Se fuld version : Hvad sker der Juventus
Super Bobs Drenge
28-06-05, 20:35
Er der nogen herinde, der kan svare mig på, hvorfor Juventus har afslået et på 336 mio kr. for Trezeguet.
Fordi han er en god spiller som de skal bruge i næste sæson... Og ,måske ville han slet ikke spille i Chelsea
Jeg tror næsten mere på det sidste...
Juve har jo søgt efter cassano og ville gerne have penge til at købe ham..
336 mio. er fandme meget, mener det er lidt tåbeligt, da Treze før har været udskældt, men bare mit synspunkt...
Hmm efter hvad jeg har hørt så er det ikke 336mio DKK som der er blevet budt for ham, mend et er ligemeget..
Jeg vil sige at Juve skal sælge ham, da de kan få en masse penge ud af det, og at han er skadet det emste af tiden, og derfor dyr i løn ;)
Når man tænker over hvor meget han har været skadet i år, så er jeg glad for at han ikke spiller i barca, som ellers var due efter ham :D
Nu er han jo også en af de angriber der har scoret flest mål i en sæson for juve det kan jo også være der for at de ikke vile sælge ham..... :baeh: :baeh: :baeh:
Super Bobs Drenge
29-06-05, 8:48
Ja, det havde jeg ikke tænkt på. Det er nok fordi, at mange mål for Trezeguet, ikke er så mange for Henry. :baeh: :baeh: :baeh:
Jon Dahl med ny frakke
29-06-05, 11:36
Håber de beholder ham, og hvis han også kan holde sig skadefri. Så bliver han topscorer i Serie A :)
Er der nogen herinde, der kan svare mig på, hvorfor Juventus har afslået et på 336 mio kr. for Trezeguet.
Har du en kilde..? For hvis jeg skal være ærlig så tror jeg aldrig nogensinde at Juve ville have takket nej til et sådant bud!
Mighty_Boro
29-06-05, 12:58
336 mio som markedet er for tiden skulle man have overvejet det det er jo mere end hvad Gilardino og Cassano kan købes for, og eftersom det kun er Chelsea der stadig byder så meget for en spiller.
Hvis Chelsea ikke for en spiller (lyder rimeligt frækt) til deres første bud, så venter de lidt og byder 100 mio. mere.. Smart træk af moggi..
Hvis Chelsea ikke for en spiller (lyder rimeligt frækt) til deres første bud, så venter de lidt og byder 100 mio. mere.. Smart træk af moggi..
Det tror jeg nu ikke de gør! For de finder da bare en anden stjerneangriber og byder på ham i stedet!
Juventus må have noget i ærmet ;)
hold kæft det lød dumt..
men ja måske vil de bare ikke af med ham :D
Det tror jeg altså også.. Han har lavet mange vigtige mål som en erstatning som cassano ikke kan..
Man sælger ikke en af verdens bedste "goalscore's" når han ikke er skadet, er der ikke mange som kan stoppe ham, også lægger ham den ind bag netmaskerne.
Og btw fuck hvor er den grim den her smiley: :afro: