Se fuld version : Zlatan klar til at gå rettens vej...
Zlatan VIL væk fra Juve. Han skal nok fåen ny arbejdsgiver men stiller han ikk sin egen proffesionalisme i et ualmindeligt dårligt lys? Ikk fordi manden har ry for at være proffesionel, men det må da stadigvæk skader hans ry i fodboldverdenen, at han i den grad lægger sig ud med sine arbejdsgivere og opfører sig ualmindeligt illoyalt.
http://www.bolddk.com/nyt/index.php?vis=58887
Chelseafc78
03-08-06, 16:13
Zlatan har aldrig vært nogen engel, og i Ajax var han heller ikke uden problemer, og der rygter om at da Zlatan havde forlad Ajax, så holde van Der Vaart en kæmpe fest med alt betalt..
Men ka vel et sted også godt følge ham, for han er i sin bedste alder, og han vil da ikke bruge en sæson i Serie B, der er han simpelhen for go til. Men ikke fordi at dem der bliver i Juve ikke er goe nok, men det er måske et spørgsmål om at være loyal over for klubben...
Det siger jo alt om Zlatan.
Han har et ego der er så stort at ordet fornuft ikke findes i hans lille hjerne. Hans rygte og hans VM har da ødelagt alle chancer for at komme væk.
Han er måske nutidens største overvurderede fodboldspiller.
He's a gold-digger.
Det siger jo alt om Zlatan.
Han har et ego der er så stort at ordet fornuft ikke findes i hans lille hjerne. Hans rygte og hans VM har da ødelagt alle chancer for at komme væk.
Han er måske nutidens største overvurderede fodboldspiller.
He's a gold-digger.
Niks, det er stadig Beckham, og på en sikker anden plads Frank Lampard Junior.
Kan ikke helt se det mærkelige i at Zlatan gerne vil væk, fra en klub der skal spille i den næst bedste række. Vil man noget med sin fodbold og har man ambitioner, skal man også spiller for de bedste hold, uanset om Juventus stadig er et godt hold.
Tror mere det er pressen der vil finde en syndebuk og hvilken spiller er mere oplagt end en spiller, der tidligere har raget uklar med en tidligere klub.
Niks, det er stadig Beckham, og på en sikker anden plads Frank Lampard Junior.
Deco er med i den konkurrence, han er IMO mere overvurderet end Lampard
Kan ikke helt se det mærkelige i at Zlatan gerne vil væk, fra en klub der skal spille i den næst bedste række. Vil man noget med sin fodbold og har man ambitioner, skal man også spiller for de bedste hold, uanset om Juventus stadig er et godt hold.
Tror mere det er pressen der vil finde en syndebuk og hvilken spiller er mere oplagt end en spiller, der tidligere har raget uklar med en tidligere klub.
Der er intet mærkeligt i at Zlatan vil væk men det er måden hvorpå han melder det ud der er mærkelig...
Deco er med i den konkurrence, han er IMO mere overvurderet end Lampard
Deco på en skarp tredje plads kan vi blive enige om.
Det mærkelige er at Zlatan endnu ikke har udtalt sig i sagen endnu. Det er hans latterlige agent der konstant har skabt sig i pressen og der går også rygter om at det ikke er Zlatan der har så travlt med at stikke af, men at det istedet er agenten da han vil tjene kassen på et skifte.
Men jeg siger ikke at Zlatan ikk smutter - for det tror jeg at han gør, men læg mærke til at Zlatan endnu ikke har talt.
Det mærkelige er at Zlatan endnu ikke har udtalt sig i sagen endnu. Det er hans latterlige agent der konstant har skabt sig i pressen og der går også rygter om at det ikke er Zlatan der har så travlt med at stikke af, men at det istedet er agenten da han vil tjene kassen på et skifte.
Men jeg siger ikke at Zlatan ikk smutter - for det tror jeg at han gør, men læg mærke til at Zlatan endnu ikke har talt.
Hvis ikk Zlatan selv var med på de udtalelser kan han da fyre manden... Jeg tror bestemt at Zlatan har været konsulteret...
Hvis ikk Zlatan selv var med på de udtalelser kan han da fyre manden... Jeg tror bestemt at Zlatan har været konsulteret...
Ja det er jo så dét der er det store spørgsmål. Forstår bare ikke hvorfor Zlatan skulle være interesseret i at skabe sådan en enorm uro og ballade ved at true med at indvolvere en domstol.
Min personlige mening er at agenten overdramatiserer det hele for at sætte sig selv i fokus.
Ja det er jo så dét der er det store spørgsmål. Forstår bare ikke hvorfor Zlatan skulle være interesseret i at skabe sådan en enorm uro og ballade ved at true med at indvolvere en domstol.
Min personlige mening er at agenten overdramatiserer det hele for at sætte sig selv i fokus.
Det er meget muligt det ikk er hans egen idé, han lader sig vist nemt influere. Da Juve ville hente ham i Ajax instruerede Moggi, efter sigende, ham i hvordan han skulle skabe ballade så Ajax gik med til at sælge. Den var ham med på og skabte en masse ballade. Nu er det så åbenbart andre der har villet give ham en "god" idé
Deschamp har udtalt at Zlatan ikke bliver solgt, og at zlatan indtil videre ikke har skabt nogen form for uro eller ballade på deres træningslejr... Svenske medier snakkede også om at det emst var agenten egne holdninger som der blev givet udtryk for, eftersom agenten skulle være mere ivrig efter Zlatan finder en ny klub, end zlatan selv er...
Jeg sidder og venter i spænding på Zlatan kommer med en udmelding i denne sag.. han plejer ikk at være bange for at sige lidt af hvert til pressen... så jeg tror ikke zlatan er så utrilfreds, som hans agent får det til at lyde til...
Ved nærmere eftertanke kan det også bare at være et spil for galleriet fra Juves side... Juve har solgt Emerson og Cannavaro billigt, Thuram og Zambrotta billigt og Vieira billigt...
Juve har råd til at beholde spillere nu, så hvis de skal sælge skal de have en ordentlig pris for spillerne...
Når Zlatans agent går ud og siger zalatan vil væk med det samme, så er det jo med til at presse prisen på spilleren ned.. Derfor er juve nødt til at gå ud og sige at han ikke ryger nogen steder hvilket igen presser prisen op.. så muligvis er juve forebredt på at sælge ham, det skal bare være for en ordentlig pris... hvilket jeg fuldt ud forstår.. og sælger de zlatan for 280-300 millioner, som de jo forlanger for ham, så er det fint med mig :afro:
Deschamp har udtalt at Zlatan ikke bliver solgt, og at zlatan indtil videre ikke har skabt nogen form for uro eller ballade på deres træningslejr... Svenske medier snakkede også om at det emst var agenten egne holdninger som der blev givet udtryk for, eftersom agenten skulle være mere ivrig efter Zlatan finder en ny klub, end zlatan selv er...
Jeg sidder og venter i spænding på Zlatan kommer med en udmelding i denne sag.. han plejer ikk at være bange for at sige lidt af hvert til pressen... så jeg tror ikke zlatan er så utrilfreds, som hans agent får det til at lyde til...
IMO er Zlatan nu meget aktiv
http://www.bolddk.com/nyt/index.php?vis=58943
Eller det var måske også agenten der låste ham inde?
Svenske medier kan du ikk stole på over en dørtærskel, de er IMO nogle værre hyklerer på den anden side af sundet, nu hvor de har en anden at give skylden (hans agent) så er det selvfølgerlig ham ... Zlatan selv kunne aldrig finde på sådan noget - nej nej - han er en lille engel - ja ja ja ja ja :ups:
Zlatan er en total umoden person der har svært ved at skelne mellem ret og forkert, er total pengeliderlig på trod af at han allerede nu er sikret flere end han kan nå at bruge. Dog har han et umådeligt stort talent og potentiale...
SteveBruce4
07-08-06, 8:10
Zlatan er en total umoden person der har svært ved at skelne mellem ret og forkert, er total pengeliderlig på trod af at han allerede nu er sikret flere end han kan nå at bruge. Dog har han et umådeligt stort talent og potentiale...
Helt enig der. Men Juve burde sælge ham så hurtigt som muligt.
Han kan kun ødelægge stemningen i truppen og i Klubben og det Juve har mest brug for nu, er sammenhold, så de kan få vendt skuden igen og rykke op i Serie A så hurtigt som muligt.
Det er da forståligt at han vil væk, Hvis jeg var en god fodboldspiller, og mit hold blev tvangsrykket til en lavere række, ville jeg da også se at komme væk, hvis man er pro. Og gerne vil spille mod de gode hold, mener cl osv.