PDA

Se fuld version : Rygter, Torsdag d. 2 marts

Ralle
02-03-06, 18:06
Fra Sportenkort.dk

Wayne Bridge fra Chelsea til Man City
Kilde: The Sun
Sandsynlighed: Middel
Note: City-manager Stuart Pearce vil betale 60 mio. kr. for forsvarsspilleren.

Curtis Davies fra WBA til Arsenal
Kilde: Daily Mirror
Note: Arsenal vil betale 50 mio. kr. for det 20-årige stortalent.

Michael Ballack fra Bayern til Inter
Kilde: The Guardian
Note: Ballacks agent og repræsentanter fra Inter har mødtes og forhandlingerne skulle efter sigende være gået rimeligt. Inter afslører, at de er interesseret i ham og håber, at signere ham på en fri transfer til sommer.

Rafael Benitez fra Liverpool til Real Madrid
Kilde: Daily Mirror
Sandsynlighed: Under middel
Note: Liverpool forsøger at overtale Benitez til at blive, mens Real Madrids mange millioner virker tillokkende.

Yakubu fra Middlesbrough til Arsenal
Kilde: Daily Express
Note: Wenger ser Boro-spilleren som en kommende makker til Henry i London-klubbens angreb næste sæson.

Ralle
02-03-06, 20:23
Kan ikke se hvad vi skal med Yakubu da vi allerede har Adebayor aka. Kanu II. De er begge stærke boksspillere som er gode i luften og holder godt på bolden men det er næppe angribere Wenger skal kigge efter hvis man spørger mig. Han skal enten købe en stjernespiller på midtbanen eller en hurtig teknisk midterforsvarer.

Chelseafc78
03-03-06, 9:12
Brigde skal ikke til City, han er fremtiden på Chelsea's venster back, efter som Del HorNO skal smide så langt væk som det endelig er mulig... :D

Dicks Vicious
03-03-06, 12:34
Synes sq at Yakubu er en udemærket angriber, som fortjener at spille for en bedre klub end Middlesborough.

Muligvis ligaens bedste angriber efter min mening. Manden er jo lynende farlig lige så snart han har bolden i nærheden af straffesparksfeltet. Og sådan som Boros spil har kørt i år synes jeg blot han er mere imponerende...