PDA

Se fuld version : FM 06 opdateringer.

Panderen
25-12-05, 21:20
Har fået FM 06 i julegave og kan ikke rigtig finde ud af hvilke opdateringer jeg skal installere. Vil gerne have dem som SIGAMES har lavet men kan sq ikke helt finde ud af det. Har prøvet at finde en hvor man så skulle have en anden installeret og den kunne jeg kke finde.

ThunderZtorm
25-12-05, 23:30
http://www.sigames.com/downloads.php?type=view&id=365

Det er det eneste du behøver som sådan i og med den indeholder fixes fra de to første opdateringer også.

Hvis du har en hurtig internetforbindelse kan jeg dog også anbefale følgende:

http://www.fmground.dk/grafik.php?action=showGrafik&grafikID=9
(kræver vist en bruger at downloade, men bare rolig, det er helt gratis - og egentlig et ganske fint site om FM)

Thierry Henry
26-12-05, 9:41
Har ikke prøvet spillet, men det lyder da spændende. Som sagt har jeg ikke prøvet Football Manager, men jeg har prøvet Championsship Manager.

Panderen
26-12-05, 11:35
http://www.sigames.com/downloads.php?type=view&id=365

Det er det eneste du behøver som sådan i og med den indeholder fixes fra de to første opdateringer også.

Hvis du har en hurtig internetforbindelse kan jeg dog også anbefale følgende:

http://www.fmground.dk/grafik.php?action=showGrafik&grafikID=9
(kræver vist en bruger at downloade, men bare rolig, det er helt gratis - og egentlig et ganske fint site om FM)
Tak for det ThunderZtorm. Har vist 4 megabit så det går vist. Nr. 2 opdatering hvordan er det lige man gør det? Har læst det der står på siden men fatter det ikke lige helt. Har du prøvet?

ThunderZtorm
26-12-05, 16:10
Tak for det ThunderZtorm. Har vist 4 megabit så det går vist. Nr. 2 opdatering hvordan er det lige man gør det? Har læst det der står på siden men fatter det ikke lige helt. Har du prøvet?

Yep, jeg har det installeret. Man får en masse billeder af spillere og nogle flottere spillertrøjer, så egentlig er det jo bare noget gejl, men jeg synes det gør spillet pænere :P

Du kører bare exe filen, ligesom når du installerer et hvilket som helst program. Når det hele så er installeret (det tager ret lang tid pga de mange små filer), så åbner du FM2006, og vælger preferences (indstillinger hedder den vist på dansk). Derinde er der et flueben ved use skin cache (brug udseende) - det fjerner du. (Så læser den nemlig alt grafik ind igen)

Jeg stinker til support, jeg ved det - men jeg håber da det hjalp :)

niklasob
26-12-05, 20:44
I øvrigt så må der efterhånden være nogen der har fået anskaffet sig fm 06 stemnimg for at starte en turnering?

Panderen
28-12-05, 13:23
Når jeg downloader den fra FMGROUND så når den er færdig med at downloade så lukker det bare ned. Hvad gør jeg forkert?

kasp1470
28-12-05, 19:13
Hvad mener du præcis?

Er det når den er helt færdig med at downloade, lukker download-vinduet ned?

Panderen
29-12-05, 12:32
Når der står 99% og den er færdig så lukker den bare ned. Ved ikke hvad der er galt men det er garanteret mig der er noget galt med. Den gør det med begge downloads.

Panderen
29-12-05, 13:36
Og er der nogle der ved hvordan man søger på en spiller for når man feks. gerne vil købe en angriber så skal man sidde og kigge alle mulige andre spillere igennem før man finder den spiller man måske vil have.

SteveBruce4
29-12-05, 17:19
Og er der nogle der ved hvordan man søger på en spiller for når man feks. gerne vil købe en angriber så skal man sidde og kigge alle mulige andre spillere igennem før man finder den spiller man måske vil have.

Oppe i højre hjørne, er der et hvidt felt, hvor man kan søge på navne.

Prøv at søg efter Piotr Wisniewski, ST fra Polen, som tit kan købes for kun £100K.

SteveBruce4
30-12-05, 7:46
Har Afprøvet denne tactic med Sheff. Utd og er indtil videre det bedste af dem jeg har prøvet.

Jeg har hentet den her: http://fmdownloads.net/index.php?action=downloadfile&filename=Super%20Calcio%204-4-2%20[bokhalifa

Og det er den, som hedder: Super Calcio 4-4-2 [bokhalifa].tac

Panderen
30-12-05, 15:00
Har Afprøvet denne tactic med Sheff. Utd og er indtil videre det bedste af dem jeg har prøvet.

Jeg har hentet den her: http://fmdownloads.net/index.php?action=downloadfile&filename=Super%20Calcio%204-4-2%20[bokhalifa

Og det er den, som hedder: Super Calcio 4-4-2 [bokhalifa].tac
Tak tak. Men hvis nu at jeg leder efter en BO og jeg ikke ved hvem helt præcist så skal man ind og kigge en hel masse andre spillere igennem som enten er for dyre eller for dårlige. Feks. i Total Club Manager 2005 kan man søge under feks. at det skal være en Striker og han skal være under 25 og have et bestemt tal i level, men det kan godt være at der slet ikke er det.

kasp1470
30-12-05, 15:55
Tak tak. Men hvis nu at jeg leder efter en BO og jeg ikke ved hvem helt præcist så skal man ind og kigge en hel masse andre spillere igennem som enten er for dyre eller for dårlige. Feks. i Total Club Manager 2005 kan man søge under feks. at det skal være en Striker og han skal være under 25 og have et bestemt tal i level, men det kan godt være at der slet ikke er det.

Du går ind i spillersøgning. I spillersøgning er der et sted, hvor der står filtrer. Derinde kan du trykke tilføj positioner - BO

Panderen
30-12-05, 16:52
Du går ind i spillersøgning. I spillersøgning er der et sted, hvor der står filtrer. Derinde kan du trykke tilføj positioner - BO
Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ak for hjælpen knægt.

SteveBruce4
30-12-05, 16:55
BO.?? :eh: Er det en BOksspiller.????? :eh: :eh:

Panderen
30-12-05, 16:57
BO.?? :eh: Er det en BOksspiller.????? :eh: :eh:
Yes sir. Og OM er offensiv midtbanespiller. Osv. osv.
Ham polakken- Jeg tror at han bare var i det spil du spillede for jeg kan ikke finde ham.

SteveBruce4
30-12-05, 17:01
Yes sir. Og OM er offensiv midtbanespiller. Osv. osv.
Ham polakken- Jeg tror at han bare var i det spil du spillede for jeg kan ikke finde ham.

Han er med HVER gang jeg spiller, det kommer vel an på størrelsen af valgte database mm.??

Panderen
30-12-05, 17:16
Han er med HVER gang jeg spiller, det kommer vel an på størrelsen af valgte database mm.??
Ja, det er nok derfor, men kunne vi ikke lave en tråd hvor man kunne skrive nogle gode spillere ind. Og så er det kun det man bruger den til. Man skal ikke diskutere det derinde, for så har man et lidt bedre overblik over det hvis man lige mangler en spiller. Er der andre end mig der syntes det. Ved godt at der er den inde FMDANMARK og FMGROUND men vi kunne da også lave en.

Villadsen
30-12-05, 17:16
I øvrigt så må der efterhånden være nogen der har fået anskaffet sig fm 06 stemnimg for at starte en turnering?

??? Turnering ???

Kan man spille online??

SteveBruce4
30-12-05, 17:26
??? Turnering ???

Kan man spille online??

Ja man kan spille imod hinanden via internettet, man skal bare vide den der opretter spillet, IP adresse.

SteveBruce4
30-12-05, 17:28

Piotr Wisniewski Playerprofil (efter 1. sæson):

SteveBruce4
30-12-05, 17:38
kunne vi ikke lave en tråd hvor man kunne skrive nogle gode spillere ind. Og så er det kun det man bruger den til. Man skal ikke diskutere det derinde, for så har man et lidt bedre overblik over det hvis man lige mangler en spiller. Er der andre end mig der syntes det. Ved godt at der er den inde FMDANMARK og FMGROUND men vi kunne da også lave en.

Lyder som en rigtig god idé, den er jeg med på.

SteveBruce4
30-12-05, 19:33
Mon alle Arsenal spillerne havde været ude og fejre nytår :skål: før kampen mod mig/Sheff Utd.?? :)

SteveBruce4
30-12-05, 19:58
Kan man spille over nettet hvis man kun har en demo?

Det tror jeg ikke, at man kan. Så du må hellere ud og købe spillet.? :)

SteveBruce4
30-12-05, 20:09
Ja, det er jeg jo nødt til så! :P

Du skal bare tænke på hvor meget du får for pengene.

Når jeg har spillet en sæson, så er der som regel gået 12-16 timer.

SteveBruce4
30-12-05, 21:03
Jeg har bare tænkt på om man ikke bliver træt af det i længden?

Nu har jeg spillet det siden den først CM kom ud og jeg er endnnu ikke blevet træt af det, holder dog nogle pauser en gang i mellem men vender altid tilbage til spillet.

Kan nemt sidde en hel weekenden og bare spille FM2006 og se PL fodbold på cana+/sport.

ThunderZtorm
30-12-05, 21:57
Inde i spillersøgning, under "filtre" kan du også sige han skal have fx 17 i hovedstød og 19 i afslutning, være mellem 21 og 24 år gammel, EU borger og kunne engelsk fx. Man kan være _MEGET_ præcis i ens søgning :)

Gode spillere:

Lebohang Mokoena - angriber/højrefløj - Sydafrikansk talent
Freddy Guarín - defensiv midtbane - colombiansk talent
Evandro Roncatto - angriber/venstrefløj - brasilianer
Kerlon - off midt/angriber - brasilianer
Eddie Johnson - angriber - billig amerikansk angriber der næsten altid ryger til et "storhold".
Anthony Vanden Borre - højreback/centerforsvar - belgisk forsvarer, kan som regel købes for mellem 8 og 18 mil kr.
Cor Gilis (Højre/Venstreback), Michael Kone (højreback), Arnor Angeli (off midt) - belgiske teenagere der som regel bliver rimelig dygtige på deres pladser. Af og til bliver de VIRKELIG dygtige.
Nuri Sahin - defensiv midt - tyrkisk stortalent
Johan Absalonsen og Kasper Lorentzen - behøver vel ikke nærmere intro :)

Klassespillere man let overser:
Giampaolo Pazzini og Valeri Bojinov fra Fiorentina - dødbringende angribere begge to.
Palermos førsteholdstrup har generelt mange rigtigt dygtige spillere der som regel er forholdsvis nemme at køge pga Palermos forholdsvis lave rygte.
Vincent Kompany fra Anderlecht - formodentlig en af spillets bedste forsvarer når man først kommer et par år ind.
Generelt er der rigtig, rigtig mange talentfulde brasilianere til alle pladser, så det er altid en god idé at sende en scout til brasilien.

Hvis man virkelig har bøvl med at finde spillere, så kan jeg anbefale følgende program: FMScout (Typisk, så er download-stedet nede lige nu, belastende)
Programmet er lige nu i en beta-version, men det fungerer stadig glimrende. Nogle kalder det snyd, andre kalder det en hjælp. Uanset, så er det udviklet af en dansker, der pga det program fik job hos SI Games - så det er helt sikkert at bruge.

Panderen
30-12-05, 22:27
Inde i spillersøgning, under "filtre" kan du også sige han skal have fx 17 i hovedstød og 19 i afslutning, være mellem 21 og 24 år gammel, EU borger og kunne engelsk fx. Man kan være _MEGET_ præcis i ens søgning :)

Gode spillere:

Lebohang Mokoena - angriber/højrefløj - Sydafrikansk talent
Freddy Guarín - defensiv midtbane - colombiansk talent
Evandro Roncatto - angriber/venstrefløj - brasilianer
Kerlon - off midt/angriber - brasilianer
Eddie Johnson - angriber - billig amerikansk angriber der næsten altid ryger til et "storhold".
Anthony Vanden Borre - højreback/centerforsvar - belgisk forsvarer, kan som regel købes for mellem 8 og 18 mil kr.
Cor Gilis (Højre/Venstreback), Michael Kone (højreback), Arnor Angeli (off midt) - belgiske teenagere der som regel bliver rimelig dygtige på deres pladser. Af og til bliver de VIRKELIG dygtige.
Nuri Sahin - defensiv midt - tyrkisk stortalent
Johan Absalonsen og Kasper Lorentzen - behøver vel ikke nærmere intro :)

Klassespillere man let overser:
Giampaolo Pazzini og Valeri Bojinov fra Fiorentina - dødbringende angribere begge to.
Palermos førsteholdstrup har generelt mange rigtigt dygtige spillere der som regel er forholdsvis nemme at køge pga Palermos forholdsvis lave rygte.
Vincent Kompany fra Anderlecht - formodentlig en af spillets bedste forsvarer når man først kommer et par år ind.
Generelt er der rigtig, rigtig mange talentfulde brasilianere til alle pladser, så det er altid en god idé at sende en scout til brasilien.

Hvis man virkelig har bøvl med at finde spillere, så kan jeg anbefale følgende program: FMScout (Typisk, så er download-stedet nede lige nu, belastende)
Programmet er lige nu i en beta-version, men det fungerer stadig glimrende. Nogle kalder det snyd, andre kalder det en hjælp. Uanset, så er det udviklet af en dansker, der pga det program fik job hos SI Games - så det er helt sikkert at bruge.
Kunne du ikke poste det i den anden tråd ThunderZtorm. http://www.fodboldforum.dk/showthread.php?t=1681

SteveBruce4
31-12-05, 0:54
Har lige afsluttet min første sæson i PL med Sheff Utd og endte på en flot 7. plads og skal i den kommende sæson ud og spille EURO Cup.

Jeg hart stadigvæk ikke ændret min tactic.

Panderen
31-12-05, 11:34
Har lige afsluttet min første sæson i PL med Sheff Utd og endte på en flot 7. plads og skal i den kommende sæson ud og spille EURO Cup.

Jeg hart stadigvæk ikke ændret min tactic.
Det er sq flot klaret Steve. Med Sheff United, og så slutte som nummer 7.

SteveBruce4
31-12-05, 11:49
Det er sq flot klaret Steve. Med Sheff United, og så slutte som nummer 7.

Takker og jeg har ikke købt de helt store stjerner. Den største er vel Roy Carroll fra West Ham og det siger ik meget.?

Panderen
01-01-06, 13:51
Gad ikke til at lave en ny tråd så skriver det lige her. Er Villareal i FM og i ligaen vandt jeg først 6-4 over Sevilla og så tabte jeg 6-5 over Schalke i Champions League. Spiller med 4 forsvarer og en defensiv midtbane så ved sq ikke lige hvad der er galt, for i starten af sæsonen brændte jeg næsten alle mine chancer. Har spillet 11 kampe i det hele og ligger nummer 4 i ligaen.

ThunderZtorm
01-01-06, 19:15
Jeg er i gang med et større spil med Fiorentina, har netop færdiggjort fjerde sæson :)

1. sæson: nr 7
2. sæson: nr 7 og UEFA Cup vinder
3. sæson: nr 3
4. sæson: nr 1 og semifinale i Champs League :)

Pazzini og Bojinov er nok den vildeste duo. Pazigol nettede 36 gange i 32 ligakampe i 4. sæson, og nærmer sig allerede Batistutas scoringsrekord for Viola. (den er på 168).

Panderen
07-01-06, 14:15
Nu har jeg så fået downloadet den fra FMground, men når jeg så slår spillerbilleder eller hvad det nu hedder fra så kommer der ikke nogen billeder.
Skal man starte på en ny- eller hvad??????

Brussa
07-01-06, 19:11
har du husket at lægge dem i folderen osv??

Panderen
07-01-06, 21:36
har du husket at lægge dem i folderen osv??
What?????????????????????????????????

Jesper Carstens
07-01-06, 21:41
Har du fulgt readme'en? :) Der står hvor du skal placere den. Jeg kan ikke huske det, men jeg tror det er: ....\Sports Interactive\Football Manager 2006\data, jeg kan dog tage fejl.

Inde i spillet, under preferences, fjerner du fluebenet i Use Skin Cache (ved ikke hvad det er på dansk), og så burde det, mere eller mindre, virke ;)

Og nej, du skal ikke starte et nyt spil ;)

d-wiz
22-02-06, 20:09
Så er 6.0.3 ude. Eller det var den faktisk allerede i mandags, men har først lige set det!

http://rapidshare.de/files/13715377/fm2006_data_patch_6.0.3.exe.html