Se fuld version : Juve And United Swapping Wingers?
The Italian and English clubs are seriously thinking of exchanging Cristiano Ronaldo and Mauro German Camoranesi.
Italian media is speculating on a possible transfer scenario, where the Bianconeri would offer Camoranesi and a sum of money for the services of the Red Devil’s Ronaldo.
Capello holds the Portuguese star in high esteem, whereas Ferguson is a keen admirer of the Italian-Argentinean winger. The only problem seems to be that Camoranesi’s preferred destination would be that of Spain, but both clubs are confident that these details can be easily resolved.
Kilde: http://www.goal.com/en/articolo.aspx?contenutoid=44484
Tror ikke rigtigt på det, men bestemt et spændende rygte. Juventus har efterhånden været sat i forbindelse med Christiano Ronaldo en del gange?!
Camo er også en ganske god spiller, desvære er han lidt en humørspiller og lider specielt under det i de kampe hvor det kniber?! Men på dagene hvor det hører for ham er han i en klasse for sig selv.
Det ville være skønt med en udfordrende spiller som C. Ronaldo, som vi har manglet lidt i de kampe hvor Camo har spillet under standard.
Men tror som sagt ikke rigtig på det endnu!
Jamen Har Ronaldo ikk sagt, at han gerne ville til Spanien??:shifty:
filipsimonsen
02-05-06, 9:36
Jeg tror ikke at der bliver byttet. Italiensk fodbold er jo kendt for at være ufattelig kedeligt, og jeg tror heller ikke at C. Ronaldo vil få lov til at udnytte de kvaliteter som han virkelig besidder
Jeg tror ikke at der bliver byttet. Italiensk fodbold er jo kendt for at være ufattelig kedeligt, og jeg tror heller ikke at C. Ronaldo vil få lov til at udnytte de kvaliteter som han virkelig besidder
Det har du ret i, og hvis han skulle skifte klub så ville det være bedst hvis han tog til Spanien. Der er vist ingen der er i tvivl om at det er den liga der passer bedst til ham, men det ville da være toskedumt af Man Utd at bytte Ronaldo for Comoranesi. Så skal de i hvert fald have en god sjat penge for det.
Når i nu (igen) siger italiensk fodbol er kedeligt, så henviser jeg da gerne lige tråd:
http://www.fodboldforum.dk/showthread.php?t=36&page=13
Så lad os da få taget den diskussion en gang for alle i stedet for at vi skal høre på de fordomme, ser i overhovedet italiensk bold?
---------------
Jeg vil dog give jer ret i det kan være, han for svært ved at spille i det lidt mere taktiske spil der der foregår i italien.
Når i nu (igen) siger italiensk fodbol er kedeligt, så henviser jeg da gerne lige tråd:
http://www.fodboldforum.dk/showthread.php?t=36&page=13
Så lad os da få taget den diskussion en gang for alle i stedet for at vi skal høre på de fordomme, ser i overhovedet italiensk bold?
---------------
Jeg vil dog give jer ret i det kan være, han for svært ved at spille i det lidt mere taktiske spil der der foregår i italien.
Hov hov... Hvis du mener at jeg siger at italiensk fodbold er kedeligt, med det jeg skrev før så passer det jo ikke. Jeg skriver skam bare at C. Ronaldo ville passe bedre til spansk fodbold end til engelsk og tildelsvis også italiensk fodbold.
Tror sq aldrig at man kan blive enige om at italiensk fodbold er kedeligt eller ej.
Hov hov... Hvis du mener at jeg siger at italiensk fodbold er kedeligt, med det jeg skrev før så passer det jo ikke. Jeg skriver skam bare at C. Ronaldo ville passe bedre til spansk fodbold end til engelsk og tildelsvis også italiensk fodbold.
Tror sq aldrig at man kan blive enige om at italiensk fodbold er kedeligt eller ej.
Nu startede du jo med at skrive: "Det har du ret i ..." Så det virkede lidt som om du også mente det var kedelig ;)
Men du har nok ret i vi aldrig blive enige, irreterer mig bare at fok går ud fra at italiensk fodbold er kedeligt, når der bliver scoret flere mål og spændingen er intakt meget længere end i f.eks den spanske og engelske liga?!
Men nok om det ...
filipsimonsen
04-05-06, 11:58
Det jeg mener med at Italiensk fodbold er kedeligt er ikke så meget på grund af de kvaliteter fodboldspillerne besidder dernede. Tit og ofte så dømmer dommeren jo småfrispark hvilket VIRKELIG ødelægger spillet utrolig meget. Samtidig er det også sådan med italiensk fodbold at de trækker sig tilbage efter at have scoret det første mål. Der går meget taktik i det, og det synes jeg er knap så fedt
Der spilles helt sikkert mere taktisk i italien, specielt Juventus under Capello gør ofte kun lige hvad der er nødvendigt for at hive en sejr hjem. Men det er nu langt fra alle hold der spiller sådan, se lige sidste rundes resultater:
Cagliari 3-1 Parma
Chievo 4-4 Roma
Empoli 1-0 Inter
Lazio 1-0 Lecce
Milan 2-0 Livorno
Palermo 1-0 Fiorentina
Reggina 3-0 Messina
Sampdoria 1-1 Udinese
Siena 0-3 Juventus
Treviso 2-2 Ascoli
Synes det ikke det lugter specielt meget af defensiv bold?!
Det med dommerne er jeg enig i for ofte sker, det samme med spillere der ligger sig ned for at stoppe spillet eller angreb. Men som det fremgår af andre tråde, så er det jo langt fra kun i italien det er et problem.