Se fuld version : FF: Tipsligaen - afstemning
Hvorledes mener folket dette skal strikkes sammen?
Første forslag kommer fra Sbndk - Tips 13. Den der vinder finder næste uges 13 kampe.
Andet forslag kommer fra chelseafc78 / d-wiz - Alle kampe (fra SAS ligaen, Premier League, Serie A, Primera Division, Bundesligaen, Le Championat). Gætter man en kamp, får man 1 point. osv.
Hvad skal vi vælge?
Jeg er til andet forslag og var det reelt set ikke mit forslag?
Ikke at det betyder noget :)
Stemmer også på den sidste. Hvis jeg forstår det rigtigt så er det ligesom sidste sæson af tipskonkurencen? (som jeg forøvrigt vandt, fuck janteloven):applause:
Så må jeg bare forsvare den.
Jeg er til andet forslag og var det reelt set ikke mit forslag?
Ikke at det betyder noget :)
Hvad mener du?
hæhæ.
Stemmer også på den sidste. Hvis jeg forstår det rigtigt så er det ligesom sidste sæson af tipskonkurencen? (som jeg forøvrigt vandt, fuck janteloven):applause:
Så må jeg bare forsvare den.
Jo, lidt ala den konkurrence.
Jo, lidt ala den konkurrence.
Okay, det lyder godt. Står du for det denne gang eller er det stadig André?
Synes det er meget med ALLE kampe fra de der 4-5 ligaer. - Nogle af dem, har man jo ikke meget indblik i. F.eks. aner jeg ikke meget om tysk og italiensk fodbold, medmindre jeg begyndte at gå virkelig op i det. Men hvis man bare tog "top-kampene" fra de forskellige ligaer, kunne jeg måske også sætte et "flueben" ved den der 2'er.
Men ellers stemmer jeg for tips-13. :D
Synes det er meget med ALLE kampe fra de der 4-5 ligaer. - Nogle af dem, har man jo ikke meget indblik i. F.eks. aner jeg ikke meget om tysk og italiensk fodbold, medmindre jeg begyndte at gå virkelig op i det. Men hvis man bare tog "top-kampene" fra de forskellige ligaer, kunne jeg måske også sætte et "flueben" ved den der 2'er.
Enig. Glem bundkampene... :)
Ikke for at være pessimist, men er denne Tipsliga ikke en udspringer af de engelske kampprogrammer. Tror de fleste af os 'engelske fans' er komplet uvidende overfor spansk, fransk og tysk fodbold udover topholdene og hvis det er en vinder fra gangen før der laver den, kan han vel bare tage 13 kampe fra de nederste i italiensk fodbold - så er de fleste vel stået af...
Hvad mener du?
hæhæ.
Oprigtigt var det vel os to der startede diskussionen ;)
Jeg er enig i man måske kan cutte det ned til de 3-4 mest spændende kampe fra ligaerne?!
Enig. Glem bundkampene... :)
Ikke for at være pessimist, men er denne Tipsliga ikke en udspringer af de engelske kampprogrammer. Tror de fleste af os 'engelske fans' er komplet uvidende overfor spansk, fransk og tysk fodbold udover topholdene og hvis det er en vinder fra gangen før der laver den, kan han vel bare tage 13 kampe fra de nederste i italiensk fodbold - så er de fleste vel stået af...
Det er jo netop fidusen at vi skal få lidt indsigt i de andre ligaer så debaten bliver noget mere bred?! Men som nævnt oven over er jeg også enig i alle kampe måske lige er i overkanten?!
Jeg stemmer på nr. 2 og jeg er super frisk på at forbedre min 3. plads fra den sidste tipskonkurrence.
Jeg synes højest at der skal være 10-12 kampe hver uge og så synes jeg at det ville være passende hvis der var 2 kampe fra hver liga og det sku så være de ligaer som Hekkem nævnte i afstemningen.
Ligesom i den sidste tipskonkurrence, så synes jeg at det ku være fedt hvis der var en bonuskamp hvor man fik 2 point hvis man gættede om kampen blev 1, X eller 2 og så ku man scorer 3 point ekstra hvis man oz gættede selve resultatet af kampen. I alt kan man altså få 5 point på bonuskampen.
Synes nu at det kunne være fedt hvis vi bare tog tilfældige kampe fra de store europæiske ligaer.
Så er der også en større udfordring i det.
I stedet for at vi tager de mest spændende kampe fra hver liga.
Man kunne også tage de kampe der nu engang bliver sendt i tv (Ja, ikke alle har canal+ eller viasatsport kanalerne). Når man så ser kampen, sidder man måske endda og hepper endnu mere på det hold, man nu engang har valgt skulle vinde (Eller på uafgjort)
Kamp1:
- Feks. den tidlige Premier League kamp, der sendes fra kanal 5.
Kamp2:
- Rundens Bundesliga kampen fra fredag evtuelt fra lørdag kl 15.30 fra DSF
Kamp3:
- Den sene Premier League lørdagskamp, der ligeledes sendes fra canal+
Kamp4:
- Lørdag kampen fra SAS ligaen fra 3+ (når SAS ligaen holder pause indsætte en anden kamp fra de andre ligaer eller Royal League kamp med dansk deltagelse)
Kamp5:
- Den sene Serie A kamp fra canal+
Kamp6:
- Lørdagens ene La Championat kamp fra viasat sport 1
Kamp7:
- Lørdagns anden La Championat kamp fra viasat sport 2
Kamp8:
- Lørdag aftenkampen fra Primera Division der sendes fra kanal 5.
Kamp9:
- Den tidlige søndagskamp fra Premier League fra canal+
Kamp10:
- Søndagskampen fra SAS ligaen fra 3+
Kamp11:
- Søndagskampen fra Serie A fra canal+
Kamp12:
- Søndagskampen fra Primera Division fra Kanal5
Kamp13:
- En Bundesliga kamp fra DSF
Ekstra kampen:
- Dansk 1. Divisions kamp, hvor resultatet også skal gættes på
Her er så
- 2 kampe fra SAS ligaen
- 3 kampe fra Premier League
- 2 kampe fra Primera Division
- 2 kampe fra Serie A
- 2 kampe fra La Championat
- 2 kampe fra Bundelsligaen
Lyder som et rigtig godt forslag Hekkem, det passer mig fint ...
Rigtig god stil hekkem. Synes det er en fremragende ide...