Se fuld version : Hvem bliver dansk mester næste sæson?
hvem tror i der bliver danske mester neæste season..... :confused:
Det bliver FCK, TROR jeg det vil have revance [STAVEFEJL]
bw152/michael
27-06-05, 16:06
Jeg HÅBER på fcm, men TROR at det igen bliver brøndby, hvis de undgår nogen spillersalg, har de klart den stærkeste trup! :grr:
Jon Dahl med ny frakke
27-06-05, 16:33
FCK, helt klart. Mon ikke de laver et par rigtig gode indkøb?
Brøndby. Selvom de skulle sælge en mand eller to har de truppen til at vinde igen. Se bare hvor suveræne de har været. FCK når dem ikke til sokkeholderne. Tror mere på hold som Esbjerg og FCM. FCM med Erik Rasmussen ved roret er et godt bud. Rasmussen har lidt samme filosofi som Laudrup, og det er det positive og fremadrettede fodbold folk vil se.
hvad så hvis brøndby mister Agger Elmander og Kahlenberg??????
hvad så hvis brøndby mister Agger Elmander og Kahlenberg??????
Så mener jeg stadig som jeg skrev i mit første indlæg de har truppen til at vinde. Deres talent masse i klubben er uhyggelig. I Laudrup, Faxe og Køhlert har de nogle af de bedste talent- spottere og udviklere.
Håber det bliver Esbjerg, men bliver nok Bundby :(
Men jeg er sikker på, at det bliver mere tæt til næste år...
Så mener jeg stadig som jeg skrev i mit første indlæg de har truppen til at vinde. Deres talent masse i klubben er uhyggelig. I Laudrup, Faxe og Køhlert har de nogle af de bedste talent- spottere og udviklere.
Det er ikke ramt helt ved siden af, med de 3 du nævner. Tror heller ikke på de sælger alle de 3 nævnte spillere. Ville jo ødelægge deres chancer i enten CL el. UEFA-cuppen. SÅ mit bud er Brøndby som mester - med AAB - FCM - EFB som dem der kommer lige efter. Tror FCK har skudt sig selv i foden - ved at sælge ud af deres bedste spillere !
Jeg tror og håber at det bliver Brøndby!
Jeg er enig i at FCK nok får et problem til næste år, og Brøndby tror jeg ikke kan holde sig stabilt i toppen hele sæsonen. Derimod synes jeg dette ligner noget a la Superligaen i slutningen af det sidste årtusinde hvor AaB og Brøndby lå side om side og kæmpede om 1. pladsen. Jeg tror selv AaB vinder i år, for hvis de beholder Ericsson og Würtz har de det stærkeste hold i Superligaen, og med Jeppe Curth som kommer fra hollandsk fodbold er truppen nu så bred at de kan tåle at få skader.
Jeg tror ikke at AaB kan holde hverken Ericsson eller Würst, det kommer til at knibe til sidst, medmindre der købes godt ind, men det er økonomien vist ikke stabil nok til :s
Ja... det bliver svært at holde på Ericsson og Würtz, men jeg tror Ericsson bliver. Med en sådan succes i år han har haft tror jeg gerne han vil prøve at vinde mesterskabet med AaB, derimod tror jeg Würtz skifter, men det er også ham vi kan undvære mest nu hvor vi får Jeppe Curth. Vi dog et problem på midtbanen når der kommer skader. Men jeg trækker min kommentar tilbage og venter til transfervinduet er lukket med at udpege vinderen.
Fck skal nok få købt en masse forstærkninger man har bare ikke hørt noget om det endnu det bliver nok holdt tæt...Det er hvad jeg tror
1. FCK = Tror de har et rigtigt har fået dem et rigtigt stærkt hold nu hvor de har købt f.eks. Jesper C og Julius (michael Gravgaard)
2. AAB = De har bare et godt hold.
3. VFF = FORDI DE BARE KAN BARE DET P.. og fordi de har fået steffen Højer og de for nok også ham der målmanden fra agf (kan ikke huske hans navn) og Ove Christensen skal have købt en spiller til hvert led. og vis de i denne sæson kan få en god stime som de havde i efteråret og kan holde den ind i foråeret også så har de god chancer.
4. B.I.F = De bliver nummer 4 fordi de nok kommer af med Kahlenberg, Agger og Svaerd..
12. FCM = Fordi de er dårlige
Jamen vi (AaB) kommer altså til at sælge Würtz eller Ericsson. Det er i hvert fald planen, hvis AaB skal komme ud med et nogenlunde regnskab. Sælger vi dem begge, får vi nok det bedste regnskab i mange år, til gengæld får vi svært ved at hente medaljer. Med begge disse profiler på holdet også i næste sæson tror jeg at AaB kan nå rigtig højt. Det er ikke nemt...
Mit bud for næste sæson er at Brøndby gør det igen.
Det oplagte bud må så absolut være Brøndby! Jeg er 100% overbevist om, at der ikke ryger ret mange profiler fra vestegnen - i hvert fald ikke mens chancen for ChL kvalifikation eksisterer.
PSE tror jeg får det meget svært i starten af sæssonen! Det er altså den korteste pause i mands minde, og det er jo nærmest et halvt hold, der skal erstattes. Og så er man jo ikke engang klar med alle erstatningerne endnu. De skal såmænd nok få et fint forår, men jeg tror de er MEGET langt begud ved vinterpausen!
AaBs success afhænger meget af hvorvidt (eller hvornår) man sælger profiler for at redde regnskabet. Jeg tror faktisk ikke, at Würtz eller Ericson ryger inden vinterpausen - og på det tidspunkt tror jeg kun det bliver Ericson. Til gengæld er truppen ved at være meget smal, så 2-3 skadede stamspillere kan betyde endnu en mellemsæsson.
EfB har haft chancen, og nu tror jeg ikke længere på, at klubben mangter at komme helt til tops.
FCM tvivler jeg meget på! De havde et godt efterår i 2004 - lige præcis nok til at sikre medaljer og pokalfinale, men efter sommerferien bliver det hverdag igen. De massive indkøb imponerer ikke mig. Det er i mine øjne ikke spillere, der gør den store forskel.
Viborg kan godt glemme det! Holdet er altså bare ikke mere end et midterhold!
OB er det store spørgsmål! Hvad kan Bruce? Jeg tvivler på, at de gør noget i de nærmeste år. Holdet er simpelthen for gammelt!
Resten af holdene er vel ikke interessante at kommentere på :)
1. FCK = Tror de har et rigtigt har fået dem et rigtigt stærkt hold nu hvor de har købt f.eks. Jesper C og Julius (michael Gravgaard)
2. AAB = De har bare et godt hold.
3. VFF = FORDI DE BARE KAN BARE DET P.. og fordi de har fået steffen Højer og de for nok også ham der målmanden fra agf (kan ikke huske hans navn) og Ove Christensen skal have købt en spiller til hvert led. og vis de i denne sæson kan få en god stime som de havde i efteråret og kan holde den ind i foråeret også så har de god chancer.
4. B.I.F = De bliver nummer 4 fordi de nok kommer af med Kahlenberg, Agger og Svaerd..
12. FCM = Fordi de er dårlige
__________________________________________________ _______________jeg er uenig hvis brøndby sælger Kahlenberg Agger og Sværd så har de stadig truppen til at vinde ligaen.......
Jeg HÅBER det bliver fcm. Men tror desværre ikke de kan vinde.
Tror det bliver brøndby også fcm ?
håber suppen bliver totalt smadret næste år, kunne være fedt. der har igen i år været nogle konkurrenter for BIF og FCk, i år var det mest OB og VFF, de seneste par år har også Esbjerg, FCM, osv. kunnet lege med. men bif og fck har stukket af i det lange løb. og efterladt konkurrenterne 10 point bagefter eller lignende. næste år håber jeg det ikke sker. at vi F.eks. ser et at de 2 københavner hold ligge og rodde i midten af tabellen og vi se en mere lige sas-liga , hvor jeg selvfølgelig håber Esbjerg vinder. det lyder usandsynligt, men intet er umuligt ;)