Se fuld version : Ris mht moderatorer
Jon Dahl med ny frakke
27-11-05, 12:54
Hvorfor har I så mange moderatorer?? Flere af dem er aldrig online, se den liste jeg har lavet.
Rani - ManUtd - Last Activity: 08-09-05
Stigsen - Last Activity: 30-08-05
o0Pedersen0o - Last Activity: 15-11-05
Hvorfor har I dem som moderator? De laver jo aldrig en dyt..
Fordi de alle tre har været med til at få forumet op at køre i sin tid og har været en god hjælp for mig. Det er selvfølgelig rigtigt nok, at de ikke bør være admins mere, og derfor vil jeg nu gøre, så de ikke er det mere.
Forstår dig udemærket Jon.... Også synes egentlig ikke de bør være admins som du også hentyder til.. De yder intet.. Desuden bør der ikke være så mange admins.. Da de store skænderi re gået meget ned herinde..
Jon Dahl med ny frakke
27-11-05, 19:34
Forstår dig udemærket Jon.... Også synes egentlig ikke de bør være admins som du også hentyder til.. De yder intet.. Desuden bør der ikke være så mange admins.. Da de store skænderi re gået meget ned herinde..
Som TZ også har sagt, så er det "kartoffeltid" - Tro mig, der vil komme skænderier igen. I den sidste tid har der da også været skænderier. Ikke så store.. Men alligevel.
ThunderZtorm
29-11-05, 0:00
Yeah jeg forstår det ikke. Nu satsede jeg lige på at kunne få mit powerfix ved at være mod herinde, og så er folk pludselig flinke med det samme jeg har magt til at være ond :(
DET ER URETFÆRDIGT ER DET!!! :D
Ej, alvorligt talt så tror jeg det hænger sammen med at det både er lidt kartoffeltid (omend alle de sjove rygter er begyndt at komme lige så stille), og at der generelt er kommet en lidt bredere linje herinde.
Men lad nu være med at tro vi ikke holder øje - jeg tjekker sitet her 2-3 gange om dagen som minimum, and I see all. Bortset fra den sjove konkurrencetråd i tips-afdelingen naturligvis..
Yeah jeg forstår det ikke. Nu satsede jeg lige på at kunne få mit powerfix ved at være mod herinde, og så er folk pludselig flinke med det samme jeg har magt til at være ond :(
DET ER URETFÆRDIGT ER DET!!! :D
Ej, alvorligt talt så tror jeg det hænger sammen med at det både er lidt kartoffeltid (omend alle de sjove rygter er begyndt at komme lige så stille), og at der generelt er kommet en lidt bredere linje herinde.
Men lad nu være med at tro vi ikke holder øje - jeg tjekker sitet her 2-3 gange om dagen som minimum, and I see all. Bortset fra den sjove konkurrencetråd i tips-afdelingen naturligvis..
Du havde ikke haft en chance alligevel :D
Er det så vigtigt at de er aktive. Jeg kan forstå man skal droppe in en gang om dagen eller lignende med ud over det er da vel ikke så meget at rive i, med mindre flk skændtes ...