Se fuld version : Arsenal i finalen !
Mad.Arsenal
26-04-06, 16:28
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!! !!!
HELT ufatteligt !
Holdet som folk grinede af i december sidste år hvis man spurgte om de ku vinde CL er nu i finalen.
:baeh:
Med hårdt arbejde, en ukuelig tro på at det ku lade sig gøre samt held plus lidt ekstra held har Arsene Wenger nu endelig fået sit hold i Champions League finalen for første gang i historien !
Første gang en klub fra London er i en Europa Cup finale åbenbart ;)
10 clean sheets i træk for det unge hold.
Selvom Arsenalholdet ik ka klare sig på udebane i Premier League har det bevist den klasse, karakter og mest af alt den kvalitet som Wenger hele vejen igennem har sagt de unge spillere alligevel besidder :headbang:
Arsenal i CL finalen. Hvem havde troet det. Nu kan alt ske !
Ooh to be a Gooner :joint:
Tillykke til Arsenal..
Men hvis de ikke viser noget mere, end de gjorder igår, så kan de sagtens gå hen og blive en pinlig finale... :shifty:
Henry var jo heller ikke helt oppe og køre, og når han ikke spiller godt, så spiller Arsenal næsten heller aldrig godt... :o Heldigt at de har en målmand som Lehmann, han kan virkelig bruge sin rutine til at vise vejen for de unge spiller...
Barca eller Milan vil nok være Favoritter til og vinde finalen, men man skal aldrig sige aldrig, med arsenal...
Forza Milan :bed:
Super fortjent at vi er i finalen!
Om vi spillede dårligt igår rager mig for det er os der i finalen. :baeh:
Vi har bevist at penge ikke nødvendigvis har indflyelse på spillet på banen. Holdet har arbejdet for hinanden og i sejrens gang er alle englændere!
Dem der sætter spørgsmålstegn ved vores manglende englændere har jeg kun et ord tilovers for. I et øjeblik bekæmper i racisme og minuttet efter diskriminerer i vores spillere på baggrund af nationalitet.
Dobbeltmoralsk i mine øjne! :(
Men dejligt at vi er i finalen nu. Tror 110% på drengene og kan ik vente til den 17.
Go Gunners! :1er:
Hvad mener i om det her! Lol :lol:
Dejligt syn!
Syntes også det var fortjent Arsenal gik videre de har spillet godt gennem hele tuneringen. De skal være glade for at de havde Lehmann han reddet dem så de ikke skulle bruge kræfter på ekstra spille tid :afro:
Tak Arsenal!
Klasse at slå et spansk hold ud, håber fandme i smadrer barca hvis i møder dem i finalen!
Chelseafc78
26-04-06, 21:59
Stort tillykke til Arsenal, og det havde jeg sgu ikke lige regnet med at de gik hele vejen til finalen.
For at være helt ærlig, så så det sgu sort ud, efter de solgte Viera, og i starten af sæsonen, så det skidt ud, men Wenger & Co har virkelig spillet sig op.... Flot :D
Jon Dahl med ny frakke
26-04-06, 23:07
Vi kan vel godt tage en "hvad-nu-hvis" situation.
Hvad sker der, hvis Arsenal vinder Champions League, og bliver nr. 5 i Premier League? Får de så en plads? Ligesom Liverpool fik?
Chelseafc78
26-04-06, 23:10
Så må Tottenham lader deres 4 plads, og give CL pladsen til Arsenal. Så bliver hadet sgu nok kun større mellem de 2 hold...
denanonyme
26-04-06, 23:20
Tillykke med finalepladsen mod Barcelona. To mål i fire kampe i to CL semifinaler. Et eller andet sted fristes man til at sige føj for helvede, for nu at sige det rent ud. Hvad er fodbold blevet til? 0-0 både igår og idag er simpelthen direkte katastrofalt.
denanonyme
26-04-06, 23:25
Vi kan vel godt tage en "hvad-nu-hvis" situation.
Hvad sker der, hvis Arsenal vinder Champions League, og bliver nr. 5 i Premier League? Får de så en plads? Ligesom Liverpool fik?
Ja helt sikkert et ømt emne. Jeg mener ikke at man burde kunne stille op i CL hvis man ikke kvalificerer via en nationale liga - Det selvom man er forsvarende CL mestre. Hvis man ikke spiller godt i den hjemlige liga, har man rent ud sagt ikke fortjent at deltage i CL. Men hvis CL mesteren ikke skal kunne deltage er det alligevel lidt grotesk eftersom de jo er mestre.
Jeg ville elske at slå Tottenhams fjerde plads ihjel! :P Og jeg vil vædde på at de klager til UEFA...
Snakkede de ikke om at sagsøge dem og alt muligt hvis det skete?? De ville ihvertfald reagere.. Men i mine øjne kan de ikke gøre noget eftersom UEFA gav pladsen til liverpool.. Hvis de ikke gør det igen er det en falliterklæring..
Tror fuldt og fast på at Arsenal kan gøre det.. Hvis de kan sætte ronnie og til dels deco ud af spil har de store chancer med deres kontra.. Barca har som, i alle nok godt ved, ikke verdens bedste defensiv.. Tror på dem..
Snakkede de ikke om at sagsøge dem og alt muligt hvis det skete?? De ville ihvertfald reagere.. Men i mine øjne kan de ikke gøre noget eftersom UEFA gav pladsen til liverpool.. Hvis de ikke gør det igen er det en falliterklæring..
Tror fuldt og fast på at Arsenal kan gøre det.. Hvis de kan sætte ronnie og til dels deco ud af spil har de store chancer med deres kontra.. Barca har som, i alle nok godt ved, ikke verdens bedste defensiv.. Tror på dem..
Du kalder dig selv for Xav? :compsmash
Sæt endelig Deco ud af spillet! Han spiller så ringe det er helt ufatteligt på det seneste.. Bare de lader barcas hjerne/hjerner være ;) (Xavi og iniesta) Så er det ligemeget.. Ronnie kan man aldrig lukke helt ude af en kamp, så det kommer nok ikke lige til at ske. Han skal bare have bolden 1 gang på det rigtige tidspunkt til at lægge den perfekte aflevering ;)
Ronnie kan sagtens sættes ud af kampen.. Men du har ret i at man ikke kan holde på ham i 90 min.. Xavi er lige kommet med igen og fik hvad? 8 min?? Tvivler sku lidt på at han når at blive 100 % klar til finalen.
Mht Iniesta havde jeg sku alligevel glemt ham.. Han har sku spillet godt! Og er absolut også en af de spillere Arsenal skal passe på.. Og barca har også verdens bedste offensiv.. Men sagde jo også bare at de er halv svage i forsvaret..
Lyder som om at du forventer at barca vinder??
come on you spurs
01-05-06, 0:01
Jeg ville elske at slå Tottenhams fjerde plads ihjel! :P Og jeg vil vædde på at de klager til UEFA...
Har meget svært ved at se at Arsenal skulle kunne vinde Cl.
Håber det i hvertfald ikke. kan ikke klare det hold.
Hvor mange engelske spiller er det de har i klubben.....? 2 ik. pinligt
Arsenal er jo ikke andet end nogle skide divers.
Eksempler:
http://www.tottenham-fans.com/rival/se18/lehman_diving_sob.htm
http://www.tottenham-fans.com/rival/se18/60_60_60.htm
http://www.tottenham-fans.com/rival/se18/divers.htm
Hvis ingen hemlighed hvilket hold jeg holder med:)
Ja to blandt de startende 11 come on you spurs med mindre de er skadet. Det har du ret i, men i klubben/trupperne er der sq væsentlig flere.
Nummer 3 på vej i truppen er vel Theo Walcott.
Desuden er en håndfuld på vej .. ikke sikkert de klarer det, men de er der, har dog indtil videre fortrinsvis spillet i Mickey Mouse cuppen og på reserveholdet: Muamba, Gilbert, Connolly og Stokes samt Hoyte, udlejet.
Dine diverklip kan du sq finde fra alle klubber. Stop dem skråt op.
Har du læst rundt om i Forum kan du se at vi er nogle der også er kritiske overfor egne spillere som falder for nemt. Nogle er værre end andre, og de findes i alle klubber, og de skal stoppes. Det er ødelæggende for spillet.
Bortset fra det er finalepladsen fortjent.
Håber på en god kamp med masser af offensivt spil i Paris den 17. maj
Dicks Vicious
01-05-06, 12:18
Men Liverpool kom ikke med på bekostning af det års nummer fire - Everton - England fik blot en ekstra deltager i den allerførste kvalrunde. At Everton så fik røvfuld af Villareal i kvalen ændrer ikke på at sitautionen ikke ville være den samme hvis Arsenal tog Spurs' plads.
Jeg ville dog grine min røv i laser, hvis det skete...
come on you spurs
01-05-06, 12:56
Ja to blandt de startende 11 come on you spurs med mindre de er skadet. Det har du ret i, men i klubben/trupperne er der sq væsentlig flere.
Nummer 3 på vej i truppen er vel Theo Walcott.
Desuden er en håndfuld på vej .. ikke sikkert de klarer det, men de er der, har dog indtil videre fortrinsvis spillet i Mickey Mouse cuppen og på reserveholdet: Muamba, Gilbert, Connolly og Stokes samt Hoyte, udlejet.
Dine diverklip kan du sq finde fra alle klubber. Stop dem skråt op.
Har du læst rundt om i Forum kan du se at vi er nogle der også er kritiske overfor egne spillere som falder for nemt. Nogle er værre end andre, og de findes i alle klubber, og de skal stoppes. Det er ødelæggende for spillet.
Bortset fra det er finalepladsen fortjent.
Håber på en god kamp med masser af offensivt spil i Paris den 17. maj
Jeg mente osse truppen.
Og vil da gerne undskylde mit sure opstød, blev bare lidt harm over
ralles indlæg ( Jeg ville elske at slå tottenhams 4 plads ihjel)
Håber så meget på at tottenham spiller Cl næste sæson, da det er lang tid siden vi spursfan har haft noget at glæde sig over, det må i da forstå.
Ang. mine diving klips, mener jeg faktisk at Gunners er et af de hold der desværre er værst inden for området.
Ha en god dag
Hvor mange engelske spiller er det de har i klubben.....? 2 ik. pinligt
Synes bestemt ikke det er pinligt! Vi bekæmper racisme og det ville være synd for afrikanske, sydamerikanske ovs. at de ikke ville kunne få en chance på et engelsk hold.
Om de er fra England, Togo eller Kina rager mig - Sålænge de kæmper for holdet som klart er det vigtigste! Synes det er ærgeligt at man diskriminere spillere på baggrund af deres nationalitet.
Hvad med Inter? Har tit set dem spille uden italienere fra start men det bliver der ikke snakket om..
Gunners against racism (http://www.homesoffootball.co.uk/images/6395%20BLACK%20&%20WHITE%20IN%20NORTH%20LONDON,%20ARSENAL%202002.j pg)
Jeg håber selvfølglig også at det bliver en god finale. Hvis Arsenal spiller som de gjorde i Villareal så kan de godt gå hen og få en røvfuld af Barca. Men Barca skal passe på at de ikke får for meget taktik i den kamp, det kan jo gå hen og blive en meget kedeligt taktiks kamp, det gjorde det jo mod Milan.
Og jeg regner med at Messi bliver klar til den kamp :applause:
come on you spurs
02-05-06, 1:31
Synes bestemt ikke det er pinligt! Vi bekæmper racisme og det ville være synd for afrikanske, sydamerikanske ovs. at de ikke ville kunne få en chance på et engelsk hold.
Om de er fra England, Togo eller Kina rager mig - Sålænge de kæmper for holdet som klart er det vigtigste! Synes det er ærgeligt at man diskriminere spillere på baggrund af deres nationalitet.
Hvad med Inter? Har tit set dem spille uden italienere fra start men det bliver der ikke snakket om..
Gunners against racism (http://www.homesoffootball.co.uk/images/6395%20BLACK%20&%20WHITE%20IN%20NORTH%20LONDON,%20ARSENAL%202002.j pg)
Jeg syntes bare at et hold fra et hvilket som helst land burde have det sådan at minimum 50% af truppen skulle bestå af spillere fra hjemlandet.
Da det er vigtigt for talent udvikling osv.
Og det har ikke en skid med at diskriminere spillere på bagrund af deres nationalitet.
Min mening.