Se fuld version : Hjælp søges! Søger videoklip!
nicknorgaard
17-07-09, 0:37
Hej alle sammen!
:help:
Jeg søger et bestemt klip. Det er i kampen mellem FC Midtjylland og AGF d. 19. marts 2006, helt bestemt Rasmus Daugaards mål til 2-0.
Jeg har både kontaktet DR1 og TV2 men ingen af disse har kunnet hjælpe mig, desværre.
Håber I kan hjælpe mig!
Jeg har slettet dit indlæg i den anden tråd som er magen til denne.
Det er ikke velset at, man laver disse dobbelt indlæg. Anses som en "blød" spam.
vent hellere på at, der svares fra en af brugerene på et senere tidspunkt.
Uden at lyde flabet, men hvad er det præcist at du gerne vil se ved dette mål?
nicknorgaard
17-07-09, 9:43
Skulle have været inde og se kampen, men kom aldrig derind. Det var et af de sidste mål Daugaard scorede og det bedste mål der er blevet scoret i dansk fodbold :bowdown:
Skulle have været inde og se kampen, men kom aldrig derind. Det var et af de sidste mål Daugaard scorede og det bedste mål der er blevet scoret i dansk fodbold :bowdown:
Hvis vi ser bort fra din entutiasme for den falske Daugaard, hvorfor satser du så på at nogen her har en video med dit mål? Hvis du har kontaktet såvel DR som TV2 og de ikke kan hjælpe dig. Hvordan skulle vi så kunne?
Prøv du i stedet at hør på ulvegraven eller hvor det nu er I holder til. Eller ham der hekler4u (eller hvad han nu hedder), som lægger tåbeligt videomateriale op om jeres "klub" på youtube..
DR og TV2 skal da nok have målet såvel som TV3. Men hvis de skulle udlevere klip til alle som efterlyser et eller andet så kunne de jo ikke bestille andet end at sende dvd'er ud af huset.
Iøvrigt, hvornår blev du så gammel og gnaven, Andes? :)
Hvis vi ser bort fra din entutiasme for den falske Daugaard, hvorfor satser du så på at nogen her har en video med dit mål? Hvis du har kontaktet såvel DR som TV2 og de ikke kan hjælpe dig. Hvordan skulle vi så kunne?
Prøv du i stedet at hør på ulvegraven eller hvor det nu er I holder til. Eller ham der hekler4u (eller hvad han nu hedder), som lægger tåbeligt videomateriale op om jeres "klub" på youtube..
Hekler er kongen!
http://www.youtube.com/watch?v=6na_PDzb_go&feature=related