PDA

Se fuld version : Efb - SønderjyskE

SønderjyskE_2
03-05-06, 17:22
SønderjyskE møder torsdag Efb på udebane. SønderjyskE har noget selvtillid fra de sidste 3 kampe, hvor det er blevet til 7 point.

Efb har også deres selvtillid iorden, men de har jo en pokal finale de skal tænke på, og efter de ikke er i fare for at rykke ned og heller ikke omvendt spiller med om medaljer, tror jeg det bliver en meget åben kamp.

Mit bud på kampen er at SønderjyskE hiver en smal 1 - 0 sejr hjem Simon A. Pedersen scorer efter en times tid. Forslaget kan spilles på oddset "den lange" til 6.20.:dance:

Trupperne :

Efb-

16. Lars Winde, 1. Jan Hoffmann, 2. Frank Hansen, 5. Anders Nøhr, 6. Niki Zimling, 7. Tommy Løvenkrands, 8. Lasse Kryger, 9. Njogu Demba-Nyrén, 11. Fredrik Berglund, 13. Martin Jensen, 15. Andreas Klarström, 17. Lars Christian Nielsen, 19. Jesper Jørgensen, 21. Jerry Lucena, 26. Mikkel Vendelbo, 31. Søren Rieks.

SønderjyskE -

Henrik Ipsen, Jesper Mortensen, Martin Pedersen, Henrik Jørgensen, Martin Thomsen, Johnny Thomsen, Henrik Hansen, Simon A. Pedersen, Jacob Taz Sørensen, Jacob Gaxe Gregersen, Mads Beierholm, Jacob Stolberg, Peter Sand, Kenneth From, Dennis Danry, Michael Nonbo, Mosquera

SønderjyskE_2
03-05-06, 17:26
Hvad tror i den ender?

BJ
04-05-06, 15:15
EfB har ligesom brøndby en meget stærk hjemmebane, hvor vi ikke har tabt i foråret. og hvis jeg skal være ærlig så tror jeg ikke at det er SønderjyskE der skal ødelægge den statistik. tror det bliver en fredelig kamp med gang i den fra start til slut og en 3-1 eller 3-0 sejr til EfB, eller noget lignende ;). hvis jeg skal udpege de spillere jeg frygter mest fra SønderjyskE så er det nok Henrik Hansen, Jacob Taz, Peter Sand og Simon A. men tror også det bliver en kamp hvor EfB har godt styr på det under hele kampen.