PDA

Se fuld version : Så skal der oddses!

MathiasLB
23-10-05, 1:00
Mit odds i denne weekend:

nr. 1 odds

lyon* - Metz

Everton - Chelsea*

Lecce - Juventus*

odds: 2,92
indsats: 40,-

mulig gevinst: 116,-

nr. 2 odds:

Lyon* - Metz

Everto 1-0 Chelsea*

Lecce 1-0 Juventus*

odds 6,99
indsats: 10,-

mulig gevinst: ca. 70,-

(lyon har vundet deres kamp = YES)

Mvh. MathiasLB

André
23-10-05, 3:19
Ja, Lyon bankede sgu Metz her til aftes, de var bare på udebane.

Jeg tror på 3 af dine sidste 4 kampe. Juventus har spillet rigtig meget fodbold på det seneste, og Lecce er nok den modstander man mindst kan håbe at få på dette tidspunkt. De pakker sig fuldkomment ned, så selv Barcelona får svært ved at komme igennem med deres glidende pasningsspil.

Jeg tror at Juventus får hul på bylden ca. i det 65. min., og der har man knoklet så meget så man lader Lecce overtage spillet, hvorefter det ender i en typisk italiensk 0-1 sejr. Lecce angriber nemlig heller ikke synderligt meget hvis de kommer bagud når de er mod storhold som Juve og Milan, hvilket betyder at der ikke bliver åbnet op i forsvaret bare fordi de er nødt til at angribe. ¨

De har jo kun lavet 5 mål i 7 kampe, men samtidig har de kun indkasseret 11 mål, hvilket er ret godt af et bundhold. Sidst Juve slog Lecce med mindst 2 mål på udebane er tilbage i vinteren 2000. Lecce er reelt set kun dårlige ude hvor de har 4 nederlag. På hjemmebane har de 1 sejr, en uafgjort og 1 nederlag, med en plusmålscore på 4-3. Sejren var på 3-0 over Cagliari, mens nederlaget var på 1-3 mod Fiorentina. Den uafgjorte blev spillet på ægte Lecce-præmisser og endte 0-0.

På den anden side har Juve maksimumpoint, og Lecce burde være for skræmte og usikre til at kunne præstere en ordentlig forsvarspræstation mod Juve som endelig har fået Del Piero lidt i gang.

Manjana
23-10-05, 12:08
Everton- Chelsea 1-0 hvad tænker du på..?
Det er førstepladsen mod sidste pladsen

Panderen
23-10-05, 12:36
Syntes jeg måske også er lidt dumt. Hvis Everton skal til at vinde bliver det jo nok ikke lige mod de mest suveræne i hele Europa Chelsea. Chelsea vinder sikkert.

Bageren
23-10-05, 15:03
Everton- Chelsea 1-0 hvad tænker du på..?
Det er førstepladsen mod sidste pladsen

og

Syntes jeg måske også er lidt dumt. Hvis Everton skal til at vinde bliver det jo nok ikke lige mod de mest suveræne i hele Europa Chelsea. Chelsea vinder sikkert.

Tror I ikke, at det er handikap-odds? Så Chelsea skal vinde med mere end ét mål! Det tror jeg, for ellers er det da MEGET dumt :P

MathiasLB
25-10-05, 18:25
LOL, selvfølgelig var det med et mål i handicap.

men den blev 1-1 så det gav ikke noget alligevel

BJ
27-10-05, 14:44
mit odds idag torsdag d. 27/10:

Alaves - Espanyol 2

Real Sociedad - Getafe 2

Zaragoza - Santander 1

Valencia - Sevilla 1

Indskud: 20 kr.

gevinst: 23.57 = 471.4 kr. :think: :wall: :D

André
27-10-05, 14:59
Fine tips, men det er svært at få 4 spanske kampe lige på.

BJ
27-10-05, 15:05
ja, det er jo lige det. men den skulle give noget igen og der var ikke meget andet at oddse på.. kun svensk ishockey som jeg overhovedet slet ikke har forstand på :D

André
27-10-05, 18:52
I svensk ishockey plejer hjemmekampene til under odds 1.41 at være fuldstændig sikre.

BJ
27-10-05, 22:11
fandt en tyver i min baglomme så lavede endnu en odds.. kun Zaragoza kunne ikke finde ud af at vinde over Santander.. havde eller både Valencia til at tabe og hele lortet.. bittert.. den havde givet godt igen.

Cheik
30-10-05, 12:01
Jeg vandt s g u lige igår.

Jeg tog de sikre.

FC KöLN -B.MüNCH 2 1.40
TWENTE -PSV 2 1.65

Begge kampe gik hjem til odds 2.31, og da jeg satte 200 på den gav det okay igen.