Se fuld version : Agf
jeg syntes sgu det er synd, at byens hold AGF, nok rykker ned i 1 divison,
for det første er det den klub der har været i den danske bedste række i flest år, 29 år mener jeg nok - de skal vinde deres sidste 7 - 8 kampe, for at have en lille chance for at blive i den danske bedste række og det tror jeg desværre ikke de gør, det bliver i hvert fald meget svært.
hvis de rykker ned i 1 divison, bliver de der kun i én sæson, for hvis de rykker ned, for så ta'r de arbejdes handskerne på og ta'r sig sammen, så de kommer op i den danske bedste række igen (:
^ så er mit spørgsmål - tror du AGF rykker ned i år? :lær:
ups. kom til at trykke på ENIG.
Mht. Agf krisen.
Jeg tror Agf er rykket ned. Desværre. Og når de oven i købet tabte idag gør det ikke bedre.
Thomas¨AaB
09-04-06, 19:43
ups. kom til at trykke på ENIG.
Mht. Agf krisen.
Jeg tror Agf er rykket ned. Desværre. Og når de oven i købet tabte idag gør det ikke bedre.
Ja vi skal sgu være glade for at de rød/hvide har sikret sig point nok til ikke at komme i betragtning til det.
Det er nu engang sådan her i livet, uanset sammenhæng, at man bliver straffet hvis man ikke gør sit arbejde godt nok og det der er blevet præsteret i AGF de sidste ti år, primært i bestyrelseslokalet, er amatøragtigt, hvorfor det ikke er underligt eller overraskende at AGF må en tur ned.
Desuden kan det ikke siges nok, sæt dog Brian Steen Nielsen på porten. Har han nogensinde bidraget med noget positivt i AGF? Hvis der er nogen der kan svare ja til det har de godt nok en syret opfattelse af virkeligheden. Men igen der er jo mange omkring AGF der har udmærket sig mindre begavet gennem en længere periode.
Man trænger til at skære igennem og få ligene i lasten af vejen og bygge nyt op. Når man kan i provinsklubber som Viborg, Horsens og Silkeborg osv. kan det jo ikke passe man ikke kan i AGF. OG, og, og lad være med at give spillere mere i løn end de er værd på banen. Når man har så store driftsunderskud skyldes det spillerlønninger der er løbet løbsk og helt ærligt hvor mange spillere i AGF er fx. 50.000 i måneden værd??? Reelt set er det vel kun Graulund, Grahn, Lindrup og Steffen Rasmussen der har formatet. Resten er "over the hill" eller sekunda vare fra de andre nordiske lande.
Man kan undre sig over at Kurt Andersen ikke passer sin efterhånden anseelige investering noget bedre. Jeg troede han var en dygtig forretningsmand. Men der tog jeg nok fejl
AGF begynder at trimme truppen
Med henblik på fremtiden i Danmarks næstbedste fodboldrække er AGF i gang med at trimme truppen, og den første spiller, som er blevet bedt om at for*lade truppen, er Jonny Hanssen. Det skriver B.T. tirsdag.
"Jeg har haft et møde med Brian Steen Nielsen (sportschef, red.), men det er hemmeligt, hvad det gik ud på", siger den 33-årige midtbanespiller, hvis kontrakt udløber næste sommer.
Jacob Rasmussen og Thomas Lindrup, der også hører til blandt de løntunge spillere, kan være på vej væk fra AGF.
"Selvfølgelig er klubben nødt til at kigge på, hvordan truppen skal se ud, hvis det bliver 1. division", lyder det fra Thomas Lindrup, som endnu ikke har drøftet sin fremtid i klubben med Brian Steen Nielsen.
fra Sporten.tv2.dk
Tror heller ikke, at en Grahn bliver i AGF.