PDA

Se fuld version : Juventus' sejrsrække

Philip
16-10-05, 23:57
Hvis Juventus vinder i næste runde over Lecce, så tangere de deres rekord med den bedste sæsonstart i Serie-A (indtil videre 7 sejre i 7 kampe). Tror i at de vinder over Lecce?? Hvis ja, tror i så bagefter at de slår deres rekord ved at vinde over Sampdoria og dermed vinde deres første 9 kampe i sæsonen??

Chelseafc78
17-10-05, 10:26
ja, det tror jeg nu godt de kan, for de ser ualmendelig stærke ud, og de er mit bud på mester i år (ikk kun pga. af deres gode start), men de har også en meget bred trup, hvor mange af dem er i go form..

Momme
17-10-05, 11:21
Hvis Juventus vinder i næste runde over Lecce, så tangere de deres rekord med den bedste sæsonstart i Serie-A (indtil videre 7 sejre i 7 kampe). Tror i at de vinder over Lecce?? Hvis ja, tror i så bagefter at de slår deres rekord ved at vinde over Sampdoria og dermed vinde deres første 9 kampe i sæsonen??

Det er svært at sige, alt kan jo ske i fodbold, men hvis de fortsætter med den samme mentalitet og giver sig 100 % i hver kamp, så kan jeg ikke se hvorfor de ikke skulle kunne slå Lecce og sampdoria.

Synes egentligt at det er utroligt så godt det er gået hvis man tænker på at en del af stjernespillerne er og har været ude med skader:

Buffon, Thuram, Ibrahimovic, Trez, Vieira, Zebina og Birindelli.

MadsK
17-10-05, 12:26
Jeg erkender blankt at Juvew har imponeret mig i år. De har bare været total klar fra start...
Hvad angår skaderne, så giver det helt sikkert et friskt pust til reserverne, at nogle stamspillere sidder ude...
Ja jeg tror nok de skal tangere deres rekord, de er uhyggelige stærke...

Den afgørende faktor er at forskellen i Serie A er blevet meget stor, i toppen har vi tre hold, Juve , Inter og Milan, lige bagved dem ligger Palermo, Lazio m.fl.
Derudover så har Juve endnu ikke mødt de bedre hold, på nær Inter. Ved godt Milan heller ik har mødt de store på nær Lazio...

For mig virker det skræmmende at forskellen er blevet sp stor på top og bund, ska siges jeg så Cagliari-Milan igår. Sikke dog en klasseforskel!

Philip
29-10-05, 21:11
Juventus sejrsstime bliver brudt i dag. Efter 9 sejre i træk ser det ik ud til at de ka stille noget op i mod Milan på udebane. Efter 1. halvleg er de bagud med hele 3-0!

Chelseafc78
29-10-05, 23:51
Ja, sjovt nok det lige var til Milan de skulle tabe til..

MadsK
30-10-05, 11:43
Det er klasse, verdensklasse!, Men godt Juve bliver pillet ned på jorden igen, med (IMO) ydmyngende nederlag mo først Bayern og nu AC Milan..
Men altså føles kan ikke beskrives, efter en noget lunken Milan start er spillet bare rigtig kommet igang nu, det er så super fedt... DEsuden er det ikke hvem som helst som fører 3-0, efter 45. min mod Juve!

Jamen altså jeg fuldstændig oppe og køre, den sejr betyder så fucking meget!, Hvis vi nu havde tabt var vi 8 point bagefter, mens vi nu kun er en spytklat efter (2 point)....

DroitAuBut
30-10-05, 12:57
Det er klasse, verdensklasse!, Men godt Juve bliver pillet ned på jorden igen, med (IMO) ydmyngende nederlag mo først Bayern og nu AC Milan..
Men altså føles kan ikke beskrives, efter en noget lunken Milan start er spillet bare rigtig kommet igang nu, det er så super fedt... DEsuden er det ikke hvem som helst som fører 3-0, efter 45. min mod Juve!

Jamen altså jeg fuldstændig oppe og køre, den sejr betyder så fucking meget!, Hvis vi nu havde tabt var vi 8 point bagefter, mens vi nu kun er en spytklat efter (2 point)....

Ja man må sige at Milan kørte rundt med Juve. Men er jeg den eneste som synes kampen var ekstrem voldelig? Hold kæft de gik til hinanden :lol: . Juve spillerne gik meget efter Gatusso!

MadsK
30-10-05, 19:25
Ja man må sige at Milan kørte rundt med Juve. Men er jeg den eneste som synes kampen var ekstrem voldelig? Hold kæft de gik til hinanden :lol: . Juve spillerne gik meget efter Gatusso!
Det klart Rhino er jo også meget hård. Han slækker sku ikke, så fedt da han lige lagde Viera det lange hyl ned :P... Men altså det dummest Juve kunne gøre, var at tigre Gatusso sårn!, han spiller bare endnu bedre, når han er oppe og køre ;)

Momme
30-10-05, 20:37
Det klart Rhino er jo også meget hård. Han slækker sku ikke, så fedt da han lige lagde Viera det lange hyl ned :P... Men altså det dummest Juve kunne gøre, var at tigre Gatusso sårn!, han spiller bare endnu bedre, når han er oppe og køre ;)

Nu så jeg ikke kampen men har kun læst en masse referater og kommentarer, samt set målene :eek:

Og det så ikke ud som om Juve blev revet så meget rundt som du snakker om, men der var tale om ekstremt heldige mål samt drops af Chimenti :boohoo:

MadsK
31-10-05, 16:32
Du lyder ligesom Capello, bla bla ;)

Momme
31-10-05, 16:41
Du lyder ligesom Capello, bla bla ;)

Altså målene var da heldig, men I spillede sikkert også bedst.

Synes egentligt at nederlaget var godt, da det måske får nogle klokker til at ringe i hovedet på Capello og spillerne!

Barça
02-11-05, 17:30
Altså målene var da heldig, men I spillede sikkert også bedst.

Synes egentligt at nederlaget var godt, da det måske får nogle klokker til at ringe i hovedet på Capello og spillerne!

Ja begravelses klokkerne :)
Just kidding...

Så detsvære ikke kampen var forhindret i at se den, ville enormt gerne have set den. Men hører det var heldig mål?

Andro
02-11-05, 18:40
det er vel en smagssag om det var heldige mål. jeg synes kun at Pirlos mål var heldigt. men hvis du vil se målene er der et link til dem på denne side:
http://www.acmilandk.net/index.php?module=pagesetter&func=viewpub&tid=2&pid=13

MadsK
06-11-05, 22:39
Juve formåde med en pligtsejr, at rejse efter nederlaget til Milan...

Tilgengæld viste Milan igen at de er i fantastisk form, da de smadrede Udinese fuldstændigt med hele 5-1 :clap:

BJ
07-11-05, 19:20
Juve formåde med en pligtsejr, at rejse efter nederlaget til Milan...

Tilgengæld viste Milan igen at de er i fantastisk form, da de smadrede Udinese fuldstændigt med hele 5-1 :clap:
Juves' sejr var nu heller ikke lille.. 3-0.. dog ikke over et hold der er med i CL :D

d-wiz
07-11-05, 19:31
Vil da lige påpege at Livorno ligger nr 7 og Udinese nr 13 efter weekendens kampe. Ved godt Udinese ligger som de gør fordi de er med i CL, men det gør jo os de er nemmere at spille mod.

Vil dog lige slutte med at nævne jeg synes Milan spillede en meget flottere kamp :D