PDA

Se fuld version : Brøndby efter OB spillere

niklasob
18-10-05, 20:51
Kan i huske for 1½ år siden. Der ville Brøndby købe Mwape Miti og alt var klar Brøndby havde allerede trykt trøjer med Miti 10. Men grunden til at Miti ikke skiftede til Brøndby var at han ikke ville skifte til en anden dansk klub (ligesom de tre vise ludersønner Dalgas og Zaza til Brøndby, og den ultimative ludersøn Lars "Judas" Jacobsen til FCK) beviser detat Miti er en loyal OB,er?

Traoré
18-10-05, 22:43
Kan i huske for 1½ år siden. Der ville Brøndby købe Mwape Miti og alt var klar Brøndby havde allerede trykt trøjer med Miti 10. Men grunden til at Miti ikke skiftede til Brøndby var at han ikke ville skifte til en anden dansk klub (ligesom de tre vise ludersønner Dalgas og Zaza til Brøndby, og den ultimative ludersøn Lars "Judas" Jacobsen til FCK) beviser detat Miti er en loyal OB,er?

Han er da loyal når han ikke vil skifte til en anden klub end OB.

Omvendt ville du da aldrig kunne kalde ham judas eller noget andet i den stil, bare fordi han skifter til Brøndby. De er jo bare en klub i danmark som så mange andre i forhold til jer!

Jon Dahl med ny frakke
18-10-05, 23:25

Godt med en kilde.

Tja. Zaza var faktisk i FCK, så hvem er han loyal overfor?

Lars Jacobsen spillede først i OB, så i Hamburger, og så i FCK nu. Der er langt fra den slags, og så til fx Michael Laudrup fra Barcelona til Real. Mener desuden heller ikke, at OB og FCK/Brøndby er rivaler.

Omskrevet : Dvs. at når Jacob Olesen skifter fra Sønderjyske til Viborg. Så er han også "Judas"? IMO så er det kun "Judaseri" når man skifter fra en klub til en anden klubrival.

Nu ved jeg ikke hvem OB's rivaler er??

niklasob
19-10-05, 0:28
ALLE ER VOR FJENDER :afro:

Jon Dahl med ny frakke
19-10-05, 0:40
Nu spurgte jeg om rivaler.....

Thierry Henry
19-10-05, 7:43
Miti er loyal. Nej han valgte ikke at skifte i sidste øjeblik, da hans hjerte i enden bankede for meget for OB. Det var en fryd, at de ikke fik ham.

Han er i gang med sin 9. sæson for OB. Der er ikke mange der spiller så mange sæsoner for samme mandskab. Det vidner om loyalitet.

Jon Dahl med ny frakke
19-10-05, 12:04
Miti er loyal. Nej han valgte ikke at skifte i sidste øjeblik, da hans hjerte i enden bankede for meget for OB. Det var en fryd, at de ikke fik ham.

Han er i gang med sin 9. sæson for OB. Der er ikke mange der spiller så mange sæsoner for samme mandskab. Det vidner om loyalitet.

Eller bare fordi andre klubber ikke gad have ham. Udover de sidste 3-4 sæsoner, så synes jeg han har været rimelig dårlig.

Miti loyal? (http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_start2=1&id=91927)

DroitAuBut
19-10-05, 12:42

HALLO mester, der er kun en Judas her i DK = RYTTER! (Selvom han ifølge kilder STADIG er fan af det rigtige hold!!! :worship: )

Dicks Vicious
19-10-05, 12:44
(Selvom han ifølge kilder STADIG er fan af det rigtige hold!!! :worship: )

Lyngby? :D

DroitAuBut
19-10-05, 13:03
nope, der var engang en der skrev inde på sidelinien at en kollega havde været barnepige for Niclas Jensen i tyskland, og Rytter havde været på besøg, og han havde sagt at han gerne ville til fck men ikke fik tilbuddet, så han måtte NØJES med brøndby!! :clap:

Thomas¨AaB
19-10-05, 13:56
HALLO mester, der er kun en Judas her i DK = RYTTER! (Selvom han ifølge kilder STADIG er fan af det rigtige hold!!! :worship: )

Jeg synes ligesom, at Peter Møller mangler på din liste. Der er vist ikke mange Møller fans tilbage i Aalborg og Brøndby.

DroitAuBut
19-10-05, 14:29
http://img397.imageshack.us/img397/7116/324sc.jpg

Dicks Vicious
19-10-05, 14:46
nope, der var engang en der skrev inde på sidelinien at en kollega havde været barnepige for Niclas Jensen i tyskland, og Rytter havde været på besøg, og han havde sagt at han gerne ville til fck men ikke fik tilbuddet, så han måtte NØJES med brøndby!! :clap:

Hold da ferie.

Jon Dahl med ny frakke
19-10-05, 18:13

Ja. Men det kan alle skrive. Jeg kan også skrive det samme med fx Elmander inde på Sidelinien. Ville folk tro på det? :think:

DroitAuBut
19-10-05, 18:27
Ja. Men det kan alle skrive. Jeg kan også skrive det samme med fx Elmander inde på Sidelinien. Ville folk tro på det? :think:

Ja selvfølgelig, men ham der startede emnet sagde selv at det selvfølgelig kunne være at hans kollega løj, men han nu stolede på hende.. og det ville da også være en underlig ting at lyve om..

Jon Dahl med ny frakke
19-10-05, 18:35
Ja selvfølgelig, men ham der startede emnet sagde selv at det selvfølgelig kunne være at hans kollega løj, men han nu stolede på hende.. og det ville da også være en underlig ting at lyve om..

Nogle folk er underlige. Ville da selv få et godt grin, hvis jeg fortalte folk ting der ikke passede, og de troede på det.

Har da også hørt historier om at Zuma er bøsse. Så sagde jeg til ham, at Zuma havde op til flere børn - Nogle folk er underlige!!

DroitAuBut
19-10-05, 18:39
Nogle folk er underlige. Ville da selv få et godt grin, hvis jeg fortalte folk ting der ikke passede, og de troede på det.

Har da også hørt historier om at Zuma er bøsse. Så sagde jeg til ham, at Zuma havde op til flere børn - Nogle folk er underlige!!

haha, ja det har du ret i.. men personligt tror jeg på det :)

Jon Dahl med ny frakke
19-10-05, 18:43
haha, ja det har du ret i.. men personligt tror jeg på det :)

Fair nok. Tror nu stadig han er Lyngby fan.

jezuz
27-10-05, 2:50

Vil lige gøre opmærksom på at Dalgas jo oprindeligt kommer fra Vejle Boldklub. :thumbs: Vi savner ham stadig... :boohoo: