PDA

Se fuld version : Genoa... for perfektionistisk?

André
08-03-06, 15:10
"Er du gal?" Tænkte jeg... Da jeg læste artiklen inde på bold.dk (kilde)

Først laver de aftalt spil og bliver fortjent rykket ned i Serie C1A, og så nu ja...

Genoas træner Giovanni Vavassori har stået i spidsen for klubben hele sæsonen uden et eneste nederlag i 23 kampe! Og så bliver træneren fyret ved deres første nederlag i kamp 24! :coolsmile

Altså hvad går der galt?:dead_bana

Panderen
08-03-06, 15:22
"Er du gal?" Tænkte jeg... Da jeg læste artiklen inde på bold.dk (kilde)

Først laver de aftalt spil og bliver fortjent rykket ned i Serie C1A, og så nu ja...

Genoas træner Giovanni Vavassori har stået i spidsen for klubben hele sæsonen uden et eneste nederlag i 23 kampe! Og så bliver træneren fyret ved deres første nederlag i kamp 24! :coolsmile

Altså hvad går der galt?:dead_bana
Gad vide om der ikke ligger noget andet bag for ellers kunne det lyde som en bug i et mangager spil.

Ralle
08-03-06, 19:44
De kan nok ikke lide ham og når han så endelig taber med sit hold tror de at de har en god grund til at fyre ham.

d-wiz
10-03-06, 13:05
Genoa begynder at minde lidt om Perugia, som også er kendt for at lave spektakulære ting, som f.eks at fyre udenlandske spillere der har gjort det godt mod Italien i i en landskamp :think:

Faldt for øvrigt lige over dette: “It’s all the rage now to sack winning Coaches.”
Giovanni Vavassori after he was axed by Genoa for leading them to the top of Serie C…

André
18-03-06, 17:55
Genoa begynder at minde lidt om Perugia, som også er kendt for at lave spektakulære ting, som f.eks at fyre udenlandske spillere der har gjort det godt mod Italien i i en landskamp :think:

Faldt for øvrigt lige over dette:

Ja var det ikke også dem som ville hyre en kvindelig fodboldspiller?

d-wiz
18-03-06, 18:41
Kunne godt lyde som dem, de har os tidligere haft Ghadaffi's søn som spiller. Han var vidst for øvrigt udemærket ...