PDA

Se fuld version : BT når de er bedst

Stubager
26-11-05, 23:35
Ja, jeg ville bare lige vise jer allesammen noget, jeg selv kommer til at grine lidt af, når jeg læser det: Nemlig mit yndlingsblad BTs clairvoyante evne!

Læs selv: http://www.bt.dk/underholdning/artikel:aid=404224:fid=100300422/

For dem, der ikke skulle vide, hvem vinderen er, så er det altså Hviderusland :)

Fodnote: BT er det værste nyhedsmedie, jeg kender, bare lige for dem, der muligvis ikke har forstået min ironi :)

Tibet !
27-11-05, 0:57
Ja, jeg ville bare lige vise jer allesammen noget, jeg selv kommer til at grine lidt af, når jeg læser det: Nemlig mit yndlingsblad BTs clairvoyante evne!

Læs selv: http://www.bt.dk/underholdning/artikel:aid=404224:fid=100300422/

For dem, der ikke skulle vide, hvem vinderen er, så er det altså Hviderusland :)

Fodnote: BT er det værste nyhedsmedie, jeg kender, bare lige for dem, der muligvis ikke har forstået min ironi :)

Ja, det var ren skandale! Hun kunne hverken synge eller noget som helst på den scene. Men desværre er det sådan at politik er blevet blandet med ind i diverse melody granprixs. Der er lande der rotter sig sammen HVER evig eneste år, både for voksne og nu åbenbart også for børn, og vi gør det også! Lad mig giver jer et par eksempler:
Danmark/Norge giver aldrig hinanden under 10
Holland/Belgien giver altid hinanden 13
Spanien/Portugal giver altid hinanden meget høje karaktere¨
Rusland/Hviderusland giver altid hinanden 13
Og det er ligemeget hvor dårlig og skandaløs sangen er, så kommer 13 tallerne altid fra dem begge. Det er noget jeg er mega træt af, for man kan sku snart regne ud hvem der giver hvilke point til hvem. Men man kan nok desværre ikke gøre noget ved det.

Ps. der var engang en af mine venner der sagde en sjov sætning netop om dette her: "Holland & Belgien SKAL jo give hinanden 13 - ellers bliver der jo borgerkrig landene i mellem." :afro:

Thierry Henry
27-11-05, 8:50
Politik er blevet blandet ind Melodi Grandprix, ingen tvivl om det. Det er sjældent den bedste sang, der vinder, men derimod det mest "populære" land.
Det er synd, for den der ellers skulle have vundet.

Villadsen
27-11-05, 10:03
Politik er blevet blandet ind Melodi Grandprix, ingen tvivl om det. Det er sjældent den bedste sang, der vinder, men derimod det mest "populære" land.
Det er synd, for den der ellers skulle have vundet.

Hvorfor vandt hviderusland så???