PDA

Se fuld version : Athen bliver vært for CL finale 2007

Ralle
25-05-06, 13:01
http://www.uefa.com/competitions/UCL/news/Kind=1/newsId=423096.html

Håber vi kan stå med trofæet nede i Athen selvom det er lidt tidligt at spå om.

Men et fantastisk stadion...

Stisen7
29-05-06, 18:27
godt valg af UEFA... godt tænkt at spille finalen i et af de "mindre" fodboldlande...

Barça
29-07-06, 18:32
Hvis jeg skulle vælge stadion hvertår så ville jeg vælge Camp Nou HVERT år. Ikke pga. det er mit holds hjemme bane, men fordi det er størst, og så vidt jeg ved det eneste stadion som har fået 5 stjerner af UEFA?
Eller så skifte mellem de 4 største

Hekkem
29-07-06, 23:08
Hvis jeg skulle vælge stadion hvertår så ville jeg vælge Camp Nou HVERT år. Ikke pga. det er mit holds hjemme bane, men fordi det er størst, og så vidt jeg ved det eneste stadion som har fået 5 stjerner af UEFA?
Synes altså at kampen Hvert år skal afvikles på Anfield, da der er den suverent bedste stemning i Europa.

Ralle
30-07-06, 11:39
Hvorfor skal kampen afvikles på de største stadions?

MadsK
30-07-06, 12:09
Hvorfor skal kampen afvikles på de største stadions?
Ja, hvorfor mon?
Det gælder vel om, at samle så mange tilskure som, overhovedet muligt. Og her er Camp Nou den mest oplagte, da det er Europas største stadion. Derudover er stemningen, faciliteterne, you name ofte fede på de store stadions. Men holder stadig på, at der skal skiftes hvert år. På den måde får flere lande fornøjelsen af at afholde en stor fodboldbegivenhed, som en Cl-finale er.

Barça
30-07-06, 12:24
Synes altså at kampen Hvert år skal afvikles på Anfield, da der er den suverent bedste stemning i Europa.

Barca losser Hekkem hårdt i bollerne og beder ham om at tænke sig om :D hehe..
Det har intet med stadion at gøre om der er god stemning? men TILSKUERNE.

AC_1899 helt korekt

Hekkem
30-07-06, 14:57

AC_1899 helt korekt
Hvis du selv tænkte dig lidt om, kunne det være der ikke kom sådan et svar :D

Men hvis du tænker lidt længere og ser på lidt økonomisk i det. Hvem betaler lejen for det stadion der nu engang bliver anvendt til sådan et arrangement?

Hvem tjener så penge på dette?

Bobo
30-07-06, 15:34

AC_1899 helt korekt

Bobo synes Hekkem skal losse hårdt igen.

Derudover vil jeg anbefale Giuseppe Meazza som fast finalestadion, her er det blandt andet muligt at benytte scootere som kasteskyts.... Tænk over den, Barca! :D

Barça
30-07-06, 18:28
Bobo synes Hekkem skal losse hårdt igen.

Derudover vil jeg anbefale Giuseppe Meazza som fast finalestadion, her er det blandt andet muligt at benytte scootere som kasteskyts.... Tænk over den, Barca! :D

Hmm nu skal jeg til at tænke/gætte mig frem til hvad for et stadion det der er :D hehe. Men tror nu det er Inters? Eller Roma? de plejer være ret syge dem i Roma (hvertfald spillerne :D )

Ja der er økonomi og meget arejde ved at have en CHL finale spillet på ens bane, men stadig syntes jeg flest mulige skal have muligheden for at se kampen. Og der med forstår jeg ikke hvorfor der skulle være bedst stemning på Anfield Road? Fordi det er Liverpools hjemmebane, betyder det ikke at deres fans har samtlige pladser på stadionet ;)
Men det kommer nok ikke til at blive Camp nou de næste par år (Vi vinder CHL hvertår :P ) (jokes)