PDA

Se fuld version : SAS-Ligaens sommer-transfers?

Tommi_BIF
09-05-06, 21:04
Hej allesammen.

jeg har besluttet at oprette en tråd, hvor man kan komme med nye spændende rygter, til hvilke spillere, der måske kan findes i SAS Ligaen næste år. Og selvfølgelig også dem der forlader klubberne.
Og opret, gerne et link til stedet i har fundet det.

Jeg vil starten med denne her:
David Williams, ungt angrebs talent, til Brøndby IF
http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_start2=1&id=175353

Det kunne da blive rigtig spædende, BIF har store mangler i angrebet, efter min mening. Og kunne da også være sjovt at få en "rigtig" udlænding, til truppen.

DroitAuBut
09-05-06, 21:12
Øhm..

http://www.smh.com.au/news/football/kosmina-in-the-mix-to-replace-littbarski/2006/04/06/1143916655331.html

"In other A-League transfer news, Queensland Roar have given permission for exciting young striker David Williams to trial with Danish club FC Copenhagen until the end of the month;"

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=55040

:S

Men hvis han som efter sigende både er blevet raget i BIF og i Belgien har han sku ikke noget at gøre i FCK. Vi vil i CL næste sæson!

Tommi_BIF
09-05-06, 21:16
Øhm..

http://www.smh.com.au/news/football/kosmina-in-the-mix-to-replace-littbarski/2006/04/06/1143916655331.html

"In other A-League transfer news, Queensland Roar have given permission for exciting young striker David Williams to trial with Danish club FC Copenhagen until the end of the month;"

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=55040

:S

Hm, ja! :S
Det lyder godt nok, lidt mærkeligt.

DroitAuBut
09-05-06, 21:17
Han var til prøvetræning i BIF i efteråret, men blev åbenbart ikke fundet god nok.. Nu skal han så til FCK og prøvetrænes.. Men tvivler han kommer til FC..

DroitAuBut
09-05-06, 21:21
Men tilbage til emnet - Jeg er også overbevist om at BIF får købt sig en angriber, specielt når nu Absalonsen ikke har fået forlænget sin kontrakt.. Desuden tror jeg, set i lyset af Ståle's udtalelser, at der kommer et par nye spillere til FC. Desuden er der jo stadig chance for at både Silber og Linde ryger. To spillere som jeg meget gerne ser blive i FCK.

Tibet !
09-05-06, 22:21
Der kommet kun væsentlige forstrækninger til Brøndby-truppen, hvis der ryger nogle af stamspillerne i løbet af sommeren, tror jeg.

Per Bjerregaard har meldt ud, at der ikke vil blive købt dyre store profiler i sommeren, da han mener, at dén trup BIF har nu, ikke behøver de store forstærkninger, og at truppen kun mangler endnu mere tid til at blive spillet sammen. Derimod siger han, at hvis man endeligt skal købe spillere, bliver der højst tale om småjusteringer.

Der er jeg ikke helt enig med Bjerregaard. Jeg mener, at BIF skal på jagt efter 1 klasseforsvar og 1 klasseangriber her i pausen, som hhs. erstatning for Agger og Skoubo, som aldrig helt er blevet erstattet fuldt ud.
Okey, Morten Rasmussen, "den næste Agger", har da gjort det udemærket i forsvaret. Men BIF's forsvar mangler meget stabilitet, og derfor skal man på udkig efter en decideret afløser for Agger i forsvaret.

Derfor går der rygter om, at BIF skulle være meget interesseret i den rumænske forsvarsklippe fra Steaua Bukarest, Sorin Ghioneateaua. Rumæneren har spillet 5 landsholdskampe, og er en bærende spiller på det rumænske UEFA Cup-semifinale hold.

Så skal BIF skaffe sig en klasseangriber. Efter salget af Skoubo er hullet aldrig rigtigt blevet fyldt ud. Kim Christensen er skadet og har ikke slået igennem, Ruben Bagger er skadet og er vel snart fortid i klubben? "Duncan" skal nok slå igennem, men er pt. halvskadet, og endelig Elmander, som jo ikke er decideret angriber, men en offensiv midtbanespiller?

Men den australske angriber, "den nye Viduka" som han så fint kaldes dernede, lyder meget god. Har svært ved at sige noget om ham, da jeg aldrig har hørt om han før.

Men spændende bliver det i hvert fald at se, hvem der kommer til BIF i sommerpausen. Der Skal i hvert fald købes ind, hvis mesterskabet skal i hus i næste sæson.

Thomas¨AaB
09-05-06, 23:15
Tjaeh vi kan jo tage et overblik over hvad vi der sker so far

FCK: Intet meldt ud endnu
BIF: Intet meldt ud endnu
OB: Tembo, Stockholm (Viking) og Miti (fodboldinvalid) smutter - Grahn nævnes som emne. Kunne være en spændende spiller på OB holdet
VFF: Mister Rosen, Magleby, Nørlund, Bidstrup og John Dyring
AaB: Mister Artim Sakiri og Jacob "Taz" (I følge et meget løst rygte på vej til engelsk fodbold). Får: Rada Prica
FCM: Mister David Nielsen og Søren Skriver (fodboldinvalid)
EfB: Mister Anders Møller Christensen
AC Horsens: Rygter om tilgang af Henrik Hansen fra SønderjyskE
Silkeborg: Intet meldt ud endnu
FCN: Tilgang af Anders Bjerring Qvist (B93) og Søren Christnesen (LFA). David Nielsen har været nævnt som en "forstærkning"
SønderjyskE: Sikkert at Peter Nymman forlader klubben. Thomas Rathe er på rygtebasis på vej til AGF
AGF: Tobias Grahn og Shane Sheriff (til engelsk fodbold) på vej væk

Det er sådan det faktuelle som er meldt ud i medierne pt. Andrew Tembo har i øvrigt tidligere været et emne i AGF og gad vide om han stadig er det.

BJ
10-05-06, 14:58
En af Esbjergs vigtigste spillere Anders Møller Christensen smutter også fra Esbjerg, desværre :( .. har sidste kamp i AAB D. 14/5 , hvis han da ikke har spillet sin sidste kamp.

Thomas¨AaB
10-05-06, 17:45
En af Esbjergs vigtigste spillere Anders Møller Christensen smutter også fra Esbjerg, desværre :( .. har sidste kamp i AAB D. 14/5 , hvis han da ikke har spillet sin sidste kamp.

Nårh ja ham havde jeg glemt i min oversigt

Jharn
12-05-06, 10:24
Tjaeh vi kan jo tage et overblik over hvad vi der sker so far

FCK: Intet meldt ud endnu
BIF: Intet meldt ud endnu
OB: Tembo, Stockholm (Viking) og Miti (fodboldinvalid) smutter - Grahn nævnes som emne. Kunne være en spændende spiller på OB holdet
VFF: Mister Rosen, Magleby, Nørlund, Bidstrup og John Dyring
AaB: Mister Artim Sakiri og Jacob "Taz" (I følge et meget løst rygte på vej til engelsk fodbold). Får: Rada Prica
FCM: Mister David Nielsen og Søren Skriver (fodboldinvalid)
EfB: Mister Anders Møller Christensen
AC Horsens: Rygter om tilgang af Henrik Hansen fra SønderjyskE
Silkeborg: Intet meldt ud endnu
FCN: Tilgang af Anders Bjerring Qvist (B93) og Søren Christnesen (LFA). David Nielsen har været nævnt som en "forstærkning"
SønderjyskE: Sikkert at Peter Nymman forlader klubben. Thomas Rathe er på rygtebasis på vej til AGF
AGF: Tobias Grahn og Shane Sheriff (til engelsk fodbold) på vej væk

Det er sådan det faktuelle som er meldt ud i medierne pt. Andrew Tembo har i øvrigt tidligere været et emne i AGF og gad vide om han stadig er det.

Dette er en debat om hvilke spillere vi får af se i SAS-Ligaen til næste sæson.
Så nytter det jo ikke at skrive både SønderjyskE og AGF.
Jeg ved godt at de ikke er færdige i 1. divisionen, men alligevel :)

Tommi_BIF
15-05-06, 20:33
Citat fra Bold.dk:
"Brøndby er meget tæt på at sikre sig det 18-årige talent David Williams. Så tæt, at australierens agent betegner det som ’90 procent sikkert’ at den unge angriber skifter til de detroniserede danske mestre."

Ved godt at DroitAuBut, skrev der var snak om at han skulle til FCK, men den tror jeg ikke på længere.

DroitAuBut
15-05-06, 20:57
Citat fra Bold.dk:
"Brøndby er meget tæt på at sikre sig det 18-årige talent David Williams. Så tæt, at australierens agent betegner det som ’90 procent sikkert’ at den unge angriber skifter til de detroniserede danske mestre."

Ved godt at DroitAuBut, skrev der var snak om at han skulle til FCK, men den tror jeg ikke på længere.

Tror ærligt talt heller ikke at han er fundet god nok til FCK i år. Don Ø skulle jo eftersigende være med på at åbne lidt op for lommerne, og både ham og Ståle har sagt at de vil have spillere som er klar til at hjælpe fodbolddanmark, specielt København, med det som vi alle drømmer om (også fck-haderne, selvom de ikke vil indrømme det) - et dansk hold i CL, og samtidig kan løfte niveauet.. Nu går der jo rygter om NJ, Jesper Grønkjær, samt en angriber som stadig ikke er fundet kommer til klubben, men ærlig talt ville jeg skulle slæbe min kæbe op fra gulvet hvis både NJ og Grønkjær kommer til klubben. Tror ikke det sker. Men spillere i den kaliber - det er det vi skal have (selvom NJ jo ikke har vist sig fra sin bedste side på det sidste)

Tommi_BIF
16-05-06, 17:02
Tror ærligt talt heller ikke at han er fundet god nok til FCK i år. Don Ø skulle jo eftersigende være med på at åbne lidt op for lommerne, og både ham og Ståle har sagt at de vil have spillere som er klar til at hjælpe fodbolddanmark, specielt København, med det som vi alle drømmer om (også fck-haderne, selvom de ikke vil indrømme det) - et dansk hold i CL, og samtidig kan løfte niveauet..

Nej, det kan da godt være han ikke er god nok endnu, men hvis han har samme talent som Mark Viduka havde, så kan det blive RIGTIG stort. Og så kan Brøndby sikkert, få skudt af sted, for en ordentlig pose penge.

Nu går der jo rygter om NJ, Jesper Grønkjær, samt en angriber som stadig ikke er fundet kommer til klubben, men ærlig talt ville jeg skulle slæbe min kæbe op fra gulvet hvis både NJ og Grønkjær kommer til klubben. Tror ikke det sker. Men spillere i den kaliber - det er det vi skal have (selvom NJ jo ikke har vist sig fra sin bedste side på det sidste)

Jeg vil nu ikke mene, at Niclas Jensen, ville være nogen forstærkning til FCK. Han har ikke spillet meget, på det sidste. Og når han har fået chancen, har det været rigtig skidt.

DroitAuBut
16-05-06, 17:33
Nej, det kan da godt være han ikke er god nok endnu, men hvis han har samme talent som Mark Viduka havde, så kan det blive RIGTIG stort. Og så kan Brøndby sikkert, få skudt af sted, for en ordentlig pose penge.

Uden tvivl en dygtig spiller, som om en to-tre år sikkert er sindsyg god. Men det som FCK står og mangler nu, er erfarne, gode spillere som kan få os ud i Europa, og samtidig skal de jo være tre spillere som alle helst skal være på Linde-niveau, eller over, hehe..

DroitAuBut
20-05-06, 15:49
http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_start2=1&id=177621

..

Cheik
21-05-06, 10:51
Den 20-årige norske U/21-landsholdsspiller, Alexander Gabrielsen, er på vej til Esbjerg fB. Han er et stort forsvarstalent, og spiller i den bedste norske række.

Thomas¨AaB
21-05-06, 11:35
Den 20-årige norske U/21-landsholdsspiller, Alexander Gabrielsen, er på vej til Esbjerg fB. Han er et stort forsvarstalent, og spiller i den bedste norske række.

Han lyder spændene, kan du fortælle mere om ham? Skal han afløse Anders Møller? Har du i øvrigt hørt noget til, hvad der skal ske med ham? Nogle AaB fans tror efter at have sammeholdt facts, at det kan være den spiller AaB's sportsdirektør Lynge Jacobsen pt. forhandler med (men det kan være hvem som helst)

Cheik
21-05-06, 12:02
Han lyder spændene, kan du fortælle mere om ham? Skal han afløse Anders Møller? Har du i øvrigt hørt noget til, hvad der skal ske med ham? Nogle AaB fans tror efter at have sammeholdt facts, at det kan være den spiller AaB's sportsdirektør Lynge Jacobsen pt. forhandler med (men det kan være hvem som helst)

Der er sket noget meget positivt i sagen om Anders Møller Christensen. Bedst som alle troede, han ville skifte, har han overraskende meldt ud, at han er interesseret i at blive i EfB, hvis de kan blive enige om detaljerne. Derfor tror jeg, han bliver i EfB, da de også er i forhandlinger med Fredrik Berglund.

Alexander Gabrielsen - ja, jeg kender ham jo ikke, så kan af gode grunde ikke fortælle det helt store om ham, men da han spiller på U/21-landsholdet, kan han da ikke være helt ringe?
Iøvrigt skal han bruges som et alternativ, da vores forsvar er ualmindeligt tyndt mht. skader o.lign.

Thomas¨AaB
21-05-06, 13:41
Der er sket noget meget positivt i sagen om Anders Møller Christensen. Bedst som alle troede, han ville skifte, har han overraskende meldt ud, at han er interesseret i at blive i EfB, hvis de kan blive enige om detaljerne. Derfor tror jeg, han bliver i EfB, da de også er i forhandlinger med Fredrik Berglund.

Alexander Gabrielsen - ja, jeg kender ham jo ikke, så kan af gode grunde ikke fortælle det helt store om ham, men da han spiller på U/21-landsholdet, kan han da ikke være helt ringe?
Iøvrigt skal han bruges som et alternativ, da vores forsvar er ualmindeligt tyndt mht. skader o.lign.

Ser ud til, at han har lidt samme rolle i Viking http://www.viking-fk.no/newsread/news.asp?DOCID=10298&wce=spiller&n=5009
Kender ikke lige styrken på det norske U-21 landshold, men de må da have talenter som er gode i virkeligehden og ikke kun i FM :P Men altid spændende at følge med i hvad andre henter her i pausen

romeobeckham
23-05-06, 15:47
Det ville ikke undre mig hvis FCK gik på indkøb efter en hurtigere venstre back; Jeg tvivler på at den gode Brede Hangeland/Brede Langemand :) kan følge med de hurtige fløje og angribere fra enten Inter eller Real Madrid, som FCK i første omgang står til at møde. Hvorom alting er vil det i alle tilfælde være en god idé med en hurtigere VB til næste sæson, og jeg har hørt rygter om at Martin Pedersen, der har spillet solidt for Sønderjyske/ udl. fra AaB, skulle over på djævleøen og have oplæringstid under Solbakkens vinger.

Andes
23-05-06, 18:51
Det ville ikke undre mig hvis FCK gik på indkøb efter en hurtigere venstre back; Jeg tvivler på at den gode Brede Hangeland/Brede Langemand :) kan følge med de hurtige fløje og angribere fra enten Inter eller Real Madrid

Hangeland er ikke back. Det er Bergdølmo/Rooba derimod...

romeobeckham
23-05-06, 20:50
Hangeland er ikke back. Det er Bergdølmo/Rooba derimod...
just præcis, det var også den gode Bergdølmo jeg mente... Brede er jo et mega-forsvarsklippetalent... nå, men i hvert fald, så kalder ambitionsniveauet i klubben på en hurtigere Venstre Back, er du ikke enig, andes??

Andes
23-05-06, 22:49
just præcis, det var også den gode Bergdølmo jeg mente... Brede er jo et mega-forsvarsklippetalent... nå, men i hvert fald, så kalder ambitionsniveauet i klubben på en hurtigere Venstre Back, er du ikke enig, andes??

Ja, nu er FCK jo ikke lige min afdeling, men det virker som et af de svage punkter. Ja faktisk venstresiden generelt.

Panderen
24-05-06, 14:54
Viborg tæt på ung Australsk målmand. http://www.fodboldnyt.com/nyheder.php?id=29737

DroitAuBut
26-05-06, 11:54
Søren Berg til Viking:

http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_start2=1&id=178584

Og her:

http://fotball.adressa.no/eliteserien/article57085.ece

Personligt tror jeg ikke på det, synes heller ikke at det ville være et godt skifte, norsk fodbold er på et lavere niveau end herhjemme, og han kan jo sagtens begå her i DK.. Synes han skulle blive i OB..

Thomas¨AaB
26-05-06, 12:41
AaB har netop indgået en samarbejdsaftale med den brasilianske storklub Flamengo og som et resultat deraf forhandler de allerde med en brasiliansk U-20 landshold spiller som koster over 30 millioner om en lejekontrakt

http://www.nordjyske.dk/index.aspx?page=2&action=SektionId%3D5&sender=239&target=240&data=Id%3D1970483%26TelegramType%3D3

Derudover er AaB tæt på den sydafrikanske offensivspiller Syabonga Nomvete med over 50 landskampe og fortid i Italiensk og svensk fodbold. Han har bla. været i Juve og i efteråret spillede han for Djurgården, hvor han snørrede Allan K. Jepsen flere gange i en Royal League kamp.

/Thomas¨AaB
- Som stadig fryder sig over at AaB gav AGF tæv med et halv DS hold. Forskellen på DS og 1. div er 3 - 0 til DS :P

Tommi_BIF
29-05-06, 13:14
Var der nogen, der vidste at David Williams allerede var skiftet til Brøndby. ?
Jeg har overhovedet ikke set det nogen steder, før jeg så ham spille sin debut kamp, mod Esbjerg i går. Hvor han desuden nettede 2 gange :cool:

Han bliver spændende at følge .

Jo, har lige fundet det på Brondby.com http://www.brondby.com/article.asp?aid=37473&id=145

Desuden, skriver de i dag at Karim Zaza, skifter til tysk fodbold.
Citat fra Brondby.com :
"Karim Zaza fortsætter med al sandsynlighed karrieren i den nyoprykkede 2. Bundesliga klub Rot-Weiss Essen. Den 31-årige målmand mangler blot at bestå den obligatoriske lægeundersøgelse på torsdag, før han kan sætte sin signatur på en kontrakt med den tyske klub gældende fra den 1. juli 2006."

Thomas¨AaB
29-05-06, 15:24
Var der nogen, der vidste at David Williams allerede var skiftet til Brøndby. ?
Jeg har overhovedet ikke set det nogen steder, før jeg så ham spille sin debut kamp, mod Esbjerg i går. Hvor han desuden nettede 2 gange :cool:

Han bliver spændende at følge .

Jo, har lige fundet det på Brondby.com http://www.brondby.com/article.asp?aid=37473&id=145

Desuden, skriver de i dag at Karim Zaza, skifter til tysk fodbold.
Citat fra Brondby.com :
"Karim Zaza fortsætter med al sandsynlighed karrieren i den nyoprykkede 2. Bundesliga klub Rot-Weiss Essen. Den 31-årige målmand mangler blot at bestå den obligatoriske lægeundersøgelse på torsdag, før han kan sætte sin signatur på en kontrakt med den tyske klub gældende fra den 1. juli 2006."

Blev lige så overrasket med Williams. Er han kommet til BIF som klubløs siden han måtte spille? Jeg ved, at f.eks. AaB ikke fik lov til at bruge de par senegalesere og den brasser de har til prøvetræning pt. og det synes jeg var meget mærkeligt og lige så meget, at BIF så måtte bruge Williams for vinduet åbner jo først 1/7, men hvis han har været klubløs i lang nok tid er det vidst noget med at BIF kan skrive kontrakt med ham allerde nu.

Stisen7
29-05-06, 15:52
Blev lige så overrasket med Williams. Er han kommet til BIF som klubløs siden han måtte spille? Jeg ved, at f.eks. AaB ikke fik lov til at bruge de par senegalesere og den brasser de har til prøvetræning pt. og det synes jeg var meget mærkeligt og lige så meget, at BIF så måtte bruge Williams for vinduet åbner jo først 1/7, men hvis han har været klubløs i lang nok tid er det vidst noget med at BIF kan skrive kontrakt med ham allerde nu.

De var jo heller ikke på kontrakt, ligesom David Williams er...

Thomas¨AaB
29-05-06, 16:58
De var jo heller ikke på kontrakt, ligesom David Williams er...

Nope, men i denne type tunering synes jeg det er lidt wierd, at man ikke kan få lov til at teste den slags spillere. Men okay er da opløftende at vide, at vi kan slå AGF ud med et moderat forstærket DS hold :D

Stisen7
29-05-06, 16:59
Nope, men i denne type tunering synes jeg det er lidt wierd, at man ikke kan få lov til at teste den slags spillere.

Det kan du selvfølgelig have ret i... det ville måske også få nogen hold til at tage den mere seriøst...

Tommi_BIF
29-05-06, 19:24
Men okay er da opløftende at vide, at vi kan slå AGF ud med et moderat forstærket DS hold :D

Haha, ja.
Og vi (Brøndby IF) slog Landsholdet, med et hold af masser af 2. Holds spillere, ikke så mærkeligt at de ikke kom, med til VM :shifty:

Andes
30-05-06, 19:18
Haha, ja.
Og vi (Brøndby IF) slog Landsholdet, med et hold af masser af 2. Holds spillere, ikke så mærkeligt at de ikke kom, med til VM :shifty:

Er selv Brøndby-fan men please!?

1: Det er en velgørenhedskamp - hvem går til den? Udover Morten Rasmussen med albuerne.
2: Landsholdet luntede til opvarmning og stod og snakkede.

Tommi_BIF
05-06-06, 16:32
Lyngbys Morten Nordstrand, meldes på vej til FC Norsjælland skriver fodboldnyt.dk
http://www.fodboldnyt.com/nyheder.php?id=29921 og også onside: http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_start2=1&id=179930

Men 27 mål i 27 kampe, er da heller ikke så ringe endda :worship:
Så det ville da også være ret utroligt, hvis de kunne beholde ham.

konggard
06-06-06, 7:21
Lyngbys Morten Nordstrand, meldes på vej til FC Norsjælland skriver fodboldnyt.dk
http://www.fodboldnyt.com/nyheder.php?id=29921 og også onside: http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_start2=1&id=179930

Men 27 mål i 27 kampe, er da heller ikke så ringe endda :worship:
Så det ville da også være ret utroligt, hvis de kunne beholde ham.
Ja, desværre... Han har meldt ud mange gange at han gerne vil spille superliga helst med Lyngby men de rykker jo ikk op efter nederlaget til Vejle...

Temmelig sandsynligt at han rykker til FCN, han er elektrikerlærling og vil gerne blive boende i området, men de får da temmelig hård konkurrence om pladserne i angrebet i FCN!?

man kunne lige forestille sig at næste sæson sker der det at Lyngby rykker op og FCN ned og så er denne bomber i samme situation igen... (Han har scoret noget der ligner 80 mål i 95 kampe for Lyngby igennem 4 sæsoner)

Tommi_BIF
06-06-06, 12:02
man kunne lige forestille sig at næste sæson sker der det at Lyngby rykker op og FCN ned og så er denne bomber i samme situation igen... (Han har scoret noget der ligner 80 mål i 95 kampe for Lyngby igennem 4 sæsoner)

Jeg tvivler på at FCN, rykker ned, i næste sæson.
De har et rigtig godt hold, med unge spillere, med stort potientiale. Og samtidig, nogle rutinerede kræfter på holdet.
Jeg tror de ender i TOP-5, i sæsonen 06/07 . :worship:

Thomas¨AaB
06-06-06, 16:56
Jeg tvivler på at FCN, rykker ned, i næste sæson.
De har et rigtig godt hold, med unge spillere, med stort potientiale. Og samtidig, nogle rutinerede kræfter på holdet.
Jeg tror de ender i TOP-5, i sæsonen 06/07 . :worship:

Tror jeg så ikke. Dels er truppen for smal og dels har man samme problem som FCM med et ufatteligt lavt bundniveua + at mange af deres rutinerede spillere døjer meget med skader. Derfor tror jeg ikke FCN er et sandsynligt top 6 hold.

Cheik
07-06-06, 22:26
Martin Retov til Rosenborg. Derefter henter Brøndby AaBs midtbanespiller, Rasmus Würtz.

Thomas¨AaB
08-06-06, 17:36
Martin Retov til Rosenborg. Derefter henter Brøndby AaBs midtbanespiller, Rasmus Würtz.

Sandsynligt at Retov ryger emd den åreladning af danske spillere til tippeligaen pt. Men Würtz - nej vel han har format til meget mere end at spille i den gri**e blå/gule dragt. Det sker aldrig. Hvad der er sluppet omkring en evt. Würtz transfer er, at han søger mod Frankrig.

Tibet !
08-06-06, 17:57
Sandsynligt at Retov ryger emd den åreladning af danske spillere til tippeligaen pt. Men Würtz - nej vel han har format til meget mere end at spille i den gri**e blå/gule dragt. Det sker aldrig. Hvad der er sluppet omkring en evt. Würtz transfer er, at han søger mod Frankrig.

Hvor er du dog sjov!

Hvorfor skal man, næsten altid, se et nedladende ord skrevet i mellem, når snakken handler om BIF og delvist også FCK?
I stedet for bare at skrive "i den blå/gule trøje"?
Er det fordi du er jaloux på, at BIF måske er ved at hente ét af Danmarks største talenter til klubben?

Thomas¨AaB
08-06-06, 18:17
Hvor er du dog sjov!

Hvorfor skal man, næsten altid, se et nedladende ord skrevet i mellem, når snakken handler om BIF og delvist også FCK?
I stedet for bare at skrive "i den blå/gule trøje"?
Er det fordi du er jaloux på, at BIF måske er ved at hente ét af Danmarks største talenter til klubben?

AaB har check på økonomien nu og et salg til BIF ville aldrig blive aktuelt eller interessant i modstætning til tidligere for hverken Würtz eller AaB. AaB vil logisk nok ikke sælge til BIF, hvis de kan blive fri (og de har penge til at sige NEJ) og som et af landets største talenter er det da ikke nok at skifte til en klub som kun bliver mestre og har CL chance en gang imellem. Tilmed tvivler jeg på at BIF kan/vil smide hvad varen koster, hvilket FCK givet kan, men Würtz har selv udtalt at han VIL til udlandet og helst Frankrig.

Men er skam ikke jaloux på BIF omend jeg synes at mange af klubbens folk er usympatiske og hyped alt for meget op i medierne. Men fodbold handler om følelser og så skal der IMO også være plads til lidt spot mod hadeklubberne. Og så længe admins ikke har sagt noget til mit ordvalg har jeg ikke tænkt mig at ændre på noget. BIF er nu engang den klub jeg hader og sådan har det været siden 90'erne hvor vi kæmpede med dem om guldet. Synes i det hele taget mange BIF'ere tuder. Fører sig frem og sviner til og håner andre klubbers fans (self ikke alle), men lige så snart man bare fniser af den blågule ære kommer der et ramaskrig (dog ikke mit indtryk af Tibet)

Tibet !
08-06-06, 18:47
AaB har check på økonomien nu og et salg til BIF ville aldrig blive aktuelt eller interessant i modstætning til tidligere for hverken Würtz eller AaB. AaB vil logisk nok ikke sælge til BIF, hvis de kan blive fri (og de har penge til at sige NEJ) og som et af landets største talenter er det da ikke nok at skifte til en klub som kun bliver mestre og har CL chance en gang imellem. Tilmed tvivler jeg på at BIF kan/vil smide hvad varen koster, hvilket FCK givet kan, men Würtz har selv udtalt at han VIL til udlandet og helst Frankrig.

Men er skam ikke jaloux på BIF omend jeg synes at mange af klubbens folk er usympatiske og hyped alt for meget op i medierne. Men fodbold handler om følelser og så skal der IMO også være plads til lidt spot mod hadeklubberne. Og så længe admins ikke har sagt noget til mit ordvalg har jeg ikke tænkt mig at ændre på noget. BIF er nu engang den klub jeg hader og sådan har det været siden 90'erne hvor vi kæmpede med dem om guldet. Synes i det hele taget mange BIF'ere tuder. Fører sig frem og sviner til og håner andre klubbers fans (self ikke alle), men lige så snart man bare fniser af den blågule ære kommer der et ramaskrig (dog ikke mit indtryk af Tibet)

Godt svar igen :)

Well, som du selv siger, er det ikke alle BIF fans der er sådan som du beskriver det der.
Jeg er Brøndby fan, og selvfølgelig synes jeg da det er latterligt at se, at man kommer med nedladene ord, næsten hver gang man snakker om BIF & FCK (sådan opfatter jeg det i hvert fald, og så kan I være enig eller uenig).
Det kan godt være, at der er BIF-fans der håner osv. men det er langt fra alle der gør det, der er skam også fornuftige personer derude :).
Selvfølgelig vil jeg komme med en bemærkning, når du skriver det du gjorde. Jeg kan ikke se formålet med det, og så reagerer jeg.

Würtz-sagen:
Han ender nok i Frankrig, ja. AaB får i hvert fald utrolig svært ved at holde på ham.

Cheik
08-06-06, 20:32
EfBs back, Kolja Afriyie, til Viborg FF.

Thomas¨AaB
09-06-06, 13:15
EfBs back, Kolja Afriyie, til Viborg FF.

Officielt eller bare samme rygte som på bold.dk igår????

Cheik
09-06-06, 13:20
Officielt eller bare samme rygte som på bold.dk igår????

Det bliver, formentligt, officielt i den kommende uge, desværre.

Tommi_BIF
11-06-06, 15:59
Så er smider jeg lige nogle nye rygter ind ..

DR Sporten skriver at FCKs Peter Ijeh kan være på vej til norsk fodbold, nærmere bestemt Viking Stavanger, som Søren Berg fornyligt også er skiftet til..

Citat fra DR Sporten:
"Endnu en gang er norske Viking Stavanger på spiller-rov i den danske Superliga. Først hentede klubben Allan Gaarde i AaB, siden kom Nikolai Stokholm og Søren Berg fra OB og nu er klubben så tæt på at skrive kontrakt med Peter Ijeh fra FC København.

Det er TV2 Norge, som kommer med oplysningerne om den forestående handel, som foregår i hemmelighed, og stationen meddeler også at Ijeh allerede har været på besøg i klubben for at se på forholdende.

Skulle Peter Ijeh ende med at skrive under med Viking Stavanger, bliver angriberen forenet med sin gamle træner fra dagene i Malmö FF, Tom Prahl."
"Peter Nymann blev torsdag præsenteret som ny mand i OB-trøjen. Den lynhurtige højrekant har skrevet under på en treårig aftale med fynboerne, der har fået nyerhvervelsen på en fri transfer fra SAS Liga-nedrykkerne fra Sønderjyske.

- Vi er meget tilfredse med at have fået Peter på en treårig aftale. Der er et stort potentiale i ham, og vi mener, at vi kan udvikle ham endnu mere her i OB med de forudsætninger, han allerede har. Specielt hans hurtighed er en stor styrke, og han vil uden tvivl blive en interessant og stærk spiller for holdet, siger Brink.

Peter Nymann har været vidt omkring i sin fodboldkarriere. Nymann har således tidligere spillet for Lillerød, Frederikshavn samt B93, inden han i superligasæsonen 2005/2006 fik sit store gennembrud for Sønderjyskes nedrykkere."

Citat fra DR Sporten:
"Brøndby har udset sig René Meulensteen som afløser for Michael Laudrup, og hollænderen præsenteres i Superligaklubben i næste uge. Det skriver Ekstra Bladet fredag.

Meulensteen er ikke et videre kendt navn, men han er en træner med stor erfaring i at udvikle topspillere. Han kommer fra en job som træner for Manchester Uniteds reservehold, hvor der kun er unge spillere. Tidligere har han været chef for den engelske storklubs fodboldakademi.

Her har han, ifølge Ekstra Bladet, sagt farvel op til sommerpausen med ordene: - Jeg skal til Brøndby.Den 41-årige Meulensteen har tidligere været gæsteinstruktør på et trænerkursus for de danske talenttrænere i Vejle. Og her efterlod han sig et godt indtryk.

- Han vægter teknisk fodbold meget højt og efterlod et fantastisk godt indtryk med en meget spændende form for træning, siger den tidligere U21-landstræner Flemming Serritslev om mødet med Meulensteen."

Tommi_BIF
13-06-06, 11:10
Har lige 2 nye ..

Thomas Røll skifter nu til FC Midtjylland

Citat fra DR Sporten:
"Efter fem år hos FC København er Thomas Røll tilbage i det jyske. Den 29-årige midtbane spiller blev mandag præsenteret som ny i ulveflokken hos FC Midtjylland.

Thomas Røll, som kom til København fra Silkeborg, har kun optrådt ni gange for de danske mestre i denne sæson, og i det hele taget har de sidste par sæsoner været ikke været dem, der har givet mest spilletid.

Røll nåede at spille 260 kampe og score 32 mål for FC København."

Fernando Derveld, vender tilbage til dansk fodbold, efter et ophold i Heerenveen .

Citat fra DR Sporten:
"Den hollandske forsvarspiller Fernando Derveld skifter til Esbjerg på en treårige kontrakt.

Fernando Derveld, der kommer fra Heerenveen i den hollandske Æresdivision, bliver i Esbjerg forenet med træner Troels Bech, som han trænede under i OB. Her nåede den stærke forsvarspiller med det hårde venstrebensspark at spille i fire sæsoner.

Derveld begrunder sit skifte tilbage til dansk fodbold med, at han aldrig rigtig syntes han fik chancen i Heerenveen

- Meget mærkeligt spillede jeg de vigtige kampe i UEFA Cup'en og mod Ajax, Feyenoord og PSV Eindhoven. Efter den sæson betænkte jeg mig ikke to gange, inden jeg sagde ja til at komme tilbage til dansk fodbold, som jeg har et godt indtryk af. Niveauet er ikke meget lavere end i Holland, siger Fernando Derveld."

Tommi_BIF
14-06-06, 17:58
En af værste nyheder, en Brøndby fan kunne hører ! :boohoo:

Frederik Berglund skifter fra Esbjerg fB, til de danske mestre .

Citat fra DR Sporten:
"Fredrik Berglund skifter fra Esbjerg til FC København. Den svenske angriber har skrevet under på en fireårig kontrakt med de danske mestre.

Den 27-årige Berglund har spillet to et halvt år i Esbjerg, hvor det blev til 99 kampe og 57 mål.

- Jeg vil kigge tilbage på min tid i EfB som den bedste periode i min karriere. Nu glæder jeg mig meget til en ny udfordring i Skandinaviens største klub. Jeg har altid sagt, at hvis jeg skulle videre til en anden dansk klub, så var FC København det mest interessante for mig, siger Fredrik Berglund.

FCK kan bruge Berglunds målnæse
Svenskeren - med fortid i hollandske Roda og svenske IF Elfsborg - er formentlig tænkt som afløser for landsmanden Peter Ijeh, der ifølge norsk TV2 er tæt på at skrive kontrakt med den norske klub Viking Stavanger.

Og så har Berglund selvsagt nogle kvaliteter, som FC København kan bruge.

- Fredrik har nogle spidskompetencer, som vi p.t. ikke har på holdet. Har arbejder godt i dybden, og Fredrik kan samtidig blive en publikumsyndling, da han har en imponerende målnæse, hvilket han har vist i SAS-ligaen i de seneste år, siger FCKs sportschef Carsten V. Jensen.

Fredrik Berglund tager nu på sommerferie og træner med hos københavnerne første gang den 26. juni."

Cheik
17-06-06, 13:57
Anders Møller Christensen skifter med øjeblikkelig virkning til OB.

Thomas¨AaB
17-06-06, 14:47
Igår bekræftede AaB's sportsdirektør Lynge Jacobsen overfor Radio Half-Time (AaB Support Clubs radioprogram, at man har skrevet kontrakt med en spiller fra en anden klub men af hensyn til dennes klub venter man med at melde noget ud. Den unavngivne spiller er sandsynligvis Sybago Nomvete som har været sat i forbindelse med klubben den sidste måned. Tilmed ser det ud til, at AaB har kig på den norske landsholdsbomber Torstien Helstad. Hvis begge disse transfers går hjem må man sige, at AaB har en offensiv i top 3 klasse til næste sæson.

Tommi_BIF
17-06-06, 15:13
Anders Møller Christensen skifter fra Esbjerg fB til OB, med øjeblikkelig virkning.

Citat fra DR Sporten:
"OB hentede lørdag Anders Møller Christensen hos Superliga-rivalerne fra Esbjerg. Den 28-årige forsvarer har indgået en treårig kontrakt med fynboerne.

Møller Christensens kontrakt udløber med udgangen af juni, og dermed skifter han til OB på en fri transfer efter fire sæsoner i Esbjerg, hvor det blev til 148 kampe og otte mål.

- Med tilknytningen af Anders Møller Christensen har vi gjort vores stabile defensiv endnu stærkere. Anders er en stærk spiller, der har spillet stort set alle kampe, siden han kom til Esbjerg, så vi får masser af rutine og erfaring med i købet, siger direktør i Odense Boldklub A/S, Kim Brink, til klubbens hjemmeside.

Anders Møller Christensen indledte sin karriere i Næstved, og før han skiftede til Esbjerg var han en tur omkring den belgiske klub KAA Gent.

For Esbjerg er der tale om yderligere åreladning af truppen. Tidligere på ugen måtte vestjyderne vinke farvel til den svenske angriber, Fredrik Berglund, der rejser til FC København."

Tommi_BIF
17-06-06, 15:14
Anders Møller Christensen skifter med øjeblikkelig virkning til OB.

Ups, undskyld Kenni.
Havde set at du allerede havde skrevet det. :wall:

Tommi_BIF
18-06-06, 20:02
Endnu en svensker er måske på vj til FCK

Citat fra DR Sporten:
IFK Göteborgs talentfulde venstreback Oscar Wendt kan blive næste svensker i FC København.

Ifølge den svenske avis Aftonbladet er de danske mestre villige til at lægge otte mio. svenske kroner, hvilket svarer til omkring 6,5 mio. danske, for den 20-årige forsvarsspiller.

- Jeg kan bekræfte, at FCK er interesserede i Oscar, men ingenting er afgjort. Der er flere klubber, der har meldt deres interesse, siger IFK's sportschef Håkon Mild til avisen.

Wendt var ikke på banen, da IFK Göteborg lørdag spillede træningskamp mod Djurgården.

- Jeg regner med, at han forsvinder. Det var derfor, at han ikke var med, siger klubbens træner Arne Erlandsen til Aftonbladet.

Avisen fortæller, at Wendts agent Martin Dahlin lørdag var i Göteborg for at afslutte forhandlingerne overgangen.

Onsdag købte FC København en anden svensker, da de hentede angriberen Fredrik Berglund i Esbjerg.

Traoré
19-06-06, 16:39
Endnu en svensker er måske på vj til FCK

Citat fra DR Sporten:
IFK Göteborgs talentfulde venstreback Oscar Wendt kan blive næste svensker i FC København.

Ifølge den svenske avis Aftonbladet er de danske mestre villige til at lægge otte mio. svenske kroner, hvilket svarer til omkring 6,5 mio. danske, for den 20-årige forsvarsspiller.

- Jeg kan bekræfte, at FCK er interesserede i Oscar, men ingenting er afgjort. Der er flere klubber, der har meldt deres interesse, siger IFK's sportschef Håkon Mild til avisen.

Wendt var ikke på banen, da IFK Göteborg lørdag spillede træningskamp mod Djurgården.

- Jeg regner med, at han forsvinder. Det var derfor, at han ikke var med, siger klubbens træner Arne Erlandsen til Aftonbladet.

Avisen fortæller, at Wendts agent Martin Dahlin lørdag var i Göteborg for at afslutte forhandlingerne overgangen.

http://fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=5641

Hmm, fin alder. Men er dog mere til danskere i stedet for svenskere, og André er en glimrende spiller hvis eneste mangel er hurtigheden.

Tommi_BIF
19-06-06, 23:15
Rygte

Anders Due, måske på vej til Vitesse Arnhem.

Officielt

Peter Ijeh, er nu Viking Stavanger spiller.
Og svenske Wendt, er nu også nykåret FCK-spiller.

kmpoulsen
19-06-06, 23:19
Rygte

Anders Due, måske på vej til Vitesse Arnhem.

Officielt

Peter Ijeh, er nu Viking Stavanger spiller.
Og svenske Wendt, er nu også nykåret FCK-spiller.

Anders Due er officielt præsenteret i Vitesse, de gav omkring 10 mio. danske kroner for ham!

Tommi_BIF
19-06-06, 23:23
Anders Due er officielt præsenteret i Vitesse, de gav omkring 10 mio. danske kroner for ham!

Okay, fedt for Anders Due. Han har virkelig fortjent det :worship:

Tommi_BIF
20-06-06, 23:42
Esbjerg fB har kig på nordmand.

Citat fra Onside.dk:
Esbjerg fB bliver måske Bryne-anfører Kai Ove Stokkelands nye klub. Det skriver den norske avis Aftenbladet.

Til avisen siger Stokkeland:
"Jeg ved, at der er interesse fra Danmark, men jeg er usikker på, om det er én eller to klubber, som er interesserede. Jeg ved, at Esbjerg har været nævnt, men foreløbigt er det kun rygter."

28-årige Kai Ove Stokkeland har spillet i Bryne siden 1998.

Og også på DR Sporten: http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Superliga/2006/06/19/104244.htm

Haha, meget sjovt navn. Kai Ove Stokkeland. :cool:
Ej, undskyld. kunne ikke lade være.

Tommi_BIF
21-06-06, 10:41
I går belv det offenligt gjort at det bliver René Meulensteen, der overtager træner sædet i Brøndby IF.

Citat fra DR Sporten:
"Jesper Grønkjær kan være på vej hjem til superligaen, nærmere betegnet FC København.

Ekstra Bladet rapporterer i dag, at ifølge tyske pressekilder, så skulle FCK og Stuttgart være nået til enighed om en pris på 15 mio. kr. for den 28 årige landsholdsspiler.

Grønkjær blev hentet til Stuttgart af den tidligere træner, italienske Trapattoni, men den nuværende træner træner Armin Veh, har meldt klart ud, at den danske kantspiller ikke passer ind i det spillesystem tyskerne vil spille i den kommende sæson.

Tidligere har også Dagbladet Politikken rapporteret, at der skulle være kontakt mellem sydtyskerne og den danske mesterklub FC København

Jesper Grønkjær, der tidligere blandt andet har spillet for AaB, Ajax og Chelsea skiftede sidste sommer til Stuttgart i et forsøg på at få karrieren tilbage på rette spor efter et kort ophold hos Atletico Madrid i Spanien."

Ved ikke hvor meget man skal tro på det, når det er EB der kommer med nyheden.

konggard
21-06-06, 14:04
Ved ikke hvor meget man skal tro på det, når det er EB der kommer med nyheden.

Jeg tro godt at du kan regne med at der er kontakt de to klubber imellem, tror mere spørgsmålet er hvorvidt Grønkjær gerne vil til Danmark og hvilke klubber der evt. giver FCK konkurrence. Som jeg ser det er 15 mil virkeligt billigt for en spiller som Grønkjær og det ville undre mig meget hvis ikke der var andre klubber der var villige til at ofre de penge på ham (også uden for Grækkenland).

Cheik
23-06-06, 15:27
Esbjerg fB har kig på nordmand.

Citat fra Onside.dk:
Esbjerg fB bliver måske Bryne-anfører Kai Ove Stokkelands nye klub. Det skriver den norske avis Aftenbladet.

Til avisen siger Stokkeland:
"Jeg ved, at der er interesse fra Danmark, men jeg er usikker på, om det er én eller to klubber, som er interesserede. Jeg ved, at Esbjerg har været nævnt, men foreløbigt er det kun rygter."

28-årige Kai Ove Stokkeland har spillet i Bryne siden 1998.

Og også på DR Sporten: http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Superliga/2006/06/19/104244.htm

Haha, meget sjovt navn. Kai Ove Stokkeland. :cool:
Ej, undskyld. kunne ikke lade være.

Kai-Ove Stokkeland har netop forlænget kontrakten med Bryne FK, så han kommer ikke til Danmark i denne omgang.
Link (http://www.brynefk.no/brynefk/index.nsf/BFK05?OpenFrameSet&Frame=hoved&Src=%2Fbrynefk%2Findex.nsf%2Fnytt%2FSHKE-6QZEML!OpenDocument%26AutoFramed)

Kastoft
26-06-06, 0:01
Hvilket vi i Esbjerg kun kan være tilfredse med. En spiller der har spillet i den næstbedste norske række de sidste 8 sæsoner kan ikke rigtigt tilføre EfB så meget efter min mening.

Cheik
26-06-06, 14:14
Esbjerg har sikret sig den 20-årige OB-angriber, Jesper Lange.

http://www.onsidedk.com/main/playerpic.phtml?playerid=1299

EfB oplyser han er købt som en fremtidsspiller.

Traoré
26-06-06, 22:29
Flerer forskellige medier melder Claus Jensen på vej til FCK.

Kilde:
http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_start2=1&id=181988

Ekstra guf:
Han skulle angiveligt være spottet omkring parken op til flere gange.

Cheik
26-06-06, 22:33
Flerer forskellige medier melder Claus Jensen på vej til FCK.

Kilde:
http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_start2=1&id=181988

Ekstra guf:
Han skulle angiveligt være spottet omkring parken op til flere gange.

Måske derfor Don Ø aflivede alle spekulationer om et skifte i TV2-sporten kl. 18?

Traoré
26-06-06, 22:36
Måske derfor Don Ø aflivede alle spekulationer om et skifte i TV2-sporten kl. 18?

Det skal han jo gøre i henhold til reglerne på københavns fondsbørs.

Cheik
26-06-06, 22:38
Det skal han jo gøre i henhold til reglerne på københavns fondsbørs.

Ikke nødvendigvis. Han afkræftede det, så det vil komme som en overraskelse, hvis Claus Jensen signer med FCK.

Han manede jo heller ingen rygter i jorden, da folk begyndte at snakke om Jesper Grønkjær.

Jeg tror ikke på det.

Traoré
26-06-06, 22:53
Ikke nødvendigvis. Han afkræftede det, så det vil komme som en overraskelse, hvis Claus Jensen signer med FCK.
Skal siges at jeg ikke kender reglerne for børsen 100%, men han må ikke komme udtalelser der er af afgørende karakter, før børsen af orienteret. I øvrigt bliver sådanne rygte jo altid afvist, det går jeg da stærk ud fra du har opdaget, ellers er der noget du fuldstændig har misset kenni!

Han manede jo heller ingen rygter i jorden, da folk begyndte at snakke om Jesper Grønkjær.
Jeg intet interview læst hvor grønkjær-transferen blev bekræftet!

Jeg tror ikke på det.
Det gjorde du heller ikke med Grønkjær!

Thomas¨AaB
03-07-06, 14:18
Så hentede FCN deres erstatning for Anders Due og det blev den tidligere Brøndby, OB og AGF spiller Thomas Lindrup. Hvis i spørger mig er byttet lige en tand dårlige end hvad man kunne have forventet afløseren ville være.

Tommi_BIF
04-07-06, 9:06
Rygter
Marcus Lantz på tale i Helsingborg

Claus Jensen til FCK.

Officielt
Junior fra OB til Malmø FF

Tobias Grahn, på en lejekontrakt til OB fra AGF.

Silkeborg har sikret sig det unge angrebs talent, Lasse Rostholm på en fri transfer.

Urmas Rooba fra FCK til Vejle.

Den sydafrikanske landsholdspiller Siyabonga Nomvethe, har nu skrevet kontrakt med AaB.

Den 17-årige slovakiske landshold spiller Thomas Mrva, skifter fra FKZTS Ducnica, til Brøndby IF.

Thomas Lindrup til FC Nordsjælland.

Jeg er lige kommet hjem fra ferie, derfor kommer 'nyhederne' lidt sent :)

Tommi_BIF
04-07-06, 15:47
AaB udlejer målmanden Kenneth Stenild til FC Hjørring.

Og så har tyske Bielefeld, afgivet et bud på Brøndbys Jonas Kamper.
(Personligt håber jeg, at vi kommer af med Kamper.)

Thomas¨AaB
04-07-06, 16:25
AaB udlejer målmanden Kenneth Stenild til FC Hjørring.

Og jeg tror Bielefeld har en virkelig ringe scout. Mht. Stenild er det fornuftigt at udleje fremtidens målmand til Hjørring. Han prøvetrænede allerde i en ung alder med Man. Utd med bl.a. Van Nistelroy og ligeledes har han træner med Arsenal, hvilket vidner om et stort talent.

Pjokke
04-07-06, 17:12

Og hvorfor håber du så det?
Truppen ser ikke alt for bred ud i forvejen?
Kamper er en mand der er 100 % brøndby dreng og som yder 110% procent i alle de kampe han kommer ind i ?
Jeg forstå ikke hvordan du som Brøndby mand kan sidde og sige det? Den situation som Brøndby er i nu, vil det absolut ikke gave at sige farvel til nogle spillere i 1. holds truppen overhovedet !:snooty:

Cheik
04-07-06, 18:50
Kamper er en mand der er 100 % brøndby dreng og som yder 110% procent i alle de kampe han kommer ind i ?
Jeg forstå ikke hvordan du som Brøndby mand kan sidde og sige det? Den situation som Brøndby er i nu, vil det absolut ikke gave at sige farvel til nogle spillere i 1. holds truppen overhovedet !:snooty:

Det er muligt, han giver sig 110% hvér gang, men det hjælper bare ikke, når han ikke er god nok. Kamper skal da bare væk, hvis muligheden opstår, da han, i mine øjne, simpelthen ikke er god nok til Brøndbys førstehold.

Iøvrigt skal Brøndby nok hente nye spillere. Du tror da vel ikke, at fordi de ikke har hentet nogle endnu, at så er det sådan, vel? Transfermarkedet lukker den 31. august kl. 23:59, og Brøndby henter med garanti en forstærkning eller to. Vent og se.

Jonas Kamper ville være en succes i Randers eller Vejle - ikke i Brøndby. Han havde sine gode dage, men den tid er ovre. Der er simpelthen for langt mellem snapsene sagt på godt jysk.

Thomas¨AaB
04-07-06, 20:07
Det er muligt, han giver sig 110% hvér gang, men det hjælper bare ikke, når han ikke er god nok. Kamper skal da bare væk, hvis muligheden opstår, da han, i mine øjne, simpelthen ikke er god nok til Brøndbys førstehold.

Iøvrigt skal Brøndby nok hente nye spillere. Du tror da vel ikke, at fordi de ikke har hentet nogle endnu, at så er det sådan, vel? Transfermarkedet lukker den 31. august kl. 23:59, og Brøndby henter med garanti en forstærkning eller to. Vent og se.

Jonas Kamper ville være en succes i Randers eller Vejle - ikke i Brøndby. Han havde sine gode dage, men den tid er ovre. Der er simpelthen for langt mellem snapsene sagt på godt jysk.

Glæd du dig nu bare som jyde og fan af en jydsk klub over, at en af de to unævnlige fra øen har en så ringe spiller til at sluge lønkroner :)

Tommi_BIF
04-07-06, 20:39

Det kan jeg sige, fordi han simpelthen bare ikke er god nok, til Brøndbys 1. Hold.
Han er kantspiller, og ja han er hurtig, men han kommer næsten aldrig fri ude på kanten, og hans fysik, er heller ikke god nok. Han bliver næsten skubbet omkuld, i hver eneste duel.
Og så er han ikke målfarlig nok, han scorer alt for mål, af en midtbane spiller.

Kamper er en mand der er 100 % brøndby dreng
Ved ikke om man kan kalde ham det. Han kom jeg først til Brøndby i år 2000.

Men måske andre Brøndby fans er uenige, men dette er jo også en detat :P

Cheik
04-07-06, 21:23
Esbjerg henter en landsholdsspiller til forsvaret med fortid i Arsenal!!!!11 Angriberen kommer til jul, og bliver en dyr herre!!!1

Thomas¨AaB
04-07-06, 23:37
Esbjerg henter en landsholdsspiller til forsvaret med fortid i Arsenal!!!!11 Angriberen kommer til jul, og bliver en dyr herre!!!1

Kan du give et navn even????

Tommi_BIF
04-07-06, 23:44

Det er måske jer, der har sikret Ashley Coles underskrift :lol:

Cheik
05-07-06, 10:25
Kan du give et navn even????

Tja, men det er kun et gæt. Igor Stepanovs. Han har spillet fire sæsoner i Arsenal, og spiller pt for den Grasshoppers.

http://www.aftonbladet.se/sport/0508/22/SPORT-22s99-stepanovs-538.jpg

Angriberen ved jeg ikke, hvem er, men en dyr herre som først kommer til vinter.

Rygterne stammer fra EfBs debatforum, hvor en bruger har nævnt dem. Han plejer at være en troværdig rygtesmed.

Tommi_BIF
05-07-06, 18:17
Officielt
FC Midtjylland, har købt Christian Olsen, der kommer fra DS-klubben Middelfart.

http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_start2=1&id=182900

FC Nordsjælland spilleren, Peter Benjaminsen, er blevet udlejet til 1. Divisions klubben Herfølge BK

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=57895

Rygte
OB er taget til Ungarn, for at kigge lidt på Peter Rajczis, der blev topscorer med 25 mål, i den forgangne sæson.
Også klubber som Palermo og Cagliari, skulle også være interesserede.

http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_start2=1&id=182899

... Også skriver bold.dk, at Jonas Kamper tager til Tyskland på torsdag, for at gennemgå lægetjekket, og forhandle en kontrakt med Bielefeld.

Pjokke
11-07-06, 22:09
Rygterne stammer fra EfBs debatforum, hvor en bruger har nævnt dem. Han plejer at være en troværdig rygtesmed.

Er det den lokale fisker nede fra havnen der har taget det store spring ind på World wide web (internettet) og begyndt at lave rygter? De satans fiskere skal jo gøre sig interessant på en eller anden måde... :doh:

Pjokke // Som ikke mener at man skal tro på alt hvad man hører!

Cheik
11-07-06, 22:25
Er det den lokale fisker nede fra havnen der har taget det store spring ind på World wide web (internettet) og begyndt at lave rygter? De satans fiskere skal jo gøre sig interessant på en eller anden måde... :doh:

Pjokke // Som ikke mener at man skal tro på alt hvad man hører!

Hvad mener du med "satans fiskere"? Ironi?

Og så længe transfervinduet stadigt er åbent, kan du jo ikke mane nogle rygter i jorden? Og nej, jeg tror langt fra på alt, hvad jeg hører/læser.

Villadsen
14-07-06, 18:23
Robbie russell skifter fra Rosenborg til Viborg.

Jubii nu mangler vi kun 5 spillere, så kan vi måske stille hold!

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=123037
http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Superliga/2006/07/14/160223.htm

Tommi_BIF
25-07-06, 11:46
Så er jeg tilbage fra ferie, to uger i Ungarn ! Dejligt :D

Nå, så er ikke helt klar over, hvilke handler der gjort de sidste par uger.
Borstet fra Elmanders skifte fra Brøndby til Toulouse.

Men det da lige smide nogle af "nyere" transfer på:

Officielt
Jean Philippe Penguero, landsholds angriber fra Haiti.
Skifter fra Red Bull New York i USA, hvor det blev til 7 mål i 18 kampe, i hans første sæson. Til Brøndby IF.
Han har spillet ti landskampe for Haiti, indtil videre.

Alvaro Santos skifter fra FCK, til franske Sochaux.

Den 22-årige Kristian Flittie Onstad, fra Lyn. Har nu skrevet en fire-årig kontrakt med Esbjerg fB.

FC Midtjyllands Thomas Rathe, skifter til Kolding FC.

Køge har skrevet kontrakt med Brøndby talentet Martin Arlofeldt.

Rygter
Den ungarnske spiller Peter Rajczi, træner i øjeblikket med Brøndby IF, måske en kommende spiller? Hvem ved.
Og ja, det har var ham OB tidligere havde kig på.

Den tidligere Silkeborg spiller Rajko Lekic, bliver måske præsenteret i OB senere i dag.

Viborg tester i øjeblikket en polsk 2. divisions spiller ved navn Marcin Tarnowski.

Galatasaray dropper Thomas Linderoth.

Det var alt for i dag. :thumbs:

Tommi_BIF
25-07-06, 11:55
Hov, glemte lige en vigtig en:

Dan Anton Johansen, der har spillet 259 kampe for Brøndby IF, skrifter nu til Lillestrøm på en treårig konkrakt.

:worship: RESPEKT , DAN !! 100 % Brøndby dreng.

Tommi_BIF
26-07-06, 14:04
Officielt
Rajko Lekic er nu ny OB spiller

Viborg FF, har fyret træneren Ove Cristensen og har i stedet ansat Tommy Møller, som ny træner.

FC Nordsjælland har købt den svenske forsvars spiller Johnny Lundberg fra Landskrona.

Brøndby har valgt at sende ungarske Peter Rajczi, hjem igen. De mente ikke, at han var bedre end dem de havde, efter hvad de havde set. Han spillede en test kamp mod AB70, han scorede godt nok et mål, men blev senere smidt ud med et rødt kort.
(Ikke ret smart, når man skal imponerer, en ny klub !)

Tommi_BIF
27-07-06, 18:41
Officielt
Rajko Lekic er nu ny OB spiller

Og ja, det er han så ikke alligevel. Fordi han bestod ikke lægetjekket, han havde en skade i knæet, som han ikke selv kendte til.
------------------------
Dagens nyheder:

Officielt

Viborg FF, har hentet to nye nigerianske spiller til klubben, det drejer sig om den 18-årige angriber Christian Muomaife og den 19-årige offensiv-spiller Chukwunonso Unuegbu.
Begge spillere, er hentet fra Viborgs, Football Academy.

Jeg læste i avisen, at Silkeborgs Jesper Rasmussen (mener jeg han hed) skifter til Brabrand, til næste sæson.

Tommi_BIF
27-07-06, 20:05
Jaaaaa.. Super God Nyhed for alle Brøndby fans..!!

Manchester Uniteds Mark Howard, har nu skrevet kontrakt med Brøndby IF !
Han er 20 år, forsvarsspiller, og tiltræder i Brøndby med øjeblikkelig virkning.

Thomas¨AaB
27-07-06, 20:58
Jaaaaa.. Super God Nyhed for alle Brøndby fans..!!

Manchester Uniteds Mark Howard, har nu skrevet kontrakt med Brøndby IF !
Han er 20 år, forsvarsspiller, og tiltræder i Brøndby med øjeblikkelig virkning.

og hvad kan han?????

Tommi_BIF
29-07-06, 13:47
og hvad kan han?????

Ja, en 20-årige spiller, der har spillet på Manchester Uniteds 2. hold, kan vel ikke være hel dårlig.
Et kæmpe talent !!
Og Per Per, er jo også ved at være gammel, dog er han stadig en klasse spiller. Men når han stopper, er det jo godt at ha, nogle gode alternativer.

Poul Hübertz skifter fra AaB til den engelske 2. divisions klub, Millwall, på en treårig kontrakt.

Thomas¨AaB
29-07-06, 14:04
Ja, en 20-årige spiller, der har spillet på Manchester Uniteds 2. hold, kan vel ikke være hel dårlig.
Et kæmpe talent !!
Og Per Per, er jo også ved at være gammel, dog er han stadig en klasse spiller. Men når han stopper, er det jo godt at ha, nogle gode alternativer.

Poul Hübertz skifter fra AaB til den engelske 2. divisions klub, Millwall, på en treårig kontrakt.

Sorry hvis mit forrige indlæg kom til at lyde lidt negativt ladet, men Howard er ikke lige en som skræmmer mig må jeg indrømme. Det jeg var ude efter var sådan om der var nogle der kendte til hvilken type han er og hvad hans spidskompetencer er???

Og ja så smuttede Hübben. Egentlig synd for manden, men i den nordjyske kultur skal man nu åbenbart være på nakken af spillere fra sjælland/københavn ligesom folk var med Ole Tobiasen med det kæmpe bonderøvsagtige "ikke en af os"kompleks. Så han har desværre haft store dele af fanmiljøet imod sig siden han kom. Dog skal man ikke være blind for at Hübertz aldrig slog igennem, men jeg synes heller aldrig han fik de rigtige forudsætninger af træneren for at kunne gøre sig gældende på holdet. Alt godt fremover for "Powl" i det engelske, hvor jeg er sikker på han kan få succes.

Tommi_BIF
29-07-06, 15:19
Altså nu kender jeg ikke det store til ham. Men på Brondby.com skriver de at han er en, rolig, teknisk stærk forsvarsspiller.

Så glæder mig, meget til at se ham an, ligesom deres andet ny indkøb Jean Philippe Peguero, jeg har set en video med ham, at han ser rigtig god ud. Og rigtig god teknisk, noget som Brøndby mangler lidt, synes jeg. Altså en spiller, der virkelig kan sætte sig i gennem, og af drible sin modstander.

TaylorDK
06-08-06, 17:12
Yihaa. Godt med noget forstærkning! :D

Tommi_BIF
06-08-06, 23:35
Er lige kommet hjem, fra en uge i Jylland..

Hmm, hvad er det sket, i mellem tiden:

Johan Absalonsen og Kim Christensen fra Brøndby til OB.
Kryger til Viborg fra Esbjerg.

Kan ikke lige huske flere.

konggard
07-08-06, 8:31
Et kæmpe talent !!

Der må være grænser for talentet når de er villige til at sælge ham...

Tommi_BIF
11-08-06, 14:10
Ny United spiller til Brøndby.

Citat fra Brondby.com:
"Brøndby IF har i dag indgået aftale med Manchester United om leje af den 21 årige forsvarsspiller Adam Eckersley. Adam tiltræder klubben omgående, og lejeaftalen løber foreløbig til 31. december 2006.

- Adam er en kompromisløs venstreback, der er stærk i defensiven. Hans store løbepensum betyder, at han arbejder meget begge veje, og han er flittig til at støtte angrebet. Vi er meget glade for, at kunne supplere truppen med en spilletype som ham, der vil gøre vores defensiv endnu stærkere.

- Nu er Adam her foreløbigt indtil nytår, men forventningen er helt klart at hans ophold i Brøndby IF bliver væsentligt længere, fortæller sportschef Anders Bjerregaard om signingen af den stærke englænder.

- Jeg ser meget frem til de nye udfordringer i Brøndby og håber at jeg kan være med til at indfri klubbens målsætninger. Jeg glæder mig naturligvis også til at skulle spille med Mark (Howard, Red.) igen, som jeg har kendt siden jeg var 6-7 år, fortæller Eckersley, der dermed bliver klubbens anden englænder i truppen.

Eckersley fik førsteholdsdebut for Manchester United i den engelske Liga Cup, da holdet i oktober 2005 slog Barnet 4-1. Han har senest været udlejet til Manchester Uniteds engelske satellitklub i Belgien, Royal Antwerp."

Lyder til at være en rigtig spændende spiller, men kunne nu godt tænke mig, at de snart fik fat i en ny angriber .. Det halter virkelig!!
Ellers vil jeg mene, at Brøndby har gjort en god handel. Siger dog dette, uden at kende noget til ham.

Tommi_BIF
16-08-06, 17:40
Vejle BK forstærker truppen med to nye navne.

De har skrevet kontrakt med det danske målmands talent Alexander Thire, han er blot 18 år gammel.
Han har tidligere spillet i norske Stabæk.

Også har Vejle skrevet kontrakt med den ungarske landsholdsspiller Akos Takacs, som er forsvars spiller.
Han kom fra klubben Ferencvaros, der er blevet tvangs nedrykket.
Han har spillet 4 kampe og scoret 1 mål for landsholdet.

Tommi_BIF
16-08-06, 17:44
Viborg har skrevet kontrakt med Chris Shape fra B1909.

Chris Shape har skrevet kontrakt frem til jul. Han skal i konkurrence med John Alvbåge og Kristian Krik om målmandsposten. Til vff.dk udtaler han:

"John (Alvbåge, red.) spiller godt i øjeblikket. Men jeg håber på at kunne presse Kristian (Kirk, red.) så meget, at jeg kan få min aftale forlænget til vinter.
Jeg ved, at der vil blive holdt øje med mig, nu hvor jeg er kommet til Viborg. Og så handler det bare om, at jeg arbejder hårdt til træningen. Jeg er sikker på, at jeg vil udvikle mig under Tommy og Stephen, som gør et fantastisk stykke arbejde,"

Før Shape kom til B1909 spillede han i engelske Chesterfield. Han håber med skiftet at komme i betragning til det australske landshold.

Bøgelund
17-08-06, 19:07
Bræmer er vidst på vej til OB

Thomas¨AaB
17-08-06, 19:50
Bræmer er vidst på vej til OB

Noget nyt i den sag???? Eller bare de samme rygter som har kørt på det seneste? Men jeg tror godt, at OB kan skyde en hvid pil efter ham http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_teamnews=1&teamid=13&id=189256