PDA

Se fuld version : Det nye FodboldForum.dk

Thierry Henry
01-12-10, 13:04
Hvordan får vi mere aktivitet på sitet?!

Her er et par bud fra min side:

De brugere her trods alt er, admins såvel som brugere der ikke er admins, må prøve at udvise noget mere aktivitet, tage noget mere initiativ og gide det noget mere. Ingen nævn, ingen glemt!
Der skal reklameres meget mere for sitet! Vi skal forsøge, at finde flere samarbejdspartnere. Derudover er steder som Facebook oplagt til, at lave noget reklame.
Vi skal alle i fællesskab droppe den kedelige stemning. Jeg ved det er svært, men hvis ikke der er bare lidt optimisme, bliver nye brugere ikke hængende. Dvs. at brugere der indimellem kigger forbi bare for at smide en kommentar om manglende aktivitet og lignende, sådan set skader sitet mere end de gavner det pt. Når folk kommer ind for første gang, er det ikke videre opmuntrende, at se en besked i pubben som f.eks. "Her er jo fuldstændig dødt" osv.
Alle vi admins skal simpelthen vise os noget mere. Det der med, at kigge forbi en gang om måneden er ikke nok. Hvis ikke vi selv gider bruge tid på sitet, kan vi ikke forvente andre gør det.
Der skal gang i flere væsentlige elementer igen. F.eks. elementer som FF-Liga, diverse konkurrencer og alle mulige forskellige spil. Det er elementer, der giver sitet noget udover debatten.

Jeg opfordrer samtlige til, at komme med deres bud i denne tråd! Jeg synes det er på tide, at tage denne debat i fællesskab. Det er altid sundt med input.

Chelseafc78
01-12-10, 22:21
[B]
Der skal reklameres meget mere for sitet! Vi skal forsøge, at finde flere samarbejdspartnere. Derudover er steder som Facebook oplagt til, at lave noget reklame.

Hvis Amd. teamet, kom med et udkast eller andet, tror jeg sikkert gerne folk gider hjælpe med at få siden her bedre reklameret.

[
Vi skal alle i fællesskab droppe den kedelige stemning. Jeg ved det er svært, men hvis ikke der er bare lidt optimisme, bliver nye brugere ikke hængende. Dvs. at brugere der indimellem kigger forbi bare for at smide en kommentar om manglende aktivitet og lignende, sådan set skader sitet mere end de gavner det pt. Når folk kommer ind for første gang, er det ikke videre opmuntrende, at se en besked i pubben som f.eks. "Her er jo fuldstændig dødt" osv.

Men folk har ret, men helt korrekt giver det et negativt syn som ny ankommen, men der må side nogen ude bag ved og tage deres del af skylden, de nye ejere, har ellers havde ideer nok, det er aldrig helt kommet videre fra idé-stadiet..

Alle vi admins skal simpelthen vise os noget mere. Det der med, at kigge forbi en gang om måneden er ikke nok. Hvis ikke vi selv gider bruge tid på sitet, kan vi ikke forvente andre gør det.

Lige den del har jeg tit undret mig, du, TH er den eneste der amd. teamet der rent faktisk viser sig.

Huen
03-12-10, 16:01
Af en eller anden grund bliver jeg meget demotiveret til at skrive herinde, når jeg kan mærke, at admins ikke gør noget for at holde siden up-to-date. 31 medlemmer online... ja tak, men 30 af dem er ikke noget værd:

Huen, BradleySAYF, BRETT_CU, cathyniyr, ConstanceNOET, CURTISGYEP, DarrellVYER, DeniseHIOP, ellaxuyk, FlorencePAEV, Franiiceria, Garyindeddy, Houklaizmone, indudgeLeri, jeromehuas, JONATHANGUEM, LEEZUAM, LloydTEED, LUCYZIAV, MARJORIEXEAN, marygyiz, mikexoib, PaulaCAUX, RAMONHYIR, RUTHKYIH, SHANNONKOIH, sharonkoal, STELLAWUYD, susancyac, TINAPIAK, TROYMIAS

Andro
03-12-10, 18:25
Man burde bare acceptere, at FF er død og aldrig kommer tilbage til storhedstidern. Det er 2 år siden, der var ordentlig aktivitet herinde, og der er ikke længere nogle admins, der kæmper for sagen, ligesom der heller ikke er kommet nye brugere til i flere år.

Det her halvhjertede forsøg på at skabe aktivitet ved at gentage en masse ting, der allerede er blevet sagt en masse gange uden effekt, nytter intet.

Thierry Henry
04-12-10, 20:30
Af en eller anden grund bliver jeg meget demotiveret til at skrive herinde, når jeg kan mærke, at admins ikke gør noget for at holde siden up-to-date. 31 medlemmer online... ja tak, men 30 af dem er ikke noget værd:

Huen, BradleySAYF, BRETT_CU, cathyniyr, ConstanceNOET, CURTISGYEP, DarrellVYER, DeniseHIOP, ellaxuyk, FlorencePAEV, Franiiceria, Garyindeddy, Houklaizmone, indudgeLeri, jeromehuas, JONATHANGUEM, LEEZUAM, LloydTEED, LUCYZIAV, MARJORIEXEAN, marygyiz, mikexoib, PaulaCAUX, RAMONHYIR, RUTHKYIH, SHANNONKOIH, sharonkoal, STELLAWUYD, susancyac, TINAPIAK, TROYMIAS

Selvfølgelig skal det ikke se sådan ud. Det gør det heller ikke normalt og sådan skal det selvfølgelig heller ikke være fremover:)

Man burde bare acceptere, at FF er død og aldrig kommer tilbage til storhedstidern. Det er 2 år siden, der var ordentlig aktivitet herinde, og der er ikke længere nogle admins, der kæmper for sagen, ligesom der heller ikke er kommet nye brugere til i flere år.

Det her halvhjertede forsøg på at skabe aktivitet ved at gentage en masse ting, der allerede er blevet sagt en masse gange uden effekt, nytter intet.

Jamen man kan da sagtens vælge, at acceptere situationen og lade stå til, men man kan da også prøve at kæmpe lidt. Man kan faktisk også gøre noget som bruger.

F.eks. kan man som bruger komme med forslag til forbedringer i denne tråd. Man kan også bruge bare lidt tid på at skrive nogle indlæg og sætte gang i noget debat. Kan godt forstå din holdning, men hvis vi nu alle forsøger at yde hvad vi kan, er chancerne altså bare det bedre.

Det gælder både brugere og admins! Ingen nævnt, ingen glemt.

Andro
05-12-10, 14:34
Jamen man kan da sagtens vælge, at acceptere situationen og lade stå til, men man kan da også prøve at kæmpe lidt. Man kan faktisk også gøre noget som bruger.

F.eks. kan man som bruger komme med forslag til forbedringer i denne tråd. Man kan også bruge bare lidt tid på at skrive nogle indlæg og sætte gang i noget debat. Kan godt forstå din holdning, men hvis vi nu alle forsøger at yde hvad vi kan, er chancerne altså bare det bedre.

Det gælder både brugere og admins! Ingen nævnt, ingen glemt.

Det ville klæde dig at se realiteterne i øjnene og rent faktisk svare folk i stedet for bare at gentage det samme gamle naive bras, vi efterhånden har hørt et utal af gange.

Hvem er "vi alle"? Der er ingen herinde længere. Ikke engang admins kigger herind mere end en gang om ugen.

Thierry Henry
05-12-10, 15:22
Det ville klæde dig at se realiteterne i øjnene og rent faktisk svare folk i stedet for bare at gentage det samme gamle naive bras, vi efterhånden har hørt et utal af gange.

Hvem er "vi alle"? Der er ingen herinde længere. Ikke engang admins kigger herind mere end en gang om ugen.

Vi kommer jo ikke videre ved bare, at sidde her og blive enige om ikke at gøre noget. Brug nu den her chance og skriv hvad du synes vi kan gøre for, at ændre på den nuværende situation. Jeg har selv fremlagt et par forslag og vi vil da gerne høre fra jer brugere også. Alle mulige indlæg om sitets nuværende situation hjælper ikke, hvis ikke der samtidig komme nogle konstruktive forslag til hvordan vi i fællesskab kommer videre.

zed
05-12-10, 19:36
Måske skal dette forum bare ikke videre.

Jeg tror det smarteste er at lukke siden. Ingen gider bruge den, og intet tyder på, det vil ændre sig.

Folk har travlt med sociale sider som Facebook og Twitter osv.. De virkelig fodboldinteresserede følger debatten på favorit-klubbens egen debatsider.

De her fælles fodboldforum er fortid. Ked af at sige det.

Jeg er jo i bund og grund ligeglad, men nu bad du om min mening.

Thierry Henry
05-12-10, 22:08
Måske skal dette forum bare ikke videre.

Jeg tror det smarteste er at lukke siden. Ingen gider bruge den, og intet tyder på, det vil ændre sig.

Folk har travlt med sociale sider som Facebook og Twitter osv.. De virkelig fodboldinteresserede følger debatten på favorit-klubbens egen debatsider.

De her fælles fodboldforum er fortid. Ked af at sige det.

Jeg er jo i bund og grund ligeglad, men nu bad du om min mening.

Jeg er enig med dig så langt, at sites som Facebook, Twitter osv. helt sikkert har haft en effekt. Mange bruger måske hellere tiden på sådanne sites. Det samme gør sig gældende for klubbernes egne debatsites. Sites som Facebook og Twitter tror jeg helt sikkert har ændret vilkårene for et site som dette. Ingen tvivl.

Når det så er sagt, skal man måske også se sites som f.eks. Facebook som en mulighed. Facebook giver f.eks. rigtig god mulighed for reklame. Reklame er noget jeg helt sikkert mener skal gøres bedre, hvis sitet skal have en chance!

Marca
07-12-10, 14:55
Det er ikke helt rigtigt at ingen admins gør noget for holde siden kørende. Thierry Henry gør en stor del. Uanset om siden er død, halvdød eller midtimellem, så skal man ikke tage det fra Henry.

Henry er også af den rigtige indstilling. Der sker absolut intet hvis man SLET IKKE gør noget. Th forsøger at få os andre til at tage et initiativ, men vi bider ikke rigtig på af forskellige grunde.

Jeg er pt. ikke selv motiveret for at skrive, da jeg ikke kan finde noget emne. Jeg tror heller ikke mit indlæg for særlig meget respons, da de få brugere der er her indimellem ikke rigtig har lysten til FF mere - endnu en demotivator.
20-30 nye brugere på FF ville måske få det hele til at flyde igen, men uden
dem så ser det virkelig skidt ud.

filipsimonsen
08-12-10, 1:18
Jamen er det ikke bare "mund til mund" metoden der skal tages i brug? Ganske enkelt?!

Hvis du har en kammerat som du diskuterer meget fodbold med, eller snakker meget fodbold med, så henvis ham dog her til siden?

Det kan godt være at han ikke finder siden så fængende, og det er noget for ham, men det kan være han har nogle kammerater, som netop mangler et sted at diskutere fodbold.

Thierry Henry
08-12-10, 11:06
Jamen er det ikke bare "mund til mund" metoden der skal tages i brug? Ganske enkelt?!

Hvis du har en kammerat som du diskuterer meget fodbold med, eller snakker meget fodbold med, så henvis ham dog her til siden?

Det kan godt være at han ikke finder siden så fængende, og det er noget for ham, men det kan være han har nogle kammerater, som netop mangler et sted at diskutere fodbold.

Helt sikkert. Det ville være enormt godt om brugerne sørgede for, at gøre deres bekendte opmærksomme på sitet. Måske man skulle lave en ordning så en bruger, der skaffede en eller to andre brugere fik en eller anden præmie ud af det?

filipsimonsen
09-12-10, 0:34
Helt sikkert. Det ville være enormt godt om brugerne sørgede for, at gøre deres bekendte opmærksomme på sitet. Måske man skulle lave en ordning så en bruger, der skaffede en eller to andre brugere fik en eller anden præmie ud af det?

Ja, men det kunne selvfølgelig også skabe problemer ved at oprette "fiktive" brugere.

Nu har jeg været væk i en del tid, men jeg har stadig ikke fundet noget bedre sted at debattere fodbold end på denne side. Det er denne side jeg har haft nogle af de bedste debatter, da jeg mener at alle de andre steder jeg har oplevet, er en omgang mudderkastning, og dette er lidt mere seriøst end alle andre.

Derfor burde det jo faktisk ikke være et problem at kunne skaffe nogle flere folk der rent faktisk er interesseret i en reel debat.

Jeg tænker ikke nødvendigvis belønning til de folk der gør det, for belønningen er vel flere forskellige synspunkter, et mere aktivt forum + at man har mulighed for en god debat.

Thierry Henry
09-12-10, 12:30
Ja, men det kunne selvfølgelig også skabe problemer ved at oprette "fiktive" brugere.

Nu har jeg været væk i en del tid, men jeg har stadig ikke fundet noget bedre sted at debattere fodbold end på denne side. Det er denne side jeg har haft nogle af de bedste debatter, da jeg mener at alle de andre steder jeg har oplevet, er en omgang mudderkastning, og dette er lidt mere seriøst end alle andre.

Derfor burde det jo faktisk ikke være et problem at kunne skaffe nogle flere folk der rent faktisk er interesseret i en reel debat.

Jeg tænker ikke nødvendigvis belønning til de folk der gør det, for belønningen er vel flere forskellige synspunkter, et mere aktivt forum + at man har mulighed for en god debat.

Du har sådan set ret i dine betragtninger. Det ville selvfølgelig blive et problem mht. fiktive brugere osv. Selvfølgelig er et godt forum også en belønning i sig selv, men tænkte bare det måske kunne motivere nogle brugere til, at hverve lidt flere bekendte til sitet. Dog kan jeg som sagt også godt se din problemstilling omkring det. Derfor er det heller ikke en vej jeg umiddelbart selv finder optimal på nogen måde.

DannyJung
15-12-10, 12:46
Selvfølgelig skal det ikke se sådan ud. Det gør det heller ikke normalt og sådan skal det selvfølgelig heller ikke være fremover:)

Dags dato. 14 online, 13 af dem virker suspekte.

DannyJung, 07Charleso, 16Jamesv, 31Williamh, 72Charlesm, dadqepq, dadreqp, flizedegevava, makedonyadaegol, pozprg45iconyDyncCess, RossZepeda, russellxyob, scumvejuche

I øvrigt har jeg før sagt at der mangler nogle brugere/debatter der kan provokere de nye til at gide at oprette en ny bruger herinde. Siden her har selv gravet sin egen grav ved at banne aktive folk herinde gennem tiderne. Det skal simpelthen være for pænt herinde! Hermed ikke sagt at der skal tolereres mudderkastning og personlige angreb, men der mangler sgu noget bid.

Før i tiden tjekkede de fleste faste herinde siden flere gange dagligt. Nu kommer jeg vist forbi en-to gange om måneden, fordi der ganske enkelt er for kedeligt. Hvis der er en ny debat så ligger den der "jeg er uenig, men se hvor sødt jeg kan svare dig tilbage"-stemning. Og jeg gider egentlig ikke bruge min tid på sådan en gang sødsuppe.

Nu får jeg sikkert af vide at jeg enten kan bidrage uden at have noget brugbart at sige, eller holde mig væk. Men det hjælper vel ikke siden frem igen.

Edit:

Er ryd pubben funktionen forsvundet fra jer admins? Det kunne jo være en simpel ting at gøre, når Pubben bliver for "demotiverende".

Thierry Henry
15-12-10, 19:56
Dags dato. 14 online, 13 af dem virker suspekte.

DannyJung, 07Charleso, 16Jamesv, 31Williamh, 72Charlesm, dadqepq, dadreqp, flizedegevava, makedonyadaegol, pozprg45iconyDyncCess, RossZepeda, russellxyob, scumvejuche

Vi forsøger at slette dem så hurtigt som det er muligt, men vi kan nok ikke undgå disse brugere fuldstændigt. De kommer meget hurtigt og selvom vi sletter 1-2 gange dagligt, kommer de meget hurtigt igen. Vi skal dog selvfølgelig nok prøve at holde dem nede :)

I øvrigt har jeg før sagt at der mangler nogle brugere/debatter der kan provokere de nye til at gide at oprette en ny bruger herinde. Siden her har selv gravet sin egen grav ved at banne aktive folk herinde gennem tiderne. Det skal simpelthen være for pænt herinde! Hermed ikke sagt at der skal tolereres mudderkastning og personlige angreb, men der mangler sgu noget bid.

Før i tiden tjekkede de fleste faste herinde siden flere gange dagligt. Nu kommer jeg vist forbi en-to gange om måneden, fordi der ganske enkelt er for kedeligt. Hvis der er en ny debat så ligger den der "jeg er uenig, men se hvor sødt jeg kan svare dig tilbage"-stemning. Og jeg gider egentlig ikke bruge min tid på sådan en gang sødsuppe.

Nu får jeg sikkert af vide at jeg enten kan bidrage uden at have noget brugbart at sige, eller holde mig væk. Men det hjælper vel ikke siden frem igen.

Flere af de aktive brugere er væk, ja. Jeg vil ikke komme ind på hvorfor de forskellige er blevet udelukket, da det jo heller ikke gavner debatten, men udfordringen er nu, at få nogle nye brugere ind, hvilket du også selv er inde på. Det skal også siges, at størstedelen af brugere ikke er udelukket, men selv er forsvundet, hvilket skyldes mange forskellige ting (Vi har haft en rundspørge hos nogle forskellige, tidligere meget aktive brugere).

Linjen kan man jo diskutere i en evighed. Nogen ønsker en hårdere linje, andre ønsker en blødere linje osv. men selvfølgelig skal der være en linje, der ikke tillader f.eks. mudderkastning og personlige angreb, men omvendt skal det selvfølgelig også være iorden at være uenig i en debat. Det er jo sådan set hele grundlaget. Den linje skal man hele tiden holde sig for øje. Vi admins skal jo også løbende evaluere på hvorvidt den linje, der praktiseres er den rette. Derfor vil vi da også lige have dine ord med i baghovedet i fremtidige sager :)

Er ryd pubben funktionen forsvundet fra jer admins? Det kunne jo være en simpel ting at gøre, når Pubben bliver for "demotiverende".

Det kan du have ret i. Den funktion skal selvfølgelig bruges, men det er også lidt ærgerligt, hvis man hele tiden skal fjerne diverse debatter fra pubben. Jeg vil dog tage din opfordring til mig og få ryddet pubben for shouts med det samme :)