PDA

Se fuld version : Jakobsen forlader AaB

Thierry Henry
30-06-10, 16:48
AaB mistede fornyligt Andreas Johansson til OB og nu er en anden profil væk. Michael Jakobsen skifter til spanske Almeria.

Læs her (http://www.aabsport.dk/B02F4995-D1D5-46F6-A65B-4C8D024B2652.W5Doc?id=9CA7C6D0-E0C5-43BD-B0F0-23F813E0625D).

De er en spændende mulighed for Jakobsen. En spiller som har været en profil hos AaB. Om han har valgt den rette liga er jeg lidt tvivlende overfor. Det kræver emget teknik at spille i spanien og umiddelbart kunne jeg bedre se ham i eksempelvis Bundesligaen, hvor niveauet også er det lavere.

For AaB er det et stort tab. Det her lginer et skidt vindue for AaB sportsligt set. Man har mistet to store profiler og er markant svækket.

Lund
02-07-10, 1:03
Det var dog præcis det samme vi sagde sidste år - og sidste år igen ang. Aab. Dengang solgte de også ud af deres største profiler, og alle dømte dem til en elendig sæson og sportslig fiasko. Men der skete rent faktisk det, at de vandt guldet. Ikke at jeg tror det gentager sig, men lad os nu lige vente med at stemple dem før transfervinduet er smækket helt i.

Thierry Henry
04-07-10, 22:41
Det var dog præcis det samme vi sagde sidste år - og sidste år igen ang. Aab. Dengang solgte de også ud af deres største profiler, og alle dømte dem til en elendig sæson og sportslig fiasko. Men der skete rent faktisk det, at de vandt guldet. Ikke at jeg tror det gentager sig, men lad os nu lige vente med at stemple dem før transfervinduet er smækket helt i.

Selvfølgelig er intet afgjort endnu, men jeg vil sige, at man har mistet to af de helt store profiler, profiler som ikke bare lige kan erstattes og hvis du ser på AaB's økonomiske situation må du erkende, at det ikke ligefrem ser ud til, at man kan hente de helt store erstatninger!

AaB tror jeg går en svær sæson i møde.