Se fuld version : Genoa... for perfektionistisk?
"Er du gal?" Tænkte jeg... Da jeg læste artiklen inde på bold.dk (kilde)
Først laver de aftalt spil og bliver fortjent rykket ned i Serie C1A, og så nu ja...
Genoas træner Giovanni Vavassori har stået i spidsen for klubben hele sæsonen uden et eneste nederlag i 23 kampe! Og så bliver træneren fyret ved deres første nederlag i kamp 24! :coolsmile
Altså hvad går der galt?:dead_bana
"Er du gal?" Tænkte jeg... Da jeg læste artiklen inde på bold.dk (kilde)
Først laver de aftalt spil og bliver fortjent rykket ned i Serie C1A, og så nu ja...
Genoas træner Giovanni Vavassori har stået i spidsen for klubben hele sæsonen uden et eneste nederlag i 23 kampe! Og så bliver træneren fyret ved deres første nederlag i kamp 24! :coolsmile
Altså hvad går der galt?:dead_bana
Gad vide om der ikke ligger noget andet bag for ellers kunne det lyde som en bug i et mangager spil.
De kan nok ikke lide ham og når han så endelig taber med sit hold tror de at de har en god grund til at fyre ham.
Genoa begynder at minde lidt om Perugia, som også er kendt for at lave spektakulære ting, som f.eks at fyre udenlandske spillere der har gjort det godt mod Italien i i en landskamp :think:
Faldt for øvrigt lige over dette: “It’s all the rage now to sack winning Coaches.”
Giovanni Vavassori after he was axed by Genoa for leading them to the top of Serie C…
Genoa begynder at minde lidt om Perugia, som også er kendt for at lave spektakulære ting, som f.eks at fyre udenlandske spillere der har gjort det godt mod Italien i i en landskamp :think:
Faldt for øvrigt lige over dette:
Ja var det ikke også dem som ville hyre en kvindelig fodboldspiller?
Kunne godt lyde som dem, de har os tidligere haft Ghadaffi's søn som spiller. Han var vidst for øvrigt udemærket ...