PDA

Se fuld version : Dolph-baggrunde!

Stubager
24-11-05, 17:54
Skrivebords-TOP-10
Nu skal de bedste baggrunde findes.

Vi har modtaget næsten 500 mails med Dolph og Wulff skrivebordsbaggrunde, og vi har løbende lagt de bedste på Dolph og Wulff websitet. Nu har det benhårde dommer-panel udvalgt de 16 bedste, og så er det ellers op til dig.

Gå ind på siden med skrive-bordsbaggrunde og giv din vurdering. Så er du med til at bestemme hvem der er på top 10.

Du kan selvfølgelig stadig selv lave nye baggrunde og sende dem til os. Ja, jeg er dælme selv med i top 16, wuwu! Ville bare lige sige det, hvis nu I ikke kunne finde ud af, hvem I skal sætte jeres 5'er på ;) Selvfølgelig skal I også huske at stemme med hjertet ;)

Klik her for at komme til Dolphs baggrundsafstemning (http://www.dr.dk/dolph/desktops.asp)

Hvis nogen er i tvivl, så er det mig, der hedder Steffen Stubager :)

Bageren
24-11-05, 18:28
Der er mange rigtig flotte baggrunde, men hvis jeg skal være helt ærlig, så er der ikke ret mange, der falder i min smag som BAGGRUND.

Dem, jeg personligt kunne finde på at bruge som baggrund er din (Stubbes), den med Bamse og Dolph og så måske den, hvor Dolph står på en pæl ligesom i Karate Kids.

Giver en 5'er til de to førstnævnte og en 4'er til Karate Kids. Resten gider jeg slet ikke at se på :)

d-wiz
25-11-05, 4:11
Er der ikke så mange andre ting man hellere vil kigge på? Her står Carmen Electra langt foran Dolph og i det hele tage alt med en puls ser bedre ud ...

d-wiz
28-11-05, 18:35
Er der ikke så mange andre ting man hellere vil kigge på? Her står Carmen Electra langt foran Dolph og i det hele tage alt med en puls ser bedre ud ...
Bliver sq nød til at æde mine ord, der er virkelig mange gode imellem os din stubbe :thumbs:

Dicks Vicious
28-11-05, 21:38
Jeg er totalt pjattet med den med Village Hippos.

Stubager
28-11-05, 22:18
Øøøøv øv øv! Jeg ligger udenfor Top 10 nu. Nej, hvor er det uretfærdigt! :D

Nå, men jeg kan da glæde mig over, at det er den baggrund, der er flest, der har stemt på og muligvis også den, der er flest, der har set, hvilket jo i sig selv er en sejr :)

MadsK
28-11-05, 22:33
Øøøøv øv øv! Jeg ligger udenfor Top 10 nu. Nej, hvor er det uretfærdigt! :D

Nå, men jeg kan da glæde mig over, at det er den baggrund, der er flest, der har stemt på og muligvis også den, der er flest, der har set, hvilket jo i sig selv er en sejr :)
Nemlig ;)
Jeg kan ikke se det fede over den førernde :shifty:

d-wiz
28-11-05, 22:45
Jo, den er da for grineren, den der fører :bowdown:

Only one UNITED!
01-12-05, 11:23
har lige stemt en femmer på din stubbe :)