PDA

Se fuld version : Hvordan klare Brøndby sig i CHL ?

Krez
25-06-05, 15:27
Jeg mener at de når hel til gruppespillet og så må vi tage den derfra

men hvad syns i andre ?

Umiddelbart tror jeg ikke de ryger ud i kvalifikations runderne da de har et meget stærkt hold lige nu og masser af selvtillid !

Jon Dahl med ny frakke
25-06-05, 15:38
Jeg mener at de når hel til gruppespillet og så må vi tage den derfra

men hvad syns i andre ?

Umiddelbart tror jeg ikke de ryger ud i kvalifikations runderne da de har et meget stærkt hold lige nu og masser af selvtillid !

Skal vi nu ikke se om de overhovedet kvalficerer sig, og hvis de gør. Så kommer de ikke videre end gruppespillet. Akkurat som for 6-7 år siden, dog tog de point fra Bayern München.

Mikkel
25-06-05, 15:44
Brøndbys chancer for at blive seedet i 3. kval.-runde er næsten lig nul. Derfor skal de op og spille imod hold som Liverpool, Man Utd, Inter og mange flere. Hvis brøndby trækker et sådan hold kan de ikke bruge selvtillid til en skid. Der er det rendt held de skal satse på kommer til deres fordel. Men det er de jo også gode til.

Krez
25-06-05, 15:50
Brøndbys chancer for at blive seedet i 3. kval.-runde er næsten lig nul. Derfor skal de op og spille imod hold som Liverpool, Man Utd, Inter og mange flere. Hvis brøndby trækker et sådan hold kan de ikke bruge selvtillid til en skid. Der er det rendt held de skal satse på kommer til deres fordel. Men det er de jo også gode til.

Hmm som sagt i de seneste nyheder kan Brøndby ikke spille imod Liverpool .. :D men fuck det de har taget dem alligevel .. ;)

Jon Dahl med ny frakke
25-06-05, 16:08
Ting kan ske, som da de vandt på Anfield Road som det eneste hold i 1995, dog håber jeg det ikke.

LosCules
25-06-05, 18:08
Brøndby når nok "kun" 3. kval. runde, men kunne være fedt hvis de nåede gruppespillet.

Sodan
25-06-05, 20:28
CL er selvfølgelig "det forjættede land" - og det ville da være genialt at være det eneste danske hold som har kvalificeret sig til det - og så 2 gange :)
(AaB kvalificerede sig ikke - kom med da Kiev bestak nogle dommere).

MEN. Sportsligt kunne jeg godt tænke mig at komme i gruppespillet i UEFA'en, da modstanderne dér alt andet lige vil være på niveau med BIF - eller lige over..
Så hvor CL meget vel kan blive 6 nederlag, så vil gruppespillet i UEFA'en kaste flere sejre af sig - og dermed point til Danmark :)

Men for noget af dette skal blive aktuelt, så er der nogle geogiere eller estere, der skal besejres. Og Dynamo Tblisi kom faktisk helt frem til gruppespillet i sidste sæson - stor bedrift.

Dithmer
25-06-05, 20:38
Hvis de beholder elmander tror jeg godt de kan nå langt...

Mikkel
25-06-05, 20:46
Hvis de beholder elmander tror jeg godt de kan nå langt...

Jeg tror (som jeg også har nævnt før) ikke Elmander betyder det store. Det er langt vigtiger at man score på sine dødbolde. Samtidig med man skal være heldig når modstanderen er i angreb. Casper A. skal stå sit livs kamp + en masse af de små marginaler skal være på Brøndbys side.

Så drop det Elmander BS, han er ikke forskellen på succes eller fiasko!

Krez
25-06-05, 21:00
Jeg tror (som jeg også har nævnt før) ikke Elmander betyder det store. Det er langt vigtiger at man score på sine dødbolde. Samtidig med man skal være heldig når modstanderen er i angreb. Casper A. skal stå sit livs kamp + en masse af de små marginaler skal være på Brøndbys side.

Så drop det Elmander BS, han er ikke forskellen på succes eller fiasko!

Han var en af dem der var skyld i at Brøndby blev mestre, hvis du lagde mærke til det, så i de kampe hvor Elmander ikke var med, gik Brøndby hen og spillet dårligt fodbold hvad enten de så tabte, spillet uafgjort eller vandt ! Så tænkt dig om først ;)

Mikkel
25-06-05, 21:09
Han var en af dem der var skyld i at Brøndby blev mestre, hvis du lagde mærke til det, så i de kampe hvor Elmander ikke var med, gik Brøndby hen og spillet dårligt fodbold hvad enten de så tabte, spillet uafgjort eller vandt ! Så tænkt dig om først ;)

Det jeg siger er at Elmander kun betyder en forskel når Brøndby er spilstyrende. Mod Rio Ferdinand og lign. betyder Elmander intet. Der er det heldt andre faktorew der spiller ind, om hvoruvidt man vinder eller ej!

Krez
25-06-05, 21:12
Det jeg siger er at Elmander kun betyder en forskel når Brøndby er spilstyrende. Mod Rio Ferdinand og lign. betyder Elmander intet. Der er det heldt andre faktorew der spiller ind, om hvoruvidt man vinder eller ej!

Hmm han betyder meget netop mod den type spiller der som Rio Ferdinand, så helt andre faktore er det vel heller ik ! .. :coolsmile

Mikkel
25-06-05, 21:17
Hmm han betyder meget netop mod den type spiller der som Rio Ferdinand, så helt andre faktore er det vel heller ik ! .. :coolsmile

Jo. Jeg føler jeg gentager mig selv. Mod Man Utd (det er dem der er blevet nævnt før, så lad os holde fast i det) er det dødbolde du skal udnytte. Det er jo ikke Ralf Petersen og co. men Manchester United. Derfor er Brøndby underdog. KÆMPE underdog. Og du kan jo vende den om. Lad os tage skagen (ja gnid salt i såret haha) hvis de skulle spille mod Brøndby, var det jo ikke deres bedste spiller i serie 2, men holdet som en heldhed og heldet i særdeleshed de skulle udnytte. DET ER MIN POINTE!!

Krez
25-06-05, 21:20
Jo. Jeg føler jeg gentager mig selv. Mod Man Utd (det er dem der er blevet nævnt før, så lad os holde fast i det) er det dødbolde du skal udnytte. Det er jo ikke Ralf Petersen og co. men Manchester United. Derfor er Brøndby underdog. KÆMPE underdog. Og du kan jo vende den om. Lad os tage skagen (ja gnid salt i såret haha) hvis de skulle spille mod Brøndby, var det jo ikke deres bedste spiller i serie 2, men holdet som en heldhed og heldet i særdeleshed de skulle udnytte. DET ER MIN POINTE!!

Det ved jeg da godt :) ... sir bare at Elmander er en vigtig brik for holdet ;)

Mikkel
25-06-05, 21:24
Det ved jeg da godt :) ... sir bare at Elmander er en vigtig brik for holdet ;)

Enig!!!!!!!

Krez
26-06-05, 1:14
Enig!!!!!!!

men fuck det, Brøndby vinder CHL Basta ! :1er:

LFC-Marc
26-06-05, 3:05
Farvel Brøndby. I når absolut ikke længere end tredje runde af kvallen. Simpelthen fordi de ikke er bedre !

Krez
26-06-05, 10:56
Farvel Brøndby. I når absolut ikke længere end tredje runde af kvallen. Simpelthen fordi de ikke er bedre !

:lær: Absolut ingen forstand på fodbold :lær:

LFC-Marc
26-06-05, 13:26
:lær: Absolut ingen forstand på fodbold :lær:
jaja Vi får se :ass:

Elmander-4-Ever
26-06-05, 18:15
De skal simpelthen holde dem !!!

Også skal de købe sig lidt erfaring = Thomas Rasmussen og Micael Nielsson

jkl87
26-06-05, 21:50
Per Bjerregaard har udtalt, at Brøndby aldrig har haft et stærkere hold som nu, taget i betragtning at nogen som Peter Schmeichel, Michael Laudrup og Kim Vilfort har spillet i klubben! Jeg mener, at Brøndby nok skulle kunne komme videre fra 2. kvalifikationsrunde. Afhængig af hvem Brøndby evt. kommer til at møde i 3. kvalifikationsrunde, så mener jeg absolut at de kan bide fra sig!

Jon Dahl med ny frakke
26-06-05, 22:01
Per Bjerregaard har udtalt, at Brøndby aldrig har haft et stærkere hold som nu, taget i betragtning at nogen som Peter Schmeichel, Michael Laudrup og Kim Vilfort har spillet i klubben! Jeg mener, at Brøndby nok skulle kunne komme videre fra 2. kvalifikationsrunde. Afhængig af hvem Brøndby evt. kommer til at møde i 3. kvalifikationsrunde, så mener jeg absolut at de kan bide fra sig!

Er det ikke han skal sige, for at give spillerne selvtillid? Tvivler på at det nuværende Brøndby hold kan nå til semifinalen i UEFA cuppen.

Mikkel
26-06-05, 22:37
Er det ikke han skal sige, for at give spillerne selvtillid? Tvivler på at det nuværende Brøndby hold kan nå til semifinalen i UEFA cuppen.

Selvfølgelig er det det!

Hvis ikke er manden jo fodbolddum!

jkl87
26-06-05, 23:04

Man skal aldrig sige aldrig i fodbold! Desuden er gruppespillet i Champions League næsten ligeså godt som en semifinale i UEFA-cuppen for Brøndby...

Jon Dahl med ny frakke
27-06-05, 0:13
Man skal aldrig sige aldrig i fodbold! Desuden er gruppespillet i Champions League næsten ligeså godt som en semifinale i UEFA-cuppen for Brøndby...

Og hvorfor så det?

jkl87
27-06-05, 0:21
Og hvorfor så det?

Fordi jeg mener, at gruppespillet i CHL ca. har samme niveau som semifinalen i UEFA-cuppen...

Jon Dahl med ny frakke
27-06-05, 11:17
Fordi jeg mener, at gruppespillet i CHL ca. har samme niveau som semifinalen i UEFA-cuppen...

Hehe, der er vi så meget uenige. Hvis det er sådan, hvorfor er det så, at hvis man får en tredjeplads i gruppespillet, så kommer man ind i UEFA cuppen's 3 runde?

jkl87
27-06-05, 12:22
Hehe, der er vi så meget uenige. Hvis det er sådan, hvorfor er det så, at hvis man får en tredjeplads i gruppespillet, så kommer man ind i UEFA cuppen's 3 runde?

Det må du spørge UEFA om...

Jon Dahl med ny frakke
27-06-05, 13:15
Det må du spørge UEFA om...

Ja, det kan du så sige.

Men jeg synes nu, at UEFA Cuppen's semifinale er større end gruppespillet i CL.

Mikkel
27-06-05, 15:26
I er begge ved at løbe tør for argumenter :D

jkl87
27-06-05, 19:42
Ja, det kan du så sige.

Men jeg synes nu, at UEFA Cuppen's semifinale er større end gruppespillet i CL.
Ja, det er større! Men niveauet er stort set ens!

barca10
28-06-05, 16:36
drop det snak......
det handler om om brøndby kommer langt i CHL.....
jo brøndby skal bruge held i 3 runde :band: :band:

jkl87
28-06-05, 17:24
jo brøndby skal bruge held i 3 runde :band: :band:

Ja, selvfølgelig afhængigt af hvem de møder i 2. runde!

Edvardj
28-06-05, 18:11
de kommer ik langt ryger sikkert ud i første runde
sådan er det bare :baeh:

jkl87
28-06-05, 18:26
de kommer ik langt ryger sikkert ud i første runde
sådan er det bare :baeh:

Hvad betegner du som første runde? Gruppespillet?