23. december til den 6. Januar. Er der ligaer der holder vinterpause ud over dette, indtræder kampe fra de resterende ligaer.
Første runde starter 25. november.
Sidste runde slutter 27. maj (det er kun Serie A der kører efter denne dato)

Andes
24-11-06, 20:32
Du må evt. gerne skrive på kuponerne hvornår der er spilstop ;)

Andes
24-11-06, 23:13
Nu er det hele nyt og derfor er reglerne selvfølgelig lidt shaky. Så tillader mig at spørge i denne tråd fremfor at fylde den anden tråd med off-topic.

(Det er bedst kun at holde den til tips'ne)

Tænker naturligvis på, om det er tilladt at ændre i sit oprindelige bud frem til spilstop eller om det er endegyldigt når man har 'kørt kuponen' igennem maskinen? :)

Hekkem
24-11-06, 23:21
Nu er det hele nyt og derfor er reglerne selvfølgelig lidt shaky. Så tillader mig at spørge i denne tråd fremfor at fylde den anden tråd med off-topic.

(Det er bedst kun at holde den til tips'ne)

Tænker naturligvis på, om det er tilladt at ændre i sit oprindelige bud frem til spilstop eller om det er endegyldigt når man har 'kørt kuponen' igennem maskinen? :)
Man har lov at ændre helt frem til spilstop, det er vist mest fair.

McZpyro
25-11-06, 0:29
Jeg må ærligtalt indrømme at jeg ikke gider sådan en liga.

Jeg synes vi skal udnytte, at vi har et vBookie-spil, som jeg synes er langt federe.

(Det skal ikke menes som at jeg synes det her spil er ringe, men jeg gider bare ikke. Held og lykke alle samme :))

Andes
25-11-06, 1:26
Jeg må ærligtalt indrømme at jeg ikke gider sådan en liga.

Jeg synes vi skal udnytte, at vi har et vBookie-spil, som jeg synes er langt federe.

(Det skal ikke menes som at jeg synes det her spil er ringe, men jeg gider bare ikke. Held og lykke alle samme :))

vBookie? Hva dælen er det?

(Synes FF Tipsligaen er en fed idé...)

McZpyro
25-11-06, 1:32
vBookie? Hva dælen er det?
Ligesom FF-liga, hvis du var med til det?

Ellers klik her (http://www.fodboldforum.dk/vbookie.php?)

Hekkem
27-11-06, 21:28
Samlet stilling

kenni - 15
SteveBruce4 - 13
Hekkem - 12
Panderen - 12
SAFC4ever - 12
Arne Jess - 11
Huen - 11
Jespersen - 11
Bobo - 10
Dicks Vicious - 10
F.C. Nordsjælland - 10
d-wiz - 10
Peter-Crouch - 10
Philip - 10
El_Madridista - 8
Thierry Henry - 8
Andes - 8
Andro - 8
Bøgelund - 8
Stisen7 - 8
DroitAuBut - 6
Sporting - 6

Andes
27-11-06, 22:49
Nu vil jeg ikke bitche, men jeg har da 10 point og ikke de 8, som er anført?

Kamp 2: 1 point
Kamp 3: 3 point (1+2)
Kamp 6: 1 point
Kamp 7: 1 point
Kamp 10: 3 point (1+2)
Kamp 13: 1 point
----------------
I alt: 10

Eller har jeg misforstået noget?

Hekkem
27-11-06, 23:05
Nu vil jeg ikke bitche, men jeg har da 10 point og ikke de 8, som er anført?

Kamp 2: 1 point
Kamp 3: 3 point (1+2)
Kamp 6: 1 point
Kamp 7: 1 point
Kamp 10: 3 point (1+2)
Kamp 13: 1 point
----------------
I alt: 10

Eller har jeg misforstået noget?
Jeps, jeg kan se at der var indsmiget sig en fejl i min formel. Jeg havde givet 1 point for rigtig resultat i stedet for 2 point. Fejlen var for alle resultatgæt.

Sorry håber i kan bære over med denne fejl. Ny stilling kommer med det samme.

Hekkem
27-11-06, 23:06
Stillingen efter 1. runde

kenni 18
SteveBruce4 15
Hekkem 14
Panderen 14
SAFC4ever 14
Arne Jess 14
Huen 13
d-wiz 12
Jespersen 12
Dicks Vicious 11
Philip 11
Bobo 10
El_Madridista 10
F.C. Nordsjælland 10
Andes 10
Peter-Crouch 10
Stisen7 10
Andro 9
Bøgelund 9
Thierry Henry 8
DroitAuBut 6
Sporting 6

Hekkem
27-02-07, 23:13
Der vil fremover blive skrevet kamptidspunkt ud for hver enkelt kamp, samt 'f:' for fredag, 'l:' for lørdag og 's:' for søndag.

F.eks.
Kamp11: (s:16.00) Arsenal-Chelsea

Kamp11 vil derved blive spillet søndag klokken 16.00

Andro
28-02-07, 12:40
Godt tiltag. Også fedt med dobbelt point i CL. Thumps up:cool:

SteveBruce4
01-03-07, 16:58
Der vil fremover blive skrevet kamptidspunkt ud for hver enkelt kamp, samt 'f:' for fredag, 'l:' for lørdag og 's:' for søndag.

F.eks.
Kamp11: (s:16.00) Arsenal-Chelsea

Kamp11 vil derved blive spillet søndag klokken 16.00

Vil det så sige, at man kan f.eks. nøjes med at tippe en kamp ad gangen.?????

Andro
01-03-07, 17:01

Tror jeg ikke, da man så skal ind og redigere i sit indlæg, hvilket jeg ikke mener man burde have lov til, efter den første kamp er begyndt, da man jo så kan snyde.

Hekkem
01-03-07, 17:13
Har lige rettet ordlyden på nedenstående.
Læs
Det er tilladt at tippe på den enkelte kamp, indtil den enkelte kamps start tidspunkt.
Men isåfald skal de resterende kampe også tippes på.
Hvis der bliver ændret herefter, vil alle ens tip for denne runde være ugyldige.

Ellers er det umulig at se om, man har været inde og 'snyde' sig til de forgående resultater.

Alstå, hvis man først kommer til fra kamp6 xxx-xxx, der spilles lørdag kl. 20.00, så skal de resterende kampe (7-13 plus ekstrakampen - med mindre ekstra kampen bliv spillet før lørdag kl. 20.00) i runden også falde, ellers vil runden bliver talt for ugyldig.

Vælger man at tippe nogle af kampene før kamp1 starter, kan man det. Men hvis man ikke har udfyldt resten af kampene inden kamp1 er startet, vil hele runden tælle for ugyldig, hvis man senere har været inde og ændre sit indlæg efter kamp1 er startet.