Se fuld version : Msn Messenger!
El_madridista
24-01-06, 17:21
Oven på weekenden, hvor FF var nede, vil jeg lave et indlæg hvor man kan skrive sin email(hvis man har lyst) så man bedre kan holde kontakt, som f.eks den episode der var i weekenden, hvor at jeg, og en del andre formoder jeg, var temlig forvirrede.
Så kan man adde den til sin Msn Messenger hvis man har lyst, så man også kan snakke udenfor forumet.
Her er min msn:
kasp1470@hotmail.com
Jon Dahl med ny frakke
24-01-06, 18:55
Folk er da velkomne til at tilføje mig. Den står i profilen ;)
ThunderZtorm
24-01-06, 19:04
Min står i min profil :)
Godt initiativ.
Så i får også lige min, som ellers kan ses i min profil.
toocooljacob@hotmail.com :)
Selvom jeg ikke er for populær herinde, vil jeg da dele den gode idé med jer andre: kennip04@hotmail.com
Da FF var nede havde jeg ikke nogen af jer andres e-mail adresser, men så fandt jeg McZpyro's inde på stream, og fandt så ud af det. Havde ikke engang Stubbe's.
Men her er min kasperkoelbaek@yahoo.dk
Det er meget nyttigt når FF.dk f.eks er nede at man lige kan blive orienteret om situationen.
andreasbo@hotmail.com er min... Men dejligt initiativ..
Her er min:
Ralledrews@hotmail.com
ThunderZtorm
25-01-06, 16:49
Christ, jeg mangler en måde at kunne omdøbe folk på MSN. Kan ikke finde rundt i hvem der er hvem :D
Min står der, hvor MSN står i profil...
Christ, jeg mangler en måde at kunne omdøbe folk på MSN. Kan ikke finde rundt i hvem der er hvem :D
Har samme problem med 5 forummer jeg er aktiv i :lol2:
Derfor jeg selv på min messenger hedder Daniel/d-wiz/DVRz ;)
Har samme problem med 5 forummer jeg er aktiv i :lol2:
Derfor jeg selv på min messenger hedder Daniel/d-wiz/DVRz ;)
Har også lavet min om så jeg nu hedder "Kølbæk... Joaquin...". Men det er da dejligt at have nogen kontakter. Var ikke så meget på før, men det er jeg nu.
Jeg hedder Andro på ALLE sider, inkl. MSN så der sq vist ikke være nogen problemer :thumbs:
Prøv at hente Messenger Plus. En tilføjelse til MSN Messenger. Her kan man blandt mange ting, omdøbe sine kontaktpersoner.
Hvor henter man dette Messenger plus?? og er det nyere end version 7.5??
Prøv google
www.msgplus.net - Jeg ved ikke om det stadig indeholder en del spyware. Men prøv det, man kan jo altid afinstallere skidtet =)
Min mail (+msn) er i øvrigt soren_thorsen@hotmail.com
Hvis nu stadigvæk skulle være interesseret - er min mail t_m@plakaten.dk
Chelseafc78
09-03-06, 19:46
Øhhh.. Min står i min profil, men her er den så chelseafc78@hotmail.com :)
Tænkte på om hvis nogle af jer vil give jeres MSN, kunne vi også skrive lidt udover på forummet, måske få nogle Netspil op og køre.
mbjsbj@hotmail.com