Se fuld version : Træf
Jon Dahl med ny frakke
20-05-06, 20:34
Dav Stubbe. Nu opretter jeg skisme et topic vedr. træf. For lang tid siden blev der snakket om et træf, i form af et fodboldstævne. Pt. sidder jeg på MSN og snakker med El_madridista og McZpyro, om at det kunne være interessant. Hvad siger I andre? Og det vigtigste; Hvad siger Stubbe?
Jeg er også på - kunne være rigtigt hyggeligt sjovt.
Jeg ved ikke hvordan træffet skulle foregå, men her er et par muligheder:
Gokart, Paintball, fest, fodboldturnering, bowling eller fodboldkamp(sammen). Ved ikke hvad folk helst vil. Jeg hælder mest til en fest eller en omgang gokart sammen.
DroitAuBut
20-05-06, 20:39
Et slag fodbold i kongens have, og så ind på a-bar, så skal alle dem under 16 bare have fake ID, hahah..
Et slag fodbold i kongens have, og så ind på a-bar, så skal alle dem under 16 bare have fake ID, hahah..
Det skaffer jeg :jig: :D
Ja, jeg kan sagtens huske, at vi snakkede lidt om det for et par måneder siden. Det kunne jo sagtens blive aktuelt, og FF-Træf klinger da fint :)
Hvis vi skal lave et træf, bliver det IKKE på A-Bar, det kan jeg godt love jer for ;) Tænk på, at der er folk der er under 18 og folk der er også er over de år, hvor man går på fesne fattigmandsdiskoteker!
Måske en gang fodbold i Parken - en landskamp eller lignende - hvor vi starter med at sidde og snakke lidt i Sportscaféen og sådan. Nu er det jo ikke sikkert, at alle ovre fra Jylland er frisk på at tage helt til KBH, men det kunne jo være meget sjovt at få mange med på idéen alligevel. Der går dog nok lidt tid før jeg kan sige noget nærmere om det, men I er helt sikkert velkomne til at komme med inputs i denne tråd.
Jeg kan desværre (omend det ville være ønskeligt) kun repræsentere mig selv fra den jyske muld. Jeg synes det kunne være fedt at holde et træf af den ene eller anden art med FF.dk - jeg er personligt nok verdens ringeste fodboldspiller men elsker spillet anyways - derfor ville jeg dog gerne deltage i en indendørsturnering eller en anden form for fodboldgøgleri (tidliger klubmester i bordfodbold, for satan!). Ellers lyder en landskamp i Parken forfulgt af en bytur som en fed idé. Selv er jeg over 18 og ikke bleg for at tage den lange tur fra Randers til Kbh - det har jeg trods alt gjort nogle gange før.
Kom med forslag - det vigtige er dog at tiderne passer med arbejde, skole og andet idioti.
Beklager for de dårlige formuleringer, men øl og andet alkohol taler på mine vegne.
Jeg er også klar på at tage til Københavnstrup, hvis forholdene er til det.
Evt. kunne os fra Jylland tage samme tog i samme vogn, også bare samle folk op vejen mod KBH?
Det lyder sq sjovt må jeg sige, men det med at gå ud og drikke sig stive kan jeg jo så ikke være med til.:skål: Men det kunne da være ret nice hvis man kunne mødes et eller andet sted, og så få noget at spise, og så bagefter se en fodboldkamp.
Og det med at der kommer fra Jylland og Fyn osv. kan tage samme tog lyder også, som en genial idé må jeg sige.
Det kommer selvfølgelig også an på hvornår osv., og det er da heller ikke sikkert at jeg kan/vil/må osv. Det er jo noget andet med jer, som er lidt ældrere.
Det kunne sq være sjovt at møde dem man har brugt mange mange timer med på internettet i virkeligheden.
Der skal jo nok lidt tid og lidt planlæggelse til, men det lyder som en virkelig god idé.
Ikke for at spolere noget, men plejer man ikke nogen gange at sige, at der er langt i mellem tanken og så at gøre det i praksis.
Er det ikke rigtigt?
Der er langt fra teori til praksis, men det er mere i forbindelse med mere seriøse ting, så som opstart af virksomhed, rygestop, osv.
Kunne da også godt være jeg var frisk. Hvis vi allesammen skal til KBH, ville det være oplagt at lave et heldagsarrangement, med lidt bold først, spisning og så en kamp i parken eller noget.
Der er jo ingen der siger det lige skal være imorgen. Det ville nok være en god ide at vente til efter sommerferien, da folk ofte har planer der og så ville man også kunne annoncere det.
Er der nogle der har en lille anelse om hvad det vil koste hvis vi feks. først skulle bowle, eller køre go kart, så spise og så se en fodboldkamp? Så er der togbillet osv.
Så vidt jeg ved så er der ikke nogle der er millionære herinde, eller hvad?
Er der nogle der har en lille anelse om hvad det vil koste hvis vi feks. først skulle bowle, eller køre go kart, så spise og så se en fodboldkamp? Så er der togbillet osv.
Så vidt jeg ved så er der ikke nogle der er millionære herinde, eller hvad?
Det ved vi vel først når det hele er på plads. Pt. er det kun forslag.
Det ved vi vel først når det hele er på plads. Pt. er det kun forslag.
Ja, men det kunne i hvert fald blive spændende. Og så vil jeg meget gerne betale lidt for det.