PDA

Se fuld version : Torben Winther

Philip
01-02-06, 12:56
I dag udtaler Torben Winther (den gamle herrelandshold-træner) at han ikke kan se den store forskel på det landshold han forlod og det landshold Ulrik Wilbek har bygget op.
Har han virkelig ret i dag?? Er herrelandsholdet ikke kommet op på et højere niveau og har Wilbek ikke fået et par nye og unge spillere ind på holdet, som indtil videre har gjort det rigtig godt under den her slutrunde?? På mig virker det som om at de kan spille lige op med alle de store nationer og hvis de får deres fløjspil og kontraspil i gang, så er jeg hel sikker på at de kan slå alle landene under det her EM.

Panderen
01-02-06, 15:36
I dag udtaler Torben Winther (den gamle herrelandshold-træner) at han ikke kan se den store forskel på det landshold han forlod og det landshold Ulrik Wilbek har bygget op.
Har han virkelig ret i dag?? Er herrelandsholdet ikke kommet op på et højere niveau og har Wilbek ikke fået et par nye og unge spillere ind på holdet, som indtil videre har gjort det rigtig godt under den her slutrunde?? På mig virker det som om at de kan spille lige op med alle de store nationer og hvis de får deres fløjspil og kontraspil i gang, så er jeg hel sikker på at de kan slå alle landene under det her EM.
Jeg syntes specielt Per Leegaard spiller fantatisk. Hans gennembrud på ydersiden ved 2'eren er bare fantastiske og så kan han også hoppe op og flække til den. Han skal nok blive rigtig stor.
Syntes også at Lars Rasmussen har spillet godt, det lille stykke tid han har været inde.
Jesper Jensen har været med før men har ikke spillet så meget, men nu får han da rigeligt med spilletid og spiller egentlig rigtig godt. Boldsen rykker jo nogle gange ud på backen, så det gør det jo bare bedre for Jensen.
Den sidste jeg vil fremhæve er den tårnhøje Lars Møller Madsen. Når han kommer ind, så går der 10 sek. så har han været oppe og flække den ind bag keeperen selvom der var 3 forsvarere der prøvede at lave en parade.
Til Wilbek vil jeg sige at han har gjort det godt. Han har i meget afgørende situationer spillet med Lars Møller Madsen, Jesper Jensen og Per Leegaard i bagkæden. Det er sq frisk gjort at spille med en så urutineret bagkæde, men de har jo gjort det godt. Så må sige at han han ind til videre har gjort det bedre end Torben Winther, men jeg siger jo ikke at det bliver ved sådan.

MadsK
01-02-06, 17:43
Jeg mener helt klart, at det danske landshold er kommet meget langt under Ulrik Wilbek. Wilbek har under denne slutrunde vist, at vores dejlige herrelandshold har et kæmpe potentiale, selv nu hvor vi må undværre spilellere som Lars Krogh Jeppesen, Lasse Boesen og Boris Schnuchel.
Det jeg elsker ved "Guldrik" er at han har tillid, og giver alle spillere spilletid. Se på spillere som Jesper Jensen, Per Leegaard, Jesper Nødesbo og Bo Spellerberg. De spiller alle med et masser af selvtillid. Og de er alle forholdsvis nye i truppen sammen med Lars Møller Madsen. Desuden har vi en frisk lille buttet venstrefløj i Lars Rasmussen.. Jeg foretrækker dog alligevel Lars Christiansen, da han er meget bedre rent defensivt.
Jeg synes Ulik har kørt mange nye storslåede talenter i stilling, samtidig med han har nogle solide og ofte bærende kræfter i Søren Stryger, Joachim "Traktor" Boldsen, Michael V. Knudsen, Kasper Witt, Lars Jørgensen og Lars Christiansen.

Keep up the good work boys :D:clap: