PDA

Se fuld version : Hvafor et internet?

Chelseafc78
28-11-05, 12:28
Jeg skal til at flytte og kan ikke få mit gammel internet med mig, så jeg skal havde et nyt et, men synes der er så mange muligheder/tilbud for hva man ska ta.

Håber at i/du kan give mig hjælpe mig til hva jeg skal vælge

På forhånd tak :D

Note: gerne seriøse svar.

ThunderZtorm
28-11-05, 13:34
For at kunne give dig et ordentlig svar bliver jeg nødt til at spørge hvad du bruger nettet til.

Kun til at se hjemmesider og den slags?
Spiller du online, fx CS?
Downloader du meget (lovlige ting, naturligvis naturligvis)

Uanset, så vil jeg foreslå en ADSL-forbindelse via Cybercity - jeg har haft net hos Tiscali, TDC og Cybercity indtil videre, og CC har helt klart været de bedste mht service og stabilitet. Jeg har ikke haft et eneste offline-minut i den tid jeg har haft net hernede fx.

Chelseafc78
28-11-05, 13:39
Jamen mit forbrug er bare til at suse rundt på nettet og læse nydhedder, skrive i former og tjek mails ovs. da jeg har en meget bette internet forbindelse, eftersom jeg ikke har brug for at kunne gøre en helt masse krum spring eller downloade ovs. desuden spiller jeg heller ikk over nettet.

Fik også at vide det med Cybercity.

Men hva ligger pris klassen i den forbindelse du har? og har du fast net telefon?

Sandkage
28-11-05, 18:51
Jeg tror nu nok du vil begynde at spille over internettet hvis du får en ordentlig forbindelse. Sådan har jeg da selv oplevet det da vi gik fra 56k modem til ADSL. Og du kan vel nærmest ikke få forbindelser lavere en 1mbit nu om dage?

ThunderZtorm
28-11-05, 19:07
Sagtens da Sean.

Jeg har selv en 2.5mbit/512kbit - og det er fordi jeg både downloader og gamer meget via nettet, plus at jeg bruger nettet til radio og video streaming (Club Onside er nice når man ikke har kabel-tv).

Anyway.

net telefon kender jeg ikke rigtigt noget til - jeg har min mobil, og har ikke rigtigt brug for andet i den retning.

Den billigste ADSL-forbindelse hos Cybercity koster 200 kr pr måned, det er en 128/128, noget svarende til en ISDN-linje.
Der er dog rigtig mange muligheder for at finde den helt rigtige linje - men generelt ligger prisen mellem 200 og 500 kr.

Hvis du er rigtig hurtig til at beslutte dig kan du også lige og lige nå at droppe oprettelsesgebyret på 500 kr fordi de kører et tilbud frem til 1. december:
http://www.cybercity.dk/privat/produkter/adsl/adsl_tilbud/index.phtml#epsd498

Chelseafc78
29-11-05, 10:10
Mange tak :D , men gider ikke Fastnet telefon, da jeg ikke bruger telefon til at snak i og det bette kun jeg nu gør, det jeg kan sagtens gøre på mobil, selv om det er lidt dyere..

ThunderZtorm
29-11-05, 17:02
Mange tak :D , men gider ikke Fastnet telefon, da jeg ikke bruger telefon til at snak i og det bette kun jeg nu gør, det jeg kan sagtens gøre på mobil, selv om det er lidt dyere..

huh, hvad har fastnet telefon med noget at gøre? :D

Chelseafc78
01-12-05, 9:59
:D

Ja, har ikke selv brug for fastnet telefon, men det er vist ikke til at komme uden om efterhånden.

Er TDC noget ved? har hørt det skulle være ok...

d-wiz
01-12-05, 11:08
Ville bare lige smide en tak til ThunderZtorm, fulgte din guide og skiftede til CC en 2056/128. Den er dobbelt så stor som den jeg havde ved Dansk Kabel tv og der var konstant problemer.

Nu håber jeg bare (for dig) lortet virker, for som du kan se i gåde tråden er jeg jo psykotisk :P

Chelseafc78
01-12-05, 11:12
Ja, håber på at jeg finder det jeg søger... jamen er vi ikke alle psykopater eller er det bare mine stemmer der sinder mig et pus :help: :shifty: :think: